تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت‌وگو با فارس:آمريكا غيرقابل اعتماد بودن خود را ثابت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت‌وگو با فارس:آمريكا غيرقابل اعتماد بودن خود را ثابت كرد
نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به غيرقابل اعتماد بودن آمريكا گفت: تحريم‌هاي اخير آمريكا نشان داد كه همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند، آمريكا به هيچ عنوان قابل اعتماد نيست.


سيد حسين نقوي حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به بيانات هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مذاكرات و عدم اعتماد به آمريكا اظهار داشت: آمريكا با اعمال تحريم‌هاي جديد و عدم تعهد به توافقنامه ژنو ثابت كرد كه به هيچ پيماني پايبند نيست.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب بازها در سخنراني‌هايي كه ايراد كردند فرمودند «تيم مذاكره‌كننده براي ما بسيار مورد اعتماد است اما آمريكا به عنوان كشوري پيمان شكن و غير قابل اعتماد شناخته شده است.

وي با بيان اينكه در توافق ژنو آمده است كه غرب حق اعمال تحريم‌هاي مجدد را ندارد، بيان داشت: در اين توافقنامه هر دو طرف عهد كردند كه مطابق توافقنامه رفتار كنند و تحريم جديدي عليه ايران اسلامي در اين مدت وضع نشود.

نقوي حسيني با اشاره به غيرقابل اعتماد بودن آمريكا تصريح كرد: تحريم‌هاي ديروز آمريكا عليه برخي شركت‌ها و اشخاص ايراني نشان داد كه همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند، آمريكا به هيچ عنوان قابل اعتماد نيست.

نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند، ما از مذاكرات ضرري نخواهيم كرد و قطعا جمهوري اسلامي راه خود را دنبال مي‌كند و اگر آمريكايي‌ها عهدشكني كنند ما نيز به مفاد اين توافقنامه عمل نمي‌كنيم.

وي افزود: اقدام وزارت امور خارجه در بازگرداندن تيم مذاكره كننده از ژنو اقدامي مناسب، انقلابي و جوابي قاطع به اقدام قبيح آمريكا بود.

نقوي در پايان خاطر نشان كرد: دولت و تيم مذاكره‌كننده ايراني بايد محكم و قاطع در مقابل اين پيمان‌شكني‌ها بايستد و راه عزتمندانه و مقتدرانه خود را در عرصه‌هاي مختلف دنبال كند.

انتهاي پيام/2462/س40

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن