تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارس مطرح شدمتلاشي شدن يك خانه فساد در آبيك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس مطرح شدمتلاشي شدن يك خانه فساد در آبيك
مسئول ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي دادگستري شهرستان آبيك از شناسايي و متلاشي شدن يك خانه فساد در اين شهرستان خبر داد.


سيداسلام ظهرابي ‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبيك اظهار داشت: چند سالي بود كه خانه فسادي در شهر آبيك وجود داشت و گزارش‌هاي مردمي نيز مبني بر داير بودن چنين خانه فسادي وجود داشت ولي به دليل كلي بودن گزارش‌ها و به دليل نواقص اطلاعاتي و جزئيات بررسي نشده، تاكنون اقدام جدي صورت نگرفته بود.

وي در خصوص جزئيات خانه فساد شهر آبيك افزود: يكي از اعضاي ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي دادگستري شهرستان آبيك با ارائه جزئيات خانه فساد به مسئول يكي از هسته‌هاي ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي و بررسي مسئول هسته، گزارش عضو هسته محرز و مشخص شد و موضوع براي صدور دستور قضايي به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان آبيك ارجاع داده شد و پيگيري‌ها ادامه يافت.

اين مسئول ادامه داد: با همكاري نيروي انتظامي شهرستان آبيك در يك عمليات غافلگيرانه، تعدادي خانم و آقا در اين خانه فساد دستگير شدند.

مسئول ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي دادگستري شهرستان آبيك خاطرنشان كرد: آقاي (ح.ط) و خانم (ث.ط) متهمان رديف اول خانه فساد در شهرستان آبيك هستند.

ظهرابي‌ اصل اضافه كرد: افراد دستگير شده به مراجع قضايي ارجاع و در بازداشت به سر مي‌برند.

وي افزود: پيگيري‌ها، تحقيقات و بررسي‌هاي لازم در زمينه افراد دستگير شده همچنان در يكي از شعبه‌هاي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان آبيك ادامه دارد.

اين مسئول تصريح كرد: خانه فساد به صورت استيجاري بوده است؛ اين در حالي است كه يك باب خانه فساد استيجاري ديگر نيز از سوي متهم رديف اول (ح . ط) در يكي ديگر از مناطق شهر آبيك داير شده بود و اين گروه درصدد بودند فرامرزي عمل كرده و پاي افرادي را از شهرستان‌هاي ساوجبلاغ و نظرآباد استان البرز به اين خانه‌ها بكشانند.

مسئول ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي دادگستري شهرستان آبيك بيان كرد: زناني كه دستگير شده‌اند شامل زنان بدسرپرست، بي‌سرپرست و دختران فراري شهرستان آبيك و شهرستان‌هاي همجوار بوده‌اند.

ظهرابي‌ اصل؛ كسب درآمدهاي نامشروع، اتراق و بهره‌برداري نامشروع را از اهداف مهم باند بزرگ خانه فساد در شهرستان آبيك برشمرد و خاطرنشان كرد: اين دو خانه فساد به مديريت (ح . ط) ولي به صورت گروهي اداره مي‌شد.

وي افزود: اين باند خانه فساد قصد داشتند با اجاره كردن خانه‌هاي متعدد علاوه بر شناسايي نشدن، فعاليت خود را افزايش دهند.

اين مسئول اذعان داشت: گرچه چنين اقدامي، برخوردي قهرآميز و قانوني است ولي عاملي پيشگيرانه براي متنبه شدن افرادي است كه به داير كردن اين خانه‌ها اقدام كرده‌اند.

وي تصريح كرد: گرچه براي افرادي كه در اين خانه‌ها مشغول به فعاليت هستند و يا قصد دارند در آينده چنين خانه‌هايي را داير كنند، درس بزرگي محسوب مي‌شود.

مسئول ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي دادگستري شهرستان آبيك يادآور شد: علاوه بر پلمب شدن دو خانه فساد مذكور، موادمخدر و تهجيزات ماهواره‌اي نيز كشف شده است.

ظهرابي‌ اصل گفت: براي جلوگيري از برگزاري پارتي‌هاي دانشجويي در شهرستان آبيك تدابير لازم انديشيده شده است تا دانشجويان با موارد قانوني مربوط به داير شدن چنين مراكزي و عواقب آن آشنا شوند.

لازم به ذكر است، مردم شهرستان آبيك با اطلاع از كسب چنين خبري، با ارسال پيام‌هاي تبريك و قدرداني چه به صورت حضوري و چه پلاكاردي به مسئولان قضايي و نيروي انتظامي، خرسندي خود را ازاين اتفاق مهم ابراز داشته‌اند.

انتهاي پيام/77006/ي40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن