تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا يزداني: تيم من قهرمان است/ گودرزي به خاطر مسائل حاشيه‌اي ما را ول كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رضا يزداني: تيم من قهرمان است/ گودرزي به خاطر مسائل حاشيه‌اي ما را ول كرد
سرمربي تيم كشتي خونه به خونه بابل مي‌گويد كه با وجود سوم شدن در ليگ، تيمش را قهرمان مي‌داند.

رضا يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: من شكست صبح خونه به خونه مقابل ثامن‌الحجج سبزوار را باخت نمي‌دانم و معتقدم كه داوران پيروزي را از ما گرفتند. نمي‌دانم اين اشتباهات سهوي است يا بر اثر بي‌تجربگي است. ما هم هرچه اعتراض كرديم به جايي نرسيد. من اشتباهات را روي بي‌تجربگي مي‌دانم و ان‌شاءالله كه همين طور باشد.

وي افزود: كشتي‌گير وزن 74 كيلوگرم تيم ما (شعبان‌اف) پاي حريف را از تشك بيرون برد و چون خودش ديده بود كشتي را رها كرد، اما داوران امتيازي به او ندادند و وقتي اعتراض هم كرديم باز هم نتيجه‌اي نداد. در همه جاي دنيا بعد از اعتراض نتيجه ممكن است برگردد اما در اين كشتي با وجود اينكه مشخص بود پاي حريف از تشك بيرون رفته حق كشتي‌گيرمان داده نشد. اگر بنا به اين طور امتياز دادن بود در وزن 84 كيلو جوكار كشتي‌گير تيم ما بيرون از تشك فن اجرا كرد اما به او امتياز دادند. متاسفانه كسي هم نيست كه ما به او اعتراض كنيم.

يزداني همچنين درباره حضور شعبانوف در اتاق مربيان تيم ثامن شب قبل از مسابقه گفت: ما و تيم ثامن در يك هتل بوديم. شعبان‌اف هم با مربيان و مترجمان حريف زياد در ارتباط بود. هر كاري كرديم كه جلوي او را بگيريم تا با آن‌ها ارتباطي نداشته باشد، متاسفانه گفت كه من با كشتي‌گيران حريف هم‌زبان هستم و كاري هم از دست ما برنمي‌آمد. البته نمي‌توانم نظري در اين مورد بدهم. شعبان‌اف كشتي‌اش اين گونه نبود و به راحتي مي‌توانست حريفش را شكست دهد. او در حالي كه 5 بر صفر جلو بود، به راحتي كشتي را واگذار كرد و وقتي با او صحبت كرديم گفت كه نمي‌داند چرا در تايم دوم كشتي اين گونه شد چون در تايم اول كه با حريف، سرشاخ بودم، مشخص بود كه او از من ضعيف‌تر است و به راحتي مي‌توانم او را شكست دهم. به هر حال نمي‌دانم چه شد كه باختم.

او در ادامه اظهار كرد: ليگ امسال شرايط خوبي داشت و سه تيم قدرتمند در آن شركت كرده بودند ولي متاسفانه در كشتي نيمه نهايي آن اتفاقات افتاد. هرچند كه من تيم خودم را بازنده نمي‌دانم و اين تيم، براي من، قهرمان است چون كشتي‌گيرانم بالاتر از رقيب بودند و بهتر كشتي گرفتند اما متاسفانه برخي مسائل حاشيه‌اي كه در كنار تيم بود، به ما ضربه زد.

يزداني در توضيح مسائل حاشيه‌اي اظهار كرد: متاسفانه صادق گودرزي در وزن 74 كيلوگرم پس از هفته اول به خاطر برخي مسائل حاشيه‌اي تيم ما را رها كرد كه اين كار از يك مرد و ورزشكار بعيد است. ما ضربه سنگيني از اين مسئله خورديم. اگر گودرزي مسئوليتي هم داشت، چرا از تيم رفت چون مي‌توانست در كنار تيم حضور داشته باشد.

سرمربي تيم كشتي خونه به خونه بابل در ادامه گفت: گودرزي مي‌توانست كنار تيم باشد و رها كردن ناگهاني تيم، كار درستي نبود. من او را جزو كشتي‌گيران بي‌انضباط مي‌دانم و از نظرم رفتن او بي‌انضباطي بود. ما تا الان برخورد خاصي نكرده‌ايم اما باشگاه نامه‌اي را تنظيم خواهد كرد و به سازمان ليگ خواهد داد تا به اين مسئله رسيدگي شود.

ملي‌پوش وزن 96 كيلوگرم ايران در پايان اظهار كرد: ان‌شاءالله از دور جديد تمرين‌هاي تيم ملي به اردوها خواهم رفت. بدنم آماده نيست چون سه چهار ماه است كه وقت خود را براي تيم خونه به خونه گذاشته‌ام.

انتهاي پيام

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن