تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798477538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشنايي با برترين لپ تاپ هاي جهان+عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آشنايي با برترين لپ تاپ هاي جهان+عكس
امروزه لپ تاپ ها ، نوت بوك ها و اولترابوك ها يك انقلاب واقعي در صنعت رايانه به وجود آورده اند و از محبوبيت خاصي در بين كاربران برخوردار هستند.


به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران، لپ تاپ ها آغاز حركتي در دنياي رايانه ها بودند كه همانا " قابل حمل كردن كامپيوترها" بود. در سالهاي اخير شركتهاي كاميپتري در جهان همواره سعي كردند كه با معرفي مدلهاي كوچكتر و سبك تر از انواع لپ تاپ هاي مختلف در بازار فروش سهم بيشتري را به خود اختصاص دهند. در اين مطلب قصد داريم تا شما را با برترين لپ تاپ هاي موجود در بازار آشنا كنيم.

مدل MacBook Air از شركت Apple

شركت " اپل " در طرح مك بوك توانايي هاي زيادي را عرضه كرده است. يك صفحه نمايشي 13 اينچي ، يك پردازنده كوراي 5 از شركت اينتل و سيتستم كارتهاي حافظه ديجيتالي با ظرفيت هاي 128 يا 256 گيگابايتي به همراه يك DVD درايور به بازار عرضه شده است. مدل 11 اينچي اين سيستم كامپيوتري نيز موجود است كه با قيمت 850 پوند عرضه شده است. مدل 13 اينچي اين سيستم به قيمت 1100 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Zenbook UX31 از شركت Asus

يك اولترا بوك زيبا و توانا از شركت ايسوز كه با يك صفحه 13.3 اينچي و از يك پردازنده دو هسته اي كوراي 7 از شركت ايسوز استفاده مي كند. اين اولترا بوك كه از سيستم عامل ويندوز استفاده مي كند بنا بر عقيده كارشناسان يكي از زيباترين و در عين حال تواناترين اولترابوكهاي حاضر در بازار است كه با قيمتي در حدود 1000 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل XPS 15 L502x از شركت Dell

يك لپ تاپ زيبا و سبك از شركت Dell كه در ساخت آن از آلومنيوم نيز استفاده شده است. اين سيستم در مقايسه با لپ تاپ " MacBook Pro " از شركت اپل با همان اندازه قيمتي نصف دارد. اين سيستم از يك پردازنده كوراي 5 ، يك درايور مخصوص ديسكهاي بلوري و يك صفحه نمايش 15 اينچ با كيفيت 1080 پيكسل و با قيمتي در حدود 610 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Chronos NP700Z5A از شركت Samsung

شركت سامسونگ قابليت ها و توانايي هاي بسياري را در اين لپ تاپ گنجانده است. اين لپ تاپ كه تنها 24 ميلي متر قطر دارد از يك پردازنده كوراي 7 ، 8 گيگابايت رم ، 750 گيگ حافظه داخلي و يك كارت حافظه 8 گيگابايتي و يك صفحه 15.6 اينچي از جمله قابليتهاي اين لپ تاپ است. اين لپ تاپ به قيمت 900 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Envy 17 3D از شركت HP

يك لپ تاپ مخصوص بازي و تماشاي فيلم هاي سه بعدي كه با بك درايور مخصوص ديسكهاي بلوري و عينك 3 بعدي بهب بازار عرضه شده است. صفحه نمايش 17.3 اينچي با كيفيت HD از جمله مهمترين قابليتهاي اين لپ تاپ است كه با قيمت 1160 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Aspire S3 از شركت Acer

يك اولترابوك نازك 13.3 اينچي كه به نوعي در حال رقابت با لپ تاپ MacBook Air است. يك اولترا بوك با پردازنده كوراي 7 ، 4 گيگابايت رم ، 250 گيگابايت حافظه داخلي و پورتهاي مختلف مجهز شده است. طراحي زيبا و نازك از ديگر نقاط مثبت طراحي اين اولترابوك است. اين اولترابوك با قيمت 700 پوند به بازار عرضه خواهد شد.

مدل Vaio Z از شركت Sony

يك بدنه نازك از لپ تاپ شركت سوني كه از يك صفحه نمايش 13.3 اينچي ، پردازش گر كوراي 5 و درايور بلوري استفاده مي كند. اين لپ تاپ كه از يك كارت گرافيك مدل AMD HD6550M استفاده مي كند با قيمتي در حدود 1710 دلار به بازار عرضه شده است.

مدل Series 9 900X3Aاز شركت Samsung

يك لپ تاپ نازك به قطر 16.3 ميلي متر از شركت سامسونگ كه از يك پردازنده كوراي 5 از شركت اينتل ، 4 گيگابايت رم و 128 گيگابايت حافظه بهره مي برد. اين لپ تاپ با قيمت 1100 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Envy 14-1195ea Beats Edition از شركت HP

يك لپ تاپ زيبا به رنگ مشكي كه از يك پردازنده كوراي 7 ساخت شركت اينتل و صفحه نمايش 14.5 اينچي بهره مي برد. صفحه نمايشي اين لپ تاپ قابليت پخش تصاوير با كيفيت Full HD را داشته و به همراه يك هدفون مدل Dre به قيمت 150 پوند با بهاي كلي 1000 پوند به بازار عرضه مي شود.

مدل Series 5 Chromebook از شركت Samsung

يك مدل اختصاصي از سري 5 لپ تاپ هاي شركت سامسونگ كه با سيستم عامل وينوز و نرم افزار جستجوگر Google Chrome به بازار عرضه شده است . اين لپ تاپ به صورت اختصاصي با تاكيد بر كار در فضاي اينترنت طراحي و ساخته شده است. اين لپ تاپ به قيمت 300 پوند به بازار عرضه شده است./ ق پ

پنجشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6480]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن