تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798519037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار به کاربران اینترنت ؛ از ذخیره‌کردن نام کاربری و رمز عبور در رایانه خودداری کنید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس پاتوق:
هشدار به کاربران اینترنت ؛ از ذخیره‌کردن نام کاربری و رمز عبور در رایانه خودداری کنید  

هشدار به کاربران اینترنت ؛ از ذخیره‌کردن نام کاربری و رمز عبور در رایانه خودداری کنید

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی ضمن هشدار نسبت به افراد سودجویی که از طریق فرستادن ایمیل اقدام به سرقت می‌کنند از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: ….
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی ضمن هشدار نسبت به افراد سودجویی که از طریق فرستادن ایمیل اقدام به سرقت می‌کنند از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: کاربران از ذخیره‌کردن نام کاربری و رمز عبور در رایانه خودداری کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ عبدالله قاسمی با اعلام این مطلب،افزود: در آبان ماه امسال شخصی با مراجعه به یکی از مراکز پلیس آگاهی در یکی از شهرستان‌ها مدعی شد که از طریق شبکه اینترنت ۷۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش کم شده است.
وی با بیان اینکه این موضوع به اداره جرایم رایانه‌ای پلیس آگاهی ارجاع داده شد، افزود: با توجه به مستندات دیگر صحت این موضوع تایید شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم رایانه‌ای رسیدگی به این پرونده‌ را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که کلیه این برداشت‌ها به صورت مجازی و در قالب خرید اینترنتی شارژ اعتباری تلفن همراه بوده است.
وی با اشاره به تشکیل و ارجاع پرونده‌های مشابه به اداره مبارزه با جرایم افزود: کارآگاهان با بررسی‌های فنی و گشت‌های اینترنتی در نهایت به یکسری سرنخ‌هایی رسیده و شخصی به نام «امید ـ د» ۲۵ ساله را شناسایی کردند.
سرهنگ قاسمی با اعلام اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس آگاهی ناجا شخص مورد نظر را دستگیر کردند، اما متهم پس از دستگیری ابتدا منکر هر گونه اقدامی شد، ادامه داد: «امید» در نهایت با توجه به مدارک و شواهد لب به اعتراف گشود و گفت که شش ماه پیش در پی دریافت یک ایمیل با محتوای این که برنده مبلغی پول شده است و این ایمیل از یکی از کشورهای آفریقایی به دستش رسیده بود، تصمیم گرفت با ارسال ایمیل‌های مشابهی به کاربران داخلی از این موضوع سوء استفاده کند.
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا اضافه کرد: این متهم در اعترافاتش عنوان کرد که چندین ایمیل را با مضمون این که شما برنده جایزه نقدی چندین میلیون تومانی شده‌اید به حدود ۶۰۰ کاربر ارسال کرده است که پس از آن نیز از این تعداد کاربر در یک ماه حدود ۳۰ کاربر مشخصات کامل خود را به همراه شماره حساب و رمز برای «امید» فرستاده بودند.
وی با بیان اینکه این متهم با برداشت غیرمجاز از حساب‌های مالباختگان اقدام به خرید کارت شارژ اعتباری تلفن همراه می‌کرد، افزود: «امید» این کارت شارژ‌ها را از طریق اینترنت خریداری و به فروش می‌رساند.
قاسمی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس مشخص شد که ارزش ریالی کلاهبرداری این متهم تاکنون هشت میلیون تومان بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در فضای مجازی سایت‌هایی هستند که افراد با عضویت در آنها تعدادی نامه‌های الکترونیکی را با این مضمون که شما برنده جایزه‌ای شده‌اید دریافت می‌کنند، این در حالی است که عضویت در چنین سایت‌هایی تنها اتلاف وقت و صرفه هزینه است، به طوری که در برخی از موارد این موضوع منجر به خسارت می‌شود.
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه فضای مجازی سرشار از تبلیغات فریبنده‌ای است، به ایسنا گفت:چنین راه‌هایی که از پولدار شدن افراد به شیوه‌های جدید خبر می‌دهد، تنها یک دسیسه هرمی در این سایت‌ها است که در نهایت منجر به پولدار شدن بازیگردان‌های آن می‌شود.
وی هشدار داد: کاربران هنگام استفاده از خدمات اینترنتی از ذخیره کردن نام کاربری و رمز عبور خود در کامپیوتر خودداری کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس پاتوق]
[مشاهده در: www.farspatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن