تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798518592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي موج حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي موج حوادث
مرگ يك‌هزار و ‌ نفر بر اثر سوختگي در نه ماه اخير
در نه ماهه امسال يك‌هزار و 522 نفر بر اثر سوختگي جان خود را از دست دادند كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه تعداد فوتي‌هاي ناشي از سوختگي يك‌هزار و 724 نفر بود، 7/11 درصد كاهش يافته است.
به گزارش ايسنا، طبق اعلام سازمان پزشكي‌قانوني، ازكل فوتي‌هاي ناشي از سوختگي در نه ماهه امسال 771 نفر مرد و 751 نفر زن بودند. همچنين بيشترين رقم مرگ ناشي از سوختگي با 202 نفر در فروردين ماه ثبت شده است.بر اساس اين گزارش در نه ماهه امسال استان‌هاي تهران با 201 نفر (164 مرد و 37 زن) و خوزستان با 144 نفر (64 مرد و 80 زن) بيشترين و استان‌هاي چهارمحال و بختياري با دو نفر و خراسان شمالي با سه نفر پس از استان سمنان كه هيچ مورد سوختگي نداشته است، كمترين ميزان مرگ ناشي از سوختگي را به خود اختصاص ‌داده‌اند. در آذر امسال 187 نفر بر اثر سوختگي جان باختند كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 1/1 درصد افزايش يافته است.

اعزام 150 تن براي شناسايي مفقودشدگان در بهمن «تاريك‌دره»
فرماندار همدان گفت: 400 نفر در پيست‌اسكي «تاريك‌دره» به دنبال يافتن اثري از مفقودشدگان در بهمن بودند.
حسن قهرماني مطلق گفت: از صبح امروز نيز 15 اكيپ متشكل از 150 نفر از هلال احمر، هيئت كوهنوردي و هيئت اسكي در محل حاضر و به دنبال مفقودشدگان هستند. وي ادامه داد: «عيسي ساوه شمشكي» رييس فدراسيون اسكي كشور هم به همراه پنج نفر ديگر در همدان حضور دارند. قهرماني اضافه كرد: دو قلاده سگ زنده‌ياب به دنبال افراد گرفتارشده در بهمن هستند. وي با اشاره به اينكه افرادي كه زير بهمن گرفتار شده‌اند، كاپشن‌هايي به تن دارند كه فلز در آنها به كار رفته است، خاطرنشان كرد: برهمين اساس دستگاه‌هاي فلزياب نيز در محل حادثه قرار گرفته‌اند تا از اين راه بتوان افراد را شناسايي كرد. قهرماني‌مطلق درباره زوج همداني گرفتارشده در بهمن نيز اذعان كرد: «فرهاد ميرزاجاني» و «سميه قهرماني» زوج همداني هستند كه متاسفانه گرفتار بهمن شدند.

قتل تازه داماد با ضربه‌هاي چاقو
تازه داماد در جريان درگيري با اعضاي خانواده همسرش با ضربه هاي كارد از پا در آمد.
به گزارش مهر، چهارشنبه گذشته درگيري مرگباري در يكي از خيابان هاي شيراز به كارآگاهان پليس اطلاع داده شد. ماموران پس از حضور در محل با جسد علي 30 ساله روبرو شدند كه بر اثر اصابت ضربه كارد به سينه اش از پا درآمده بود.در ادامه تحقيقات مشخص شد علي با خانواده همسرش اختلاف داشت و در جريان درگيري با آنها از پا در آمده بود.پس از بررسي هاي مقدماتي با دستور بازپرس جنايي شيراز جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و تيمي از ماموران تحقيقات براي كشف راز اين جنايت را آغاز كردند.ماموران در نخستين گام پدر و برادرزن مقتول را دستگير كردند كه آنها در جريان بازجويي ها به درگيري با علي اعتراف كردند. هم اكنون تحقيقات پليسي براي شناسايي عامل اصلي جنايت در اداره آگاهي ادامه دارد.

دستگيري يك زمين‌خوار در خراسان جنوبي
رييس پليس آگاهي استان خراسان‌جنوبي گفت: فردي كه اقدام به تصرف غيرقانوني و فروش 100 هزارمتر مربع از اراضي ملي كرده بود، دستگير شد.
‌ سرهنگ بيجاري با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت اداره منابع طبيعي استان مبني بر اين كه فردي اقدام به تصرف غيرقانوني و فروش اراضي ملي در شهرستان قائن كرده‌اند.اكيپي از كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي مامور رسيدگي به اين پرونده شدند. وي گفت: با تحقيقات صورت گرفته مشخص شد، متهم با تسطيح صخره‌ها و اراضي و قطع درختان اقدام به تصرف غيرقانوني 10 هكتار از اراضي ملي كرده است.احمدي‌تبار ادامه داد: با محرز شدن اقدام غيرقانوني متهم، وي به پليس آگاهي احضار و در بازجويي‌هاي به عمل آمده و ارائه مدارك و مستندات به بزه انتسابي معترف شد و تمامي اتهامات را پذيرفت و نهايتا با قرار وثيقه مناسب روانه زندان شد.

انهدام باند سرقت زيورآلات دختربچه‌ها در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي خرم‌آباد از دستگيري باند سارقان زيورآلات كودكان خبر داد.
سرهنگ پاكزاد گفت: با تلاش ماموران كلانتري 14 شهرستان، روز گذشته چهار نفر كه بصورت گروهي اقدام بسرقت زيورآلات دختربچه‌ها مي‌كردند را دستگير كردند. وي گفت: روز گذشته درپي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اين كه چهار نفر بصورت گروهي درسطح شهر اقدام به سرقت طلا وزيورآلات دختربچه‌هاكه در كوچه مشغول بازي مي‌كنند، موضوع براي پيگيري در دستور كار قرار گرفت. پاكزاد ادامه داد:با انجام كارهاي اطلاعاتي روز گذشته هر چهار نفر سارق درحين سرقت جواهرات دختربچه‌اي در داخل شهر خرم‌آباد، دستگير و به يگان انتظامي منتقل شدند. فرمانده انتظامي خرم‌آباد با بيان اينكه متهمان دربازجويي‌هاي اوليه به جرم خود معترف شدند، گفت: درپي اعتراف متهمان يكي از مالخران دستگير و تلاش براي كشف اموال سرقتي و دستگيري ديگر مالخران ادامه دارد.

زلزله از شمال تاجنوب كشور
ديروز صبح زلزله 8/4 ريشتري حوالي خورموج بوشهر را لرزاند همچنين دو روزپيش رشت، انزلي، فومن و برخي از شهرهاي گيلان 4.5ريشتر لرزيد.
زمين لرزه اي به بزرگي 8/4 درمقياس امواج دروني زمين (ريشتر) صبح ديروز - يكشنبه - حوالي خورموج واقع در استان بوشهر را لرزاند. به گزارش مركز لرزه نگاري كشوري موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران، اين زمين لرزه درساعت 9 و 40 دقيقه و 37 ثانيه امروز در اين منطقه رخ داد. شبكه هاي لرزه نگاري وابسته به مركز لرزه نگاري كشوري، موقعيت جغرافيايي وقوع اين زمين لرزه را در 52/28 درجه عرض شمالي و 35/51 درجه طول شرقي ثبت كردند.هنوز گزارشي از خسارات احتمالي اين زمين لرزه نرسيده است. زلزله 4.5ريشتري رشت، انزلي، فومن و برخي از شهرهاي گيلان را لرزاندزمين لرزه‌اي به قدرت 4.5ريشتر رشت، انزلي، فومن و برخي از شهرهاي گيلان را لرزاند.

دستگيري پدري كه پسرش را با شلنگ و سيخ كشت
پدري كه پسر 9 ساله خود را با ضربات شلنگ و سيخ از پاي درآورده بود، ‌دستگير شد.
ماموران انتظامي كرج در 25 دي ماه سال جاري از طريق تماس مسئولان يكي از بيمارستان‌هاي شهرستان كرج در جريان وقوع مرگ كودك 9 ساله به نام «علي» قرار گرفتند. ماموران با حضور در بيمارستان با پيكر بي‌جان كودكي 9 ساله روبرو شدند كه آثار ضرب و شتم و جراحات با جسمي سخت بر بدن وي نمايان بود و با مرگ اين كودك تحقيقات كارآگاهان براي واكاوي زوايايي پنهان اين جنايت آغاز و آنان در تحقيقات اوليه دريافتند كه اين پسر توسط مردي به بيمارستان منتقل شده است اما پس از مدتي اين مرد از بيمارستان متواري ‌شد.كارآگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه اين كودك در سال گذشته نيز چندين مرتبه توسط دو مرد به علت شدت جراحات وارده ناشي از ضرب و شتم به بيمارستان مربوطه منتقل شده بود به همين علت آنان با بررسي مشخصات مندرج در پرونده آدرس محل زندگي اين طفل 9 ساله را يافتند.با كشف سرنخي از محل سكونت علي، كارآگاهان به اين آدرس مراجعه كرده اما دريافتند كه والدين اين طفل از آن محل نقل مكان كرده‌اند.كارآگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه پدر اين طفل مدت‌هاست كه به موادمخدر اعتياد دارد و مادر علي نيز به دليل مشكلات و اختلاف با همسرش،‌ خانه را ترك كرده است و علي به همراه پدر معتادش زندگي مي‌كند.متهم به همراه پرونده تشكيل شده در اختيار مقام‌قضايي قرار دارد.

كشف1800 قطعه سكه تقلبي در اليگودرز
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان از دستگيري يك كلاهبردار و كشف 1800 سكه تقلبي در اليگودرز خبر داد.
سرهنگ نوراللهي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: با تلاش ماموران آگاهي و پاسگاه «بربرودغربي» فرماندهي انتظامي شهرستان اليگودرز، روز گذشته يك نفر كلاهبردار با سكه‌هاي تقلبي دستگير شد.وي ادامه داد: روز گذشته در پي مراجعه شخصي به ماموران پاسگاه «بربرودغربي» اليگودرز، مبني براينكه شخصي ناشناس، 1800 قطعه سكه تقلبي را در قبال 15 ميليون تومان به من داده و از محل متواري شده، موضوع در دستور كار قرار گرفت.معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان گفت: ماموران با هماهنگي قضايي و انجام كارهاي اطلاعاتي، متهم را دستگير كه در تحقيقات به جرم خود معترف شد.

دستگيري متهمان به قتل عضو شوراي شهر بناب
معاون اجتماعي پليس آذربايجان‌شرقي از شناسايي و دستگيري متهمان به قتل يكي از اعضاي شوراي شهر بناب خبر داد.
به گزارش ايسنا، سرهنگ صمد فرامرزي در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام فقداني «ب- خ» عضو شوراي شهر بناب مراتب در دستور كار پليس آگاهي شهرستان بناب قرار گرفت. وي گفت: عوامل پليس با انجام كارهاي تحقيقاتي و مراقبت‌هاي شبانه‌روزي و با بكارگيري تدابير پليسي موفق شدند در كمتر از 48 ساعت دو مظنون را در اين رابطه دستگير كنند.فرامرزي افزود: متهمان دستگيرشده در بازجويي به انجام قتل معترف شده و اعلام كردند كه جسد مقتول را در نزديكي نيروگاه بناب دفن كرده‌اند.وي گفت: اقدامات پليسي در اين خصوص ادامه دارد و موضوع تحت پيگيري بيشتر است.

ارسال نظر

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن