تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798110429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازيگر سريال يوسف پيامبر(ع):سريال‌هاي قرآني ايراني، مخاطب خارجي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: بازيگر سريال يوسف پيامبر(ع):سريال‌هاي قرآني ايراني، مخاطب خارجي دارند
گروه هنر: يكي از ويژگي‌هاي بارز سريال‌هاي قرآني اين است كه معمولاً اين‌گونه آثار مخاطب خارجي نيز دارند.
«رضا رضوي»، بازيگر نقش «هورن هوپ» در سريال «پوسف پيامبر(ع)» در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) ضمن اعلام مطلب فوق اظهار كرد: نحوه ورود من به سريال يوسف پيامبر(ع) وام‌دار آشنايي قبلي با كارگردان بود، زيرا من با كارگردان اين سريال در مجموعه «مردان آنجلس» نيز همكاري داشتم، البته هنگامي‌كه نقش «هورن هوپ» به من پيشنهاد شد، فيلمنامه نيز در اختيارم قرار گرفت تا بيشتر با كاركترم آشنا شوم.

وي افزود: سعي كردم با مطالعاتي كتب تاريخي تا حدودي با نقش آشنايي بيشتري پيدا كنم. نكته حائز اهميت براي من درباره اين شخصيت اين است كه «هورن هوپ» يك نظامي واقعي است كه تنها سعي مي‌كند دستورات فرامانروايي خود را اجرا كند، هر چند كه آن تصميمات خلاف عقايدش باشد.

اين بازيگر در ادامه به ويژگي كار در آثار تاريخي اشاره كرد و گفت: بازي در نقش‌هاي تاريخي جدا از مزيت‌هايي كه دارد، دربرگيرنده سختي‌هايي نيز است، زيرا در اين‌گونه نقش‌ها اگر شخصيت مورد نظر درست از كار در نيايد در پرونده هنري بازيگر ماندگار خواهد شد. در ضمن معمولاً گويش و حتي نوع راه رفتن اين‌گونه كاركترها به دليل زمان طولاني كار در بازيگر باقي مي‌ماند.

رضوي متذكر شد:همان‌گونه كه ديديم سريال‌هايي نظير «مردان آنجلس» و «يوسف پيامبر(ع)» تا چه حد در ديگر كشورها توانست براي خود مخاطب جذب كند، درصورتي‌كه بسياري از مجموعه‌هاي تاريخي تنها به مخاطب داخلي متكي هستند.

بازيگر سريال «مردان انجلس» افزود: نكته جالب براي من اين است كه با توجه به نقد‌هاي مغرضانه‌اي كه از اين سريال مي‌شود اين كار توانسته مخاطب وسيعي براي خود كسب كند، به‌نحوي‌كه اكثر مخاطبان سيما، تماشاگر اين مجموعه قرآني هستند.

وي يادآور شد: دليل ديگري كه مي‌توان براي موفقيت اين كار ذكر كرد اين است كه در اين مجموعه به عشق با ديد قرآني نگاه شده، رويكردي كه تا به امروز در آثارمان شاهد آن نبوديم در ضمن نبايد از عواملي چون كارگرداني مناسب، بازي‌هاي خوب و ديگر عوامل فني نيز غافل بود.

بازيگر سريال يوسف پيامبر(ع) خصيصه كار با سلحشور را اين‌چنين برشمرد: از ويژگي كاركردن با سلحشور تنها مي‌توانم اين را بگويم كه رفاقت اصل مهم كار با ايشان است، چراكه معمولاً اينگونه باب است كه فيلمسازان يك مرزي را بين خود و بازيگران در نظر مي‌گيرند، درصورتي‌كه در اين مجموعه چنين مسائلي به چشم نمي‌خورد.

وي در ادامه به نقش اعتقاد در ساخت چنين آثار اشاره كرد و گفت: اعتقاد در ساخت چنين آثاري حرف اول را مي‌زند، چراكه تا اعتقاد قلبي با چنين كاري همراه نباشد اثر نخواهد توانست مخاطب لازم را جذب كند، اصلي كه به وضوح در فيلمساز و ديگر عوامل اين فيلم مشاهده مي‌شد.

رضوي در بخش ديگري از گفته‌هاي خود اعلام كرد: خيلي علاقمندم كه اين نكته را در اين بحث ذكر كنم كه ما در اين كار به وفور شاهد الطاف الهي بوديم، شايد اين نكته براي خيلي غير قابل درك باشند، اما آن كساني كه در مجموعه بودند به واقعه چنين مسائلي را مشاهده كردند، تنها كافي‌ است كه چشم دل را به روي چنين واقعيت‌هايي گشود، چون ديگر در زمان حال نبايد توقع معجزاتي را داشت كه پيامبران انجام مي‌دادند، بلكه بايد از چنين نشانه‌هاي ظريفي درس گرفت.

در پايان بايد متذكر شود شوم كه دستمزد ما را مخاطبان اين مجموعه به خوبي با برخوردهايشان داده‌اند، چون تنها عكس‌العملي كه ما تا به امروز از مردم ديده‌ايم، تشكر و تشويق است.

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4486]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن