تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798310870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار آذربايجان شرقي:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربايجان شرقي:
خبرگزاري فارس: استاندار آذربايجان شرقي داشتن توان مقابله بدون سلاح با دشمن را از ضروريات دستگاه‌هاي اجرايي در كشور دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضابيگي صبح امروز در كارگاه آموزشي پدافند غيرعامل مسئولان كشوري و لشگري در استان آذربايجان شرقي اظهار داشت: جمهوري اسلامي به دليل واقع شدن در منطقه‌اي كه استعداد بروز حوادث غيرمترقبه در آن و همچنين به دليل واقع شدن در جغرافياي سياسي خاص كه هميشه مورد طمع و كينه‌توزي است نياز به آن دارد كه بتواند بدون استفاده از نيروهاي مسلح خود با خطرات مقابله كند.
وي افزود: اين مطلب براي نظام اسلامي ما كه هميشه با تهديدات مختلف از سوي دشمنان مواجه بوده از شكلي ويژه برخوردار است به نحوي كه وقتي در جريان فتنه ستون پنجم دشمن در خيابان‌هاي تهران جولان مي‌داد دشمن از پياده‌سازي نيروهاي خود در خاك اين كشور اجتناب كرد چرا كه توان نظامي ايران را با شناخت از پيشينه آن سنجيده بودند.
استاندار آذربايجان شرقي افزود: اقدامات نظامي دشمن در شرايط كنوني بعيد به نظر مي‌رسد اما مديران ما بايد هميشه خود را براي بدترين شرايط آماده كنند تا اطمينان لازم را براي مردم ايجاد كنند و مردم به كارآمدي نظام پي‌ ببرند.
بيگي فراهم كردن و حفظ زيرساخت‌هاي كشور را امري ضروري در پدافند غيرعامل دانست و گفت: اما اين امر تنها به تاسيسات و زيرساخت‌هاي موجود خلاصه نمي‌شود و ابعاد جديدي به خود گرفته كه فضاي سايبر، تهاجم فرهنگي و جنگ نرم را نيز شامل مي‌شود.
وي تلاش دشمن در اين حوزه‌ها را بسيار ضروري دانست و گفت: دشمن با طراحي ويروس كامپيوتري براي مختل كردن فعاليت نيروگاه اتمي مي‌كوشد تا ضربه خود را به زيرساخت‌هاي نظام از طريق فضاي سايبر وارد كند از اين رو بايد در چنين حوزه‌هايي آمادگي داشته باشيم.
بيگي تربيت نيروي انساني در اين حوزه‌ها را براي گسترش پدافند غيرعامل در كشور ضروري دانست تا توان بازدارندگي ارتقا يابد.
استاندار آذربايجان‌شرقي به ضرورت ارتباط مستمر و تنگاتنگ براي زير پوشش قرار دادن نقاط ضعف و احتمالي مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: همين امر موجب افزايش توان بازدارندگي كشور مي‌شود.
بيگي به رزمايش ولايت 90 نيز اشاره كرد و گفت: پيام اين رزمايش تهديد در برابر تهديد بود كه نوعي بازدارندگي را ايجاد مي‌كند و قدرت تعقل و تفكر را از دشمن مي‌گيرد چرا كه بهترين دفاع حمله است چيزي كه رهبر معظم انقلاب بر آن تاكيد دارند.
وي نشاندن پهپاد آمريكايي را نمونه‌اي ديگر از پدافند غيرعامل موفق اعلام كرد و افزود: نظام سلطه اكنون با پي‌بردن به اين امر مطمئنا بيكار ننشسته و ما نيز بايد منتظر اقدامات آنها باشيم.
استاندار آذربايجان شرقي همچنين گفت: شايد زماني در كشور در خصوص دسته‌بندي تهديدات تشدد آرا وجود داشت اما، امروز همه نسبت به موارد تهديدات وحدت نظر دارند.
بيگي خاطرنشان كرد: همين نگاه به قضايا باعث شده تا كشورهاي دنيا هنگام صحبت از ناتواني آمريكا، جمهوري اسلامي را مثال شاهد مي‌آورند.
بيگي اضافه كرد: علت اين امر استفاده درست از ظرفيت‌ها مثل حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه مرزي كشور در استان كرمانشاه يا حضور رئيس جمهوري در سفر خود به لبنان در مرز رژيم اشغالگر قدس است.
انتهاي پيام/ح20

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن