تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798605406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كروش: بزودي مي آيم و استارت مي زنيم/ ۲۰۱۲ سال مهم فوتبال ماست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: كروش: بزودي مي آيم و استارت مي زنيم/ ۲۰۱۲ سال مهم فوتبال ماست
فوتبال ملي - سايت فدراسيون فوتبال نوشت:


كارلوس كروش كه هم اكنون در دوبي به سر مي برد، در گفت‌وگويي تلفني با مدير رسانه‌اي تيم ملي برنامه‌هاي آتي تيم ملي را تشريح كرد و بار ديگر بر اهميت ويژه سه ديدار سرنوشت ساز در خردادماه تاكيد كرد.

كروش در ابتدا با تاكيد بر اينكه حداكثر 18 يا 19 دي به ايران بازخواهد گشت، گفت: ما در مراحل قبلي اردوهايي داشتيم كه به ما كمك كرد تا به موقعيتي دست پيدا كنيم كه ديدار با قطر به يك ديدار تشريفاتي تبديل شود. البته هدف اصلي من هم همين بود كه خوشبختانه انجام شد. همچنين با هماهنگي و توافقي كه از قبل با سازمان ليگ داشتيم قرار بر اين بود كه شروع اردو براي ديدار با قطر هيچ‌گونه تداخلي با مسابقات ليگ نداشته باشد و در برگزاري آن خللي وارد نشود كه اين به نفع همكاران ما در باشگاه‌ها هم هست. دليل اين كار، پايبندي و احترام به توافقي بوده كه با سازمان ليگ داشته‌ايم و اينكه ديدارهاي ليگ به طور منظم انجام شود تا زماني كه ما ديدارهاي حساس تري را پيش رو داريم، فرصت بيشتري براي برگزاري اردوهاي تيم ملي داشته باشيم.

كي‌روش درباره اردوي آينده تيم ملي ايران گفت: طبق هماهنگي با سازمان ليگ كه در همين روزهاي اخير انجام شد، اردوي بعدي تيم ملي از 28 بهمن آغاز خواهد شد و تا روز ديدار با قطر (10 اسفند) ادامه خواهد داشت. البته من از فدراسيون درخواست برنامه‌ريزي براي يك ديدار تداركاتي در تاريخ دوم يا سوم اسفند ماه را داده‌ام.

او درباره محل برگزاري اين ديدار افزود: هنوز به طور قطعي مشخص نيست اما ترجيح من به دليل اينكه بازي با قطر در تهران است، اين است كه بازي در تهران باشد اما گاهي اوقات وقتي وارد مذاكره با تيم‌هاي خارجي براي انجام ديدارهاي دوستانه مي شويم، ممكن است آنها شرايط خاص خودشان را داشته باشند كه اگر چنين شود و نتوانيم در تهران بازي كنيم، نظر من اين است كه اين ديدار در امارات برگزار شود، زيرا مسير پروازي كوتاهي تا تهران دارد.

سرمربي تيم ملي سپس به تشريح وضعيت تيم بعد از ديدار با قطر پرداخت و گفت: جهت آماده‌سازي تيم براي سه ديدار حياتي در خرداد ماه آينده، يك مشكل بسيار بزرگ داريم كه متاسفانه هنوز حل نشده و آنهم ديدارهاي مرحله يك شانزدهم نهايي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا است كه در روزهاي 9 و 10 خرداد برگزار خواهد شد كه اين دقيقا چهار روز قبل از نخستين ديدار ما در مرحله آخر مقدماتي جام جهاني است (14 خرداد). ما در اين ماه سه ديدار پياپي درطول 10 روز داريم و بايد بازيكنان‌مان را بطور كامل دراختيار داشته باشيم اما آنها چهار روز قبل از اولين مسابقه ما با تيم باشگاهي‌شان بازي دارند و البته اگر دو سهميه قطعي ما در ليگ قهرمانان تبديل به سه سهميه شود، كار ما دشوارتر خواهد شد.

كروش افزود: اين مساله متاسفانه هنوز حل نشده و فيفا و اي‌اف‌ سي در پي مكاتبه فدراسيون فوتبال در اين باره، با تغيير برنامه مسابقات ليگ قهرمانان موافقت نكرده‌اند اما ما هنوز با فدراسيون و سازمان ليگ در حال مذاكره هستيم تا ببينيم چه راهكاري براي حل اين مشكل مي‌توانيم پيدا كنيم چون ما از ابتداي اردو، تيم كامل مان را نياز داريم. البته اين موضوع نه تقصير فدراسيون و نه سازمان ليگ است اما مشكلي است كه بايد با كمك هم راه حلي براي آن بيابيم.

سرمربي تيم ملي كشورمان گفت: البته پس از ديدار با قطر، تا خرداد ماه اردوهاي تيم ملي متوقف نمي شود و ما درنظر داريم دو يا سه ميني كمپ (اردوي كوتاه مدت) برگزار كنيم تا بطور دائم آمادگي و شرايط بازيكنان را مورد ارزيابي قرار دهيم.

او همچنين درباره حضور اشكان دژآگه در تيم ملي گفت: همانگونه كه قبلا هم گفته‌ام از نقطه نظر فني، شرايط اين بازيكن براي من كاملا روشن و قابل قبول است اما متاسفانه بار قبل مشكلاتي ازلحاظ هماهنگي و انجام روال اداري پيش آمد كه او نتوانست به ما ملحق شود اما اميدوارم براي آينده بهانه‌اي از اين جهت وجود نداشته باشد. ضمن اينكه ما به قوانين بين المللي فيفا احترام مي گذاريم و هر تصميمي كه اتخاذ كنيم، خارج از چارچوب اين قوانين نخواهد بود. اين دلگرمي و اطمينان را به تمامي اهالي فوتبال مي‌دهم كه ما با جديت هرچه تمام‌تر كارمان و تمامي امور مربوط به تيم ملي را پيگيري مي‌كنيم و اين را با قاطعيت مي‌گويم كه در كارمان براي تيم ملي ايران چيزي كم نمي‌گذاريم اما از سوي ديگر بر اين موضوع براي چندمين بار تاكيد مي كنم كه ما آينده‌اي در جام جهاني 2014 نخواهيم داشت اگر در ماه ژوئن 2012 (خرداد 91) نتوانيم موفق باشيم و همه بايد درك كنند كه جام جهاني آينده براي ما در خرداد ماه آينده رقم مي خورد و به همين دليل به يك برنامه ريزي عالي و منظم براي اين ماه نياز داريم. من اين پيام را كاملا شفاف و روشن به بازيكنان، مربيان و تمامي هواداران فوتبال مي دهم كه جام جهاني 2014 براي ما شروع شده اما نقطه عطف آن در ماه ژوئن آينده خواهد بود و ما براي صعود به جام جهاني، بايد سال 2012 و بويژه ماه ژوئن اين سال را بسيار جدي بگيريم. ما در مرحله بعد در يك گروه پنج تيمي بايد هشت بازي رفت و برگشت برگزار كنيم و 9 امتياز در سه ديدار خرداد ماه آينده ، يعني بيش از 30 درصد كل امتيازهاي اين هشت ديدار رقم مي‌خورد.

سرمربي تيم ملي ايران در پايان اين گفت‌وگو گفت: از زماني كه من وارد ايران شدم همه مسئولان از رييس فدراسيون گرفته تا تمامي مسئولان ورزش كه من با آنها صحبت كرده‌ام، متفق القول تاكيد كرده‌اند كه اولويت اول فوتبال ايران، صعود به جام جهاني 2014 است. اكنون زماني است كه بايد اين را نشان دهند و با حمايت هاي همه جانبه خود از تيم ملي راه را براي صعود تيم هموار نمايند و نشان دهند كه براي دستيابي به اين اولويت تا چه اندازه حاضرند از تيم ملي كشورشان حمايت كنند.

4141

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن