تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798364538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هايتك ماهان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هايتك ماهان برگزار شد
خبرگزاري فارس: نخستين كنفرانس ملي نوآوري در پردازش لايه‌هاي نازك و مشخصه‌هاي آن‌ها با حضور جمعي از اساتيد، دانشجويان دكترا و ارشد رشته‌هاي فيزيك، برق، الكترونيك، كامپيوتر، معدن، شيمي، كشاورزي در مركز بين‌المللي علوم و تكنولوژي پيشرفته و علوم محيطي برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، پيش از ظهر امروز نخستين كنفرانس ملي نوآوري در پردازش لايه‌هاي نازك و مشخصه‌هاي آن‌ها با حضور جمعي از اساتيد، دانشجويان دكترا و ارشد رشته‌هاي فيزيك، برق، الكترونيك، كامپيوتر، معدن، شيمي، كشاورزي در مركز بين‌المللي علوم و تكنولوژي پيشرفته و علوم محيطي ماهان برگزار شد.
دبير نخستين كنفرانس ملي نوآوري در پردازش لايه‌هاي نازك و مشخصه‌هاي آن‌ها در اين نشست هدف از برگزاري اين كنفرانس را معرفي كاربرد لايه‌هاي نازك و تبادل علمي پژوهشگران كشور اعلام كرد.
فهيمه شجاعي اظهار داشت: با توجه به اينكه دامنه كاربرد لايه‌هاي نازك بسيار متنوع بوده و استفاده از لايه‌هاي نازك موجب بالا رفتن طول عمر قطعات و بهبود كارآيي آنها مي‌شود، پس اين همايش مي‌تواند راه‌گشايي براي طرح‌هاي علمي و اجرايي در زمينه لايه‌هاي نازك در كشور و استان كرمان باشد.
شجاعي افزود: محورهاي مورد بحث در اين كنفرانس شامل تكنيك‌ها و فرآيندهاي رشد لايه‌هاي نازك، كاربردهاي لايه‌هاي نازك، روش‌هاي تشخيص فرآيند، مدل‌سازي و شبيه‌سازي عددي و موضوع‌هاي روز صنعتي است.
وي با بيان اينكه اين همايش يك روزه است، بيان داشت: از بين 85 مقاله ارسال شده به اين كنفرانس و بر اساس شاخص‌هاي مصوب كميته داوري، 53 مقاله به صورت پوستر و 10 مقاله در قالب سخنراني مورد پذيرش قرار گرفت.
شجاعي تصريح كرد: شركت كنندگان در اين همايش 90 نفر از اساتيد، دانشجويان دكترا و ارشد رشته‌هاي فيزيك، برق، الكترونيك، كامپيوتر، شيمي، كشاورزي از سراسر كشور هستند و اين امر نشان مي‌دهد كه كاربرد لايه‌هاي نازك بسيار متنوع است.
وي بيان كرد: استفاده از مدارهاي الكترونيكي مانند وسايل صنعتي، آزمايشگاهي، خانگي و به ويژه فضايي و نظامي، دانشمندان و محققان را به اين فكر انداخت تا به جاي ساختن قطعات جداگانه، تعداد زيادي از اين قطعات و مدارها را در يك واحد گنجانيده و توليد كنند.
شجاعي اذعان كرد: افزايش تمركز مدارهاي مجتمع سبب شد تا لايه‌هاي نازك و تكنولوژي ساخت آن‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار شود.
وي تصريح كرد: لايه‌هاي نازك در ساخت وسايل نوري، الكترونيكي و اپتيوالكترونيك، آينه‌هاي ليزر و قطعات آكوستيكي نقش اساسي دارند و سالانه مبالغ زيادي صرف تحقيقات و سرمايه‌گذاري در اين زمينه مي‌شود.
شجاعي با بيان اينكه تكنولوژي ساخت لايه‌هاي نازك به سرعت در حال پيشرفت است، ابراز داشت: مفيد بودن خصوصيات لايه‌هاي نازك و جالب توجه بودن مطالعه بر روي رفتار اين لايه‌ها موجب شده، چه از نظر علمي و چه از نظر تكنولوژي به لايه‌هاي نازك توجه ويژه‌اي شود به طوري كه امروزه بسياري از قطعات مدرن و پيچيده نوري، الكتريكي و الكترونيكي با استفاده از لايه‌هاي نازك پوشش داده مي‌شوند.
وي اذعان داشت: با توجه به اينكه امروزه تكنولوژي ساخت لايه‌هاي نازك بسيار گسترده شده و هم اكنون ساخت لايه‌هاي نازك به سمت فناوري نانو سوق داده شده است، اين مركز تصميم گرفت كه اين همايش را برگزار كند.
انتهاي پيام/ش20

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن