تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798455510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام سازمان ثبت احوال كشور:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قائم مقام سازمان ثبت احوال كشور:
خبرگزاري فارس: قائم مقام سازمان ثبت احوال كشور در امور استان‌ها، ساختار نوين ثبت احوال كشور را محور توسعه پايدار دانست و گفت: با اين رويكرد در افق 1404 ما رتبه اول منطقه را كسب مي‌كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان محمودآباد، گردهمايي بزرگ پيشكسوتان و خانواده كاركنان ثبت احوال مازندران به مناسبت بزرگداشت روز ملي ثبت احوال با حضور مشاور و قائم مقام سازمان ثبت احوال كشور در امور استان‌ها، مديركل ثبت احوال مازندران، مديران ارشد استاني و شهرستاني و نماينده مردم محمودآباد و نور در مجلس شوراي اسلامي و خانواده بزرگ ثبت احوال مازندران صبح امروز در مجتمع نفت اين شهرستان برگزار شد.
قائم مقام سازمان ثبت احوال كشور در امور استان‌ها با تقدير از برگزاري اين گردهمايي اظهار داشت: سازمان ثبت احوال براي دسترسي به مفهوم هويت الكترونيكي به عنوان زيرساخت دولت الكترونيك با به كارگيري سيستم‌هاي پيشرفته مكانيزه، پايگاه اطلاعات جمعيت كشور را به وجود آورد.
فريدون انصاري تصريح كرد: اين سازمان با اختصاص شماره ملي منحصر به فرد به آحاد مردم، صدور كارت شناسايي ملي براي مردم، ايجاد شبكه برخط ( آنلاين )دستگاه‌هاي دولتي با پايگاه مذكور، پوشش ثبت وقايع حياتي و رشد نرخ‌هاي آن نسبت به گذشته، مديريت وقايع حياتي شهروندان در ارائه آمار و گزارش‌هاي جمعيتي، صدور شناسنامه به صورت مكانيزه و ايجاد زيرساخت صدور كارت ملي هوشمند و عملياتي شدن آن در سال آينده از ساختار سنتي خود به عنوان يك سازمان كهن در نظام اداري گذر كرده و به ثبت احوال نوين به عنوان محور توسعه پايدار نايل آمده است.
انصاري با اشاره به اينكه سازمان ثبت احوال در جامعه از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، افزود: اين سازمان به دليل ثبت وقايع حياتي و مهاجرت و صدور اسناد هويتي و تابعيتي براي ايرانيان يك سازمان ارزشمند است.
قائم مقام سازمان ثبت احوال كشور در امور استان‌ها با بيان اينكه اين سازمان مرزبان حريم هويت و حاكميت كشور شناخته مي‌شود، خاطرنشان كرد: مطابق با قوانين مصوب كشور عمل مي‌كنيم و سازماني حاكميتي هستيم.
انصاري يادآور شد: سازمان ثبت احوال اطلاعات آماري قابل اتكاء منتشر مي‌كند كه همواره مورد استفاده و استناد تصميم‌گيرندگان و مديران سطوح عالي در زمينه‌هاي اجتماعي، اقتصادي، آموزشي و بهداشتي قرار مي‌گيرد.
قائم مقام سازمان ثبت احوال كشور در امور استان‌ها اذعان داشت: اين سازمان متناسب با چشم انداز توسعه همه جانبه كشور در افق 1404 براي كسب رتبه اول در منطقه سازماني يادگيرنده، اثربخش، نظام‌مند، تحول‌گرا براي عرضه خدمات جامع الكترونيك در زيرساخت‌هاي دولت الكترونيك با ايجاد پايگاه اطلاعات شناسايي ايرانيان و منتشركننده روزآمد تحولات جمعيتي خواهد بود.
انصاري در پايان ثبت احوال مازندران را يكي از استان‌هاي پيشرفته در زمينه مكانيزه‌كردن ثبت احوال دانست و به همين علت از زحمات كاركنان اين سازمان در سراسر مازندران تقدير كرد.
انتهاي پيام/و۲۰

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن