تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798326092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتایج دوازدهمین روز بازیهای آسیایی


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: نتایج دوازدهمین روز بازیهای آسیایی

سومین نقره دوچرخه سواران ایرانتیم ملى دوچرخه سوارى ایران موفق شد سومین مدال نقره خود در پانزدهمین دوره بازیهاى آسیایى دوحه قطر را به دست آورد. تیم ملى دوچرخه سوارى ایران با تركیب حسین ناطقى، عباس سعیدى تنها، مهدى سهرابى و امیر زرگرى با كسب زمان 4 دقیقه و 14 ثانیه و 226 هزارم ثانیه به مدال نقره رشته 4 کیلومتر تعقیبى رشته پیست در پانزدهین دوره بازیهاى آسیایى دوحه دست پیدا كرد.

تیم بسکتبال ایران امروز به مصاف قطر می رودتیم ملی بسکتبال کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای بسکتبال بازیهای آسیایی عصر امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم قطر میزبان مسابقات خواهد رفت.تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی ارزشمند مقابل ژاپن ، امروز و در مرحله نیمه نهایی رقابتهای بسکتبال بازیهای آسیایی به مصاف تیم قطر میزبان مسابقات خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار دشوار راهی دیدار فینال خواهد شد.تیم کشورمان پیش از این درمرحله مقدماتی نیز با تیم قطر روبرو شده بود که مغلوب این تیم شده بود.دیدار تیم بسکتبال کشورمان مقابل قطر ساعت 19 عصر امروز در سالن بسکتبال ورزشگاه خلیفه برگزار خواهد شد.

تیم واترپلو ایران از راهیابی به دیدار نهایی بازماندتیم واترپلوی ایران با قبول شکست مقابل تیم چین، از حضور در دیدار فینال رقابتهای واترپلوی پانزدهمین دوره بازیهای آسیایی بازماند.به گزارش مهر ، تیم واترپلوی ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابتها مقابل تیم قدرتمند چین شکست خورد تا از راهیابی به دیدار فینال این رقابتها بازماند.در این دیدار که عصر دیروز در دوحه برگزار شد تیم واترپلوی کشورمان در سه کوارتر ابتدایی مسابقه با نتایج 2 بر صفر، 4 بر یک و 3 بر 2 مقابل حریف خود شکست خورد ولی در کوارتر چهارم با نتیجه 4 بر 3 پیروزی رسید اما در مجموع با نتیجه 12بر 7 نتیجه را به تیم چین واگذار کرد.تیم واترپلوی ایران عصر روزپنجشنبه برای کسب مدال برنز این رقابتها با بازنده دیدار قزاقستان و ژاپن دیدار می کند.تیم شطرنج ایران مغلوب هند شدتیم شطرنج ایران در دور هفتم رقابت‌های تیمی بازی‌های آسیایی برابر هند شكست خورد.به گزارش (ایسنا) ‏‌، احسان قائم مقامی با حریف هندی خود به تساوی ‌5/ ‌0 بر ‌5/ ‌0 رسید. الشن مرادی و آتوسا پوركاشیان هم برابر حریفان هندی خود با نتیجه مشابه یك بر یك شكست خوردند و در مجموع تیم ایران در دور هفتم با نتیجه ‌5/2 بر ‌5/ ‌0 مغلوب تیم هند شد.

نمایندگان قایقرانی ایران به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتندنمایندگان قایقرانی ایران در مواد 500 متر كایاك و كانو مردان و زنان به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.به گزارش (ایسنا) ، مسابقات قایقرانی در ماده‌ی كایاك 500 متر مردان روز چهارشنبه پیگیری شد و رضا رییسی از كشورمان به نیمه نهایی راه یافت. رضا رییسی با ثبت زمان 2 دقیقه و 6 ثانیه و 331 هزارم ثانیه در گروه خود دوم شد و به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های قایقرانی در این ماده راه یافت.یمیلیانوف از قزاقستان با ثبت زمان یك دقیقه و 54 ثانیه و 795 هزارم ثانیه اول شد. نماینده‌ی اندونزی نیز در این ماده به مقام سوم دست یافت.شاهو ناصری نیز در كانو 500 متر مردان با ثبت زمان 2 دقیقه و 18 ثانیه و 225 هزارم ثانیه به عنوان نماینده‌ی دوم این گروه به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافت.نماینده‌ی ازبكستان نیز با ثبت زمان 2 دقیقه و 16 ثانیه و 453 هزارم ثانیه به عنوان نماینده‌ی اول این گروه و نماینده‌ی قزاقستان نیز به عنوان سومین قایقران این ماده به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافت.رقابت‌های كایاك 500 متر زنان هم روز چهارشنبه در دوحه برگزار شد و نماینده‌ی ایران به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافت. ماده‌ی كایاك 500 متر زنان در حالی برگزار شد كه الهه خوارزمی از كشورمان با ثبت زمان 2 دقیقه و 20 ثانیه و 861 هزارم ثانیه به عنوان نماینده‌ی سوم این گروه به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافت.سرگیوف از قزاقستان با ثبت زمان 2 دقیقه و 14 ثانیه و 805 هزارم ثانیه اول شد و ژونگ از چین با ثبت زمان 3 دقیقه و 18 ثانیه و 337 هزارم ثانیه دوم شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 421]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن