تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799152029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین روش های کاشت مو بدون جراحی و بخیه چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

با در نظر گرفتن توجه و علاقه ی افراد به زیبایی، می توان به این نتیجه رسید که افرادی که در فرم بدن یا صورت خود دارای نقص هایی هستند، تمایل بسیاری دارند تا از متد ها و شیوه های نوین استفاده کنند و نقص های خود را برطرف نمایند. یکی از این نقص ها تاسی‌ سر یا کم مویی سر است . 

متاسفانه این روزها افراد بسیاری هستند که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و تمایل فراوانی دارند تا نسبت به اصلاح و مقابله با آن اقدامی انجام دهند. یکی از این اقدامات می تواند کاشت مو باشد که در بین افراد رواج بسیاری هم پیدا کرده است. 

بنابراین افراد بسیاری هستند که تمایل دارند در این خصوص اطلاعات داشته باشند و از مزایا و معایب تکنیک های مختلف در این زمینه آگاه شوند؛ تا در نهایت بتوانند بهترین گزینه را برای کاشت مو انتخاب کنند. خوشبختانه با یک انتخاب خوب بیمار می تواند بدون تجربه کردن جراحی و بخیه کار پیوند موی خود را به پایان برساند.

ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش کاشت مو را که بدون نیاز به جراحی و بخیه است، به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی مختصر پیرامون آن را در اختیار شما قرار دهیم.

 

  جدیدترین روش کاش مو ( FIT) 

Follicular isolation Technique 



 

جدیدترین روش برداشتن و کاشتن مو می باشد. از مزایای این روش ، شیوه ی انجام آن بدون جراحی و بخیه است. زیرا موها به صورت یکی یکی یا دانه دانه و گرافت گرافت برداشته شده و در محل کم مو تر کاشته می شوند. البته این مو ها را می توان از نواحی مختلف بدن مانند غبغب و سینه در آقایان یا زیر بغل در آقایان و بانوان برداشت. 

در این شیوه بیمار درد زیادی تجربه نمیکند و دوران نقاهت برای او تا رسیدن به بهبودی کامل دوران کوتاهی است. از آن جا که در این روش جای برش و بخیه نداریم، پس اسکار و خط بخیه در پشت سر ایجاد نمی شود و عمل جراحی برای پزشک و بیمار راحت تر پیش می رود.

 همین نکته ی بسیار مهم استقبال از این شیوه را بسیار بالا برده است. بعد از برداشته شدن گرافت ها نوبت به آماده سازی آن ها می رسد. موهای قابل انتقال آماده می شود و در قسمت جلوی سر و نواحی کم مو تر کاشته می شوند. با توجه به پیشرفتهایی که در سالهای اخیر در زمینه کاشت مو اتفاق افتاده است؛ مخصوصاً استفاده از میکرو موتورهای برقی بسیار پیشرفته برای پانچ کردن موها، این روش بسیار بیشتر از  روشهای جراحی مورد استفاده می گیرد .

مزایای کاشت مو با روش FIT

این روش برخلاف روش FUT که قبلاً برای شما توضیح دادیم، روشی غیر تهاجمی محسوب میشود یعنی بدون برش و جراحی بوده و بدن در آن دچار خونریزی نمیشود. این موضوع کمک می کند تا احساس درد و ناراحتی در  بیمار، پس از کاشت مو با این روش کمتر باشد و دوره بهبودی نیز سریعتر طی شود. 

خوشبختانه این شیوه هیچ گونه اسکار یا همان جای زخم و خط بخیه را در سر بیمار باقی نمی گذارد. 

بیمار پس از انجام عمل کاشت مو، به سرعت می تواند به انجام فعالیت های عادی و روزمره خود بازگردد. 

با توجه به اینکه در روش FIT اسکار وجود ندارد. افراد بسیاری تمایل به استفاده از این روش دارند چراکه ظنبودن خط بخیه برای بیمار بسیار مورد خرسندی و رضایت است. 

نکته ی حائز اهمیت آن است که بیمار باید کاندید مناسب انجام این شیوه درمانی باشد. بدون شک دقت به شرایط بیمار و انتخاب فرد مناسب برای انجام دادن هر یک از روش های FIT یا FUE  بسیار ضروری است و می تواند در انتخاب روش مناسب کاشت مو به پزشک کمک کند.

 

معایب روش FIT



موفقیت در این متد، به فرم و نوع فولیکول های مو بستگی بسیاری دارد. افرادی وجود دارند که ریشه ی موهایشان پیچش زیاد یا زاویه تندی دارد؛ در مورد این افراد هنگام برداشت مو مقدار زیادی از فولیکول ها از بین می رود و دیگر قابل کاشت نیست. اتفاق بد بعدی این است که متاسفانه با برداشتن فولیکول ها ، بانک مو هایشان نیز تخریب می شود. در چنین شرایطی تیم پزشکی و متخصصان باید تجربه ی فوق العاده ای داشته باشند تا بتوانند موها را سالم خارج کرده و در منطقه هدف بکارند. 

همچنین در مورد افرادی که درگیر طاسی وسیعی هستند و در عین حال بانک مو ضعیفی دارند. FIT روش مناسبی برای آن ها نیست. زیرا پوشش چندان خوب و قابل قبولی ایجاد نمی کند. 

نتیجه آنکه نسبت به  تخریب بانک موی خود حساسیت داشته باشید و تا از نتیجه بخش بودن شیوه درمانی مطمئن نشده اید، اجازه ی تخریب بانک موی خود را به پزشک معالج ندهید. 

هرچند پزشکان متخصص و دارای تعهد اخلاقی، هرگز در چنین شرایطی اقدام به تخریب بانک موی افراد نمی کنند؛ چراکه نه تنها کار بیمار بی نتیجه می ماند، بلکه بانک موی او نیز دچار صدمه و آسیب می شود. 

 

مراحل انجام کاشت مو به روش  Fit

کار کاشت ابتدا با تزریق آمپول لیدوکائین و ایجاد بیحسی موضعی در محل برداشت مو و کاشت مو آغاز می شود . سپس پزشک با کمک یک پانچ، سوراخ هایی کوچک در پشت سر ایجاد می کند. پانچ دستگاه ظریفی است که با دست یا موتور کار می کند. اکنون فولیکول یا گرافت از سر برداشته می شود. (منظور از فولیکول یا گرافت دسته های چندتایی از تارهای مو است.) 

با برداشتن فولیکول ها سوراخ هایی در پشت سر به وجود می آید. این سوراخ ها بعدها بصورت نقطه های سفید در می آیند اما از آن جا که لابلای موها هستند، مشخص نخواهند بود. فولیکول های برداشته شده برای مدت بسیار کوتاهی در ظرف سرم خنک نگهداری می شوند تا همه ی گرافت های مورد نیاز یا قابل برداشت، از سر خارج شده و آماده شوند . 

اکنون به کمک تیغ هایی ظریف ، سوراخ‌هایی بسیار ریز در موضع طاسی یا ناحیه کم مو زده می شود. تعداد این سوراخ ها دقیقا به اندازه‌ی تعداد گرافت های برداشته شده است. اکنون پزشک یکی یکی گرافت ها را در این سوراخ ها می کارد. بدین صورت کار پیوند موی بیمار به پایان می رسد و در انتها پانسمان مناسبی در محل برداشت و کاشت مو گذاشته می شود.

کاشت مو در سعادت‌آباد



پس از بررسی و یافتن بهترین روش کاشت مو که قطعا بدون جراحی و بخیه و همچنین با مشورت با پزشک است، اکنون وقت آن است تا به دنبال بهترین کلینیک زیبایی برای کاشت مو با این روش باشیم .

معمولاً جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی، ابتدا در بهترین کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات پیشرفته بستر فوق العاده ای برای استفاده از به روز ترین تکنیک ها را در اختیار تاپ ترین پزشکان قرار می دهد. خوشبختانه کلینیک تخصصی برای کاشت مو در سعادت‌آباد با در اختیار داشتن این تجهیزات درجه یک و پزشکان زبردست، توانسته است پاسخ گوی نیاز بیماران بسیاری در زمینه کاشت مو باشد.

 پس با مراجعه به یکی از بهترین کلینیک های حال حاضر تهران در سعادت‌آباد می توانید بدون جراحی و بخیه و عوارض تهاجمی دیگر از خدمات کاشت مو بهره مند شوید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 763]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن