تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798739485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفکت مانی چه مزایا و کاربردهایی دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : انتقال پول بین کاربران پرفکت مانی، انجام‌ پرداخت‌های مالی برای پروژه‌های مختلف بر بستر اینترنت، ذخیره وجوه در یک حساب الکترونیکی ایمن، پرداخت برای خدمات و دیگر موارد، تنها تعدادی از کاربردها و مزایای پرفکت مانی است

 

پرفکت‌ مانی یک سیستم پرداخت مالی بین‌المللی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های فوری بر بستر اینترنت داشته باشند و بتوانند تراکنش‌های مالی خود را در نهایت امنیت به سرانجام برسانند. این سیستم پرداخت بین‌المللی، به لطف کاربردها و مزایایی که دارد، فرصت‌های منحصربه‌فرد بسیاری را برای صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی فراهم کرده است تا بتوانند به کاربران خود در سراسر جهان بدون هیچ‌گونه محدودیتی، خدمات بدهند.


images_1690640276_64c51f94d61be.jpg

پرفکت مانی: سیستمی جهانی و بی‌حدومرز

هر کسی که قصد استفاده از پرفکت مانی را داشته باشد، می‌تواند به راحتی با ثبت‌نام در سایت پرفکت مانی، دارایی‌های نقدی خود را در کمترین زمان با نرخ تبدیل منطقی، به ارزهای دیجیتال یا توکن پرفکت مانی تبدیل کنند. پرفکت مانی به دلیل ایجاد ارتباط با سیستم‌های بانکی در سرتاسر دنیا، امکان انجام تراکنش‌های جهانی را برای همه کاربرانش فراهم کرده است و به همین سبب یکی از ارزهای مهم بازار بر اساس استفاده کاربران شده است.

انتقال پول بین کاربران پرفکت مانی، انجام‌ پرداخت‌های مالی برای پروژه‌های مختلف بر بستر اینترنت، ذخیره وجوه در یک حساب الکترونیکی ایمن، پرداخت برای خدمات و دیگر موارد، تنها تعدادی از کاربردها و مزایای پرفکت مانی است که آن را برای کاربران و صاحبان کسب‌وکار در سراسر جهان خاص کرده است. سازندگان پرفکت مانی گروهی از افراد هستند که به دلیل علاقه‌شان به رمزنگاری و تمرکززدایی، پرفکت مانی را با هدف بهبود استانداردهای امنیتی در تجارت الکترونیک و حفظ حریم خصوصی ایجاد کرده‌اند.

شرکت پرفکت مانی این سیستم پرداخت مالی بین‌المللی را به گونه‌ای طراحی کرده است که امکان پردازش پرداخت‌های آنلاین و انتقال فوری پول را با استفاده از یک شبکه ایمن که هکرها توانایی نفوذ به آن را ندارند را فراهم کرده باشد. پرفکت مانی به عقیده‌ی بسیاری از فعالان حوزه مالی یک جواهر پنهان است که بسیاری از کاربردهای منحصربه‌فردی که برای کاربران و صاحبان کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد بی‌خبرند.

پرفکت مانی چه مزایایی دارد؟

مزایای پرفکت مانی بسیار است، اما مهم‌ترین مزیت آن این است که همه به معنای واقعی کلمه می‌توانند از آن استفاده کنند. پرفکت مانی بر خلاف سایر شرکت‌هایی همچون پی‌پال که کارت اعتباری بین‌المللی ارائه می‌دهند از تحریم‌های ایالات‌متحده آمریکا پیروی نمی‌کند و تحت مالکیت یا کنترل هیچ ساختار دولتی قرار ندارد. از این رو، می‌توان با اطمینان گفت که پرفکت مانی یکی از ارزهای الکترونیکی قابل اعتماد و ایمن است که کاربران در سراسر دنیا می‌توانند از آن برای انجام تراکنش‌های مالی بر بستر اینترنت استفاده کنند. از مزایای پرفکت مانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتقال ارز به صورت آنلاین

دارای امنیت بسیار بالا و رابط کاربری کاربرپسند

پذیرش پرداخت از طرف کسب‌و‌کارهای اینترنتی

ارائه خدمات به کاربران ایرانی

امکان انجام پرداخت‌های منظم مالی در اینترنت

ذخیره وجوه در یک حساب الکترونیکی امن و دریافت سود

پرداخت برای کالاها و خدمات در فروشگاه‌های آنلاین مختلف

ذخیره دارایی‌ها

خرید بیت‌کوین، دلار، یورو و دیگر موارد


پرفکت مانی چه مزایایی دارد؟

 

همان‌طور که گفته شد، برای استفاده از تمامی مزایا و خدمات پرفکت مانی باید ابتدا در سایت آن ثبت‌نام کنید تا به سیستم مالی آن متصل شوید. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت عالی برای کسانی است که به دور از محدودیت‌ها، به دنبال انجام تراکنش‌های آسان و یکپارچه هستند. با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، می‌توان گفت که پرفکت مانی در مقایسه با سایر روش‌های پرداختی بسیار ایمن است که این ایمنی قطعاً برای کاربران و صاحبان کسب‌وکار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ارز‌های دیجیتال یا پرفکت مانی؟

ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی در نگاه اول تشابهات بسیاری با یکدیگر دارند، اما تفاوت‌هایی نیز دارند که مهم‌ترین آن، متمرکز و غیرمتمرکز بودن آن‌ها است. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که در سال ‏‏2007 میلادی در کشور پاناما تأسیس شده است. این شرکت با در اختیار گذاشتن خدمات پرداخت آنلاین به ‏کاربران خود، به نوعی یک صرافی اینترنتی راه‌اندازی کرده است که کاربران به واسطه آن می‌توانند سرمایه خود را ‏به ارزهای جهانی معتبری چون دلار و یورو تبدیل کنند.

این در حالی است که ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک‌چین هستند که ساختاری غیرمتمرکز دارد. لازم به ذکر است که در بازار ارزهای دیجیتال پروژه‌های متمرکز نیز وجود دارند، اما بیشتر آن‌ها رمزارزهایی غیرمتمرکز هستند که مشابه با پرفکت مانی توسط هیچ شرکت یا نهادی به طور مستقیم مدیریت یا کنترل نمی‌شوند. این ویژگی غیرمتمرکز بودن باعث شده است که اطلاعات کاربران به دست هیچ شخص یا نهادی نیفتد و ایمن باقی بماند، ویژگی‌ای که پرفکت مانی نیز به طریق دیگری آن را دارا است.

فناوری بلاک‌چین در واقع با حذف اشخاص یا گروه‌های ثالث، امنیت اطلاعات کاربران را به صورت کامل تضمین کرده ‏است. این در حالی است که پرفکت مانی توسط یک شرکت سوئیسی مدیریت می‌شود و تمامی اطلاعات کاربران را ‏در اختیار دارد و آزاد است که هرگونه که می‌خواهد رفتار کند. این ویژگی متمرکز و غیرمتمرکز بودن یکی از ‏مهم‌ترین تفاوت‌های ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی محسوب می‌شود.‏

نمی‌توان با اطمینان گفت که پرفکت مانی نسبت به ارزهای دیجیتال روش پرداخت بهتری است و بالعکس، اما ‏می‌توان گفت که هر دو بسته به کاربرد و ماهیتشان جامعه‌ی کاربری خود را دارند و کاربران بسته به نیازهایشان به سمت ‏یکی از این دو سرویس پرداختی می‌روند. برای مثال، ممکن است که کاربران ایرانی ترجیح بدهند که برای خرید از ‏یک سایت خارجی، از پرفکت مانی استفاده کنند.


خرید و فروش پرفکت مانی

 

جمع‌بندی

پرفکت مانی در چند سال گشته به خوبی ثابت کرده است که یک روش پرداخت مالی خوب و ایده آل است که کاربران و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به سمت استفاده از آن روی بیاورند. پرفکت مانی در ایران نیز نمایندگی دارد و به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد و قیمت آن همیشه حدود یک دلار است. همین دلایل باعث شده است بسیاری برای خرید خدمات در وب‌سایت‌های خارجی اینترنتی از طریق خرید پرفکت مانی و سپس استفاده از آن در سایت‌های مورد نظر اقدام کنند. با این حال، بسیاری همچنان با پرفکت مانی و کاربردهای آن آشنایی کافی ندارند و از مزایای خوب این سرویس پرداخت بی‌خبر هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 392]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن