تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798348164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای جوایز ایران تایپیست ادامه دارد؛ یک سال بیمه تکمیلی رایگان هدیه ما به نفرات اول تا سوم!


واضح آرشیو وب فارسی::


شنیده اید که اهدای جوایز ایران تایپیست به صورت سریالی ادامه دارد؟! این بار یک سال بیمه تکمیلی رایگان برای فریلنسرهای برتر همان سال. فوق العاده به نظر می رسد!

از گوشه و کنار شنیده ایم که ایران تایپیست جایزه باران راه انداخته؛ از اهدای کُلی پول نقد برای فریلنسرهای برتر هر ماه گرفته تا ارائه بیمه تکمیلی رایگان برای فریلنسرهای برتر هر سال. شعارشان هم این است؛ این ماه نشد، ماه بعد. امسال نشد، سال بعد. خلاصه این طور که به نظر می رسد، رشته اهدای جوایز ایران تایپیست سر دراز دارد و حالا حالاها خیال به انتها رسیدن ندارد!

قسمت جالب ماجرا اینجاست که فرقی نمی کند فریلنسر برتر بخش تایپ شوید، عنوان اول تا سوم بخش ترجمه را به خود اختصاص دهید و یا در حوزه تحقیق خوش بدرخشید. ایران تایپیست برای همه شما سورپرایزهایی شگفت انگیز دارد!

شاید این سوال ذهن شما را هم به خود درگیر کرده باشد که چرا ایران تایپیست جایزه باران راه انداخته؟!

به پاس قدردانی از تلاش های بی وقفه مترجمان، محققان و تایپیست های برتر. چون بهترینند و لایق بهترین ها هستند. چون ایران تایپیست فریلنسرهایش را دوست دارد و برای پیشرفتشان از جیب که هیچ، از جان مایه می گذارد! 

مواد لازم برای اول تا سوم شدن در ایران تایپیست: ستاره به مقدار فراوان! 

اول تا سوم شدن در ایران تایپیست فرمول خاصی ندارد که طبق آن پیش بروید و جوایز اعجاب انگیز این مجموعه را از آنِ خودتان کنید. راستش را بخواهید خودِ ایران تایپیستی ها هم رمز خاصی ندارند که در اختیارتان بگذارند تا آن را وارد کنید و سه سوته اول تا سوم شوید! مواد لازم برای برتر شدن در ایران تایپیست چیزی نیست جز کلی ستاره طلایی. فریلنسرهایی که کارشان را آنگونه که باید و شاید انجام می دهند، ستاره گرفتنشان حتمی است. این ستاره ها را کاربران به پاس زحمات بی دریغشان نثارشان می کنند. اگر دست ایران تایپیستی ها بود؛ این ستاره ها که هیچ، ستاره های آسمان را هم به پای فریلنسرهایشان می ریختند! 

آشنایی با برترین محققین ایران تایپیست 

در این که محققین ایران تایپیست از جان و دل مایه می گذارند تا بهترین خروجی ممکن را در اختیار کاربران بگذارند، هیچ شکی نیست! در سوی مقابل؛ کاربران نیز سنگ تمام می گذارند و با ثبت امتیاز و ستاره گامی بلند در راستای پیشرفت محققان بر می دارند. این گونه است که هر جا سخن از کیفیت است، نام ایران تایپیست، می درخشد!  

از نظر ایران تایپیستی ها همه محققانی که در این مجموعه فعالیت می کنند، برتر و لایق دریافت جوایز ماهیانه و سالیانه تدارک دیده شده توسط موسسه هستند. با این حال هدف از اهدای جوایز ایران تایپیست به سه نفر برتر هر حوزه ایجاد انگیزه پیشرفت در سایر فریلنسرها عنوان شده است. ایران تایپیست برای پیشرفت فریلنسرهای خود کلی برنامه تاپ دارد! 

دوست دارید با برترین محققان سال ایران تایپیست که جایزه بیمه تکمیلی رایگان یک ساله را از آن خودشان کرده اند، آشنا شوید؟! این دوستان در بخش های طراحی گرافیکی، صفحه آرایی، تهیه پاورپوینت و ... مشغول به فعالیت هستند.

  • نفر اول: جناب آقای جاوید تیموری
  • نفر دوم: جناب آقای مهدیار زارعی
  • نفر سوم: جناب آقای میلاد اسکندر دوست

آشنایی با برترین مترجمان ایران تایپیست

مترجمان ایران تایپیست هم درست مانند محققان این موسسه، نهایت تلاششان را برای پیشرفت کاری خود و سربلندی مجموعه به کار می گیرند. همین موضوع موجب شده که از سوی کاربران وفادار ایران تایپیست ستاره باران شده و کلی امتیاز سرنوشت ساز را از آنِ خودشان کنند. فریلنسرهایی که ستاره باران می شوند، جایزه باران شدنشان از سوی مجموعه حتمی است! این افراد در اوج رفاقت، رقابت می کنند و صاحب جوایز بی نظیر مجموعه می شوند. کلی پول نقد جایزه ایران تایپیست به مترجمان برتر هر ماه و بیمه تکمیلی رایگان سالانه به مترجمان برتر هر سال! از ایران تایپیست بهتر سراغ دارید؟!

مایلید برترین مترجمان سال ایران تایپیست را که موفق به دریافت جایزه بیمه تکمیلی رایگان یک ساله شده اند، بشناسید؟! لازم به ذکر است که سفارش ترجمه تخصصی انواع زبانها در ایران تایپیست با بالاترین کیفیت انجام شده و در دسترس شما قرار دارد.

  • نفر اول: سرکار خانم شیوا یاری
  • نفر دوم: سرکار خانم فاطمه محمدزاده
  • نفر سوم: سرکار خانم پریسا عبدی   


جوایز شگفت انگیز ایران تایپیست را از آنِ خودتان کنید!

آشنایی با برترین تایپیست های ایران تایپیست

تعداد تایپیست هایی که با هنر انگشتان جادویی شان ایران تایپیست را در برابر کارفرمایان رو سفید و سربلند نموده اند، کم نیست که هیچ خیلی هم زیاد است. اصلا اگر بگوییم برترین تایپیست های ایران همکار و همراه این موسسه هستند، گزاف نگفته ایم. نگاهی به لبخند رضایتی که کُنج لب مشتریان ایران تایپیست خانه کرده، بیندازید. همه چیز دستگیرتان خواهد شد!

فریلنسرهایی که برای پیشرفت مجموعه ایران تایپیست از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، لایق دریافت جایزه برترین تایپیست هستند. این موسسه با اهدای جوایزی نفیس به سه تایپیست برتر ماه و ارائه بیمه تکمیلی رایگان یک ساله به سه تایپیست برتر سال زمینه رقابتی سالم در راستای ارتقاء انگیزه را فراهم آورده است. 

آیا علاقه دارید بهترین تایپیست های سال ایران تایپیست را که موفق به کسب جایزه یک سال بیمه تکمیلی رایگان از سوی این مجموعه شده اند، بشناسید؟! سفارش تایپ با وجود این فریلنسرهای مسئولیت پذیر، به بهترین شکل خود در ایران تایپیست ارائه میگردد.

  • نفر اول: سرکار خانم افسانه موذن نژاد
  • نفر دوم: جناب آقای امیرحسین علی عسگری
  • نفر سوم: سرکار خانم فرزانه سیفی

به قولِ خودِ ایران تایپیستی ها اهدای جوایز ایران تایپیست تمامی ندارد. امسال شانس با شمار یار نبود؟! ایرادی ندارد. تلاش کنید و جوایز نفیس سال بعد را از دست ندهید!

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن