تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798179949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرارنگ مجری غرفه ‌های نمایشگاهی با جدیدترین تجهیزات روز دنیا


واضح آرشیو وب فارسی::



 

این روزها که بازار غرفه و غرفه‌داری برای بیان محصول یا برند داغ است، روز به روز برای گسترش و بی نقص بودن غرفه‌ها، ایده‌‌های پرکاربردی ارائه می‌‌شود که اغلب مورد استقبال غرفه ‌داران و مخاطبان قرار می‌گیرند. غرفه ‌دار با تجهیزات و طراحی مناسب به غرفه‌ خود اعتبار می‌‌بخشد. از دیدگاه متخصصان هر غرفه ‌دار برای جلب نظر اولیه مخاطب کمتر از ۵ ثانیه مهلت‌ دارد. با این تفسیر غرفه‌ باید به چشم مخاطب جالب باشد تا مخاطبان بیشتری را جلب کند. از دیدگاه مخاطب غرفه با تجهیزات کامل و زیبا در اولویت قرار دارد. امروزه غرفه‌داران می‌توانند از طریق محصولات تکنولوژی توجه افراد را به غرفه جلب نمایند. یکی از گزینه‌های مهم قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی است که با تجهیزاتی خاص همراه می‌باشد.

میزبانی مطمئن 

بسیاری از اقلام جهت جلوگیری از خستگی مهمان و راحتی در هم‌صحبتی مهمان با میزبان به تولید رسیده‌اند. این موارد انواع مبل و صندلی هستند که غرفه دار می‌تواند از آن‌‌ها با خیالی آسوده استفاده نماید. از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی جکدار، صندلی پشت بلند چرمی، مبل جکدار، مبل چرم استیل و در موارد شیک‌تر آن می‌توان به مبل vip، مبل مدیریتی و مبل لمی اشاره کرد.

همچنین غرفه‌ دار برای پذیرایی مناسب ‌تر به میز‌هایی نیاز خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به میز پذیرایی، میز جکدار، میز عسلی، میز گرد ۹۰×۹۰ اشاره کرد. همچنین در صورت نیاز به جلسات، غرفه ‌دار می‌تواند میز کنفرانسی را انتخاب کند تا در جلسات غرفه افراد گرد هم بنشینند و صحبت‌های لازم را ارائه دهند. ضمن این که غرفه ‌دار با داشتن آبگرم‌کن و آبسرد‌کن و یخچال اداری می‌تواند بهترین پذیرایی را از مهمانان خود به عمل آورد.

 

پاسخگویی دقیق

برای پاسخگویی به مخاطب در جلوی نمایشگاه و مقابل مخاطبان نیاز به میز کانتر، میز‌های پیشخوان یا اصطلاحا ویترین کوتاه است که اغلب نمایشگاه‌های دنیا از این محصولات استفاده فراوانی می‌کنند. غرفه‌ دار با میز کانتر یا پیشخوان به دکور زیبایی می‌‌بخشد و پرسنل در پشت این میز می‌‌توانند به راحتی به پرسش‌های مخاطب پاسخی درست و مفید دهند. میز کانتر و میز پیشخوان برای چیدن وسایل مورد نیاز پرسنل روی آن، یک مزیت برای کل غرفه به حساب می‌آید.

جلوه ‌ای زیبا 

غرفه همواره برای صحبت کردن یا معرفی برند یا محصولی در نمایشگاه قرار می‌گیرد. یکی از کار‌های چشمگیر در غرفه، استفاده از ویترین است. ویترین‌هایی که اغلب پاسخگوی سوال مشتری در مورد محصول و برند هستند؛ مانند ویترین‌های ایستاده گردان و ویترین‌های ایستاده ثابت؛ که محصول مورد نظر را در آن قرار می‌دهند. همچنین در غرفه‌ها برای نگهداری و نظم به کاتالوگ‌ها از استند برای قرار دادن کاتالوگ‌‌ها و برای هدایت مخاطبان به ورودی مناسب از زنجیر تشریفات استفاده می‌‌شود.

لوازم تکنولوژی

برای نشان دادن چشم ‌انداز برند یا محصول، نیاز است که غرفه ‌دار به تکنولوژی متوسل شود. تلویزیون از جمله این تکنولوژی‌ها برای به نمایش در آوردن محتوای تصویری مانند ویدئو، استاپ موشن و... برند یا محصول است. براساس دکور غرفه یا دیدگاه مخاطب،غرفه‌ داران یاطراحان می‌‌توانند تلویزیون را روی پایه یا دیوار نصب کنند.

اغلب غرفه ‌داران از تلویزیون‌‌های اجاره‌‌ای روزانه استفاده می‌‌کنند تا غرفه‌‌ای به روز و زیبا داشته باشد. تلویزیون‌های اجاره‌‌ای که قیمت مناسب‎‌تری نسبت به خرید آن‌‌ها دارند، گزینه ‌ای مناسب برای هر غرفه ‌داری به حساب می‌‌آید. غرفه‌‌دار می‌‌تواند با اجاره ویدئو پروژکتور در مقیاسی بزرگتر از تلویزیون‌ها، تصویر مورد نظر را به نمایش عموم در آورد. با استفاده از دیگر تجهیزات اعم از موکت، کفپوش و... می‌‌توان به غرفه جلوه‌ ای نوین بخشید. تمامی این موارد بر قیمت ساخت غرفه های نمایشگاهی اثرگذار خواهند بود.

اجاره‌ تجهیزات نمایشگاهی فرارنگ

تجهیزات نمایشگاهی توسط شرکت فرارنگ با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می‌‌شوند. شرکت فرارنگ که محصولات آن متنوع و قیمت اجاره‌ تجهیزات نیز کاملا منصفانه است، با شرکت‌های مشابه در حال رقابت و پیمودن مسیر افتخارات از دیدگاه مشتری است. کارشناسان قبل از ارسال محصولات با بازرسی آن‌ها نسبت به صحت و سلامتشان اطمینان حاصل کرده و سپس آن‌ها را ارسال می‌کنند.

غرفه ‌دار جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی، غرفه سازی و دریافت مشاوره رایگان تخصصی می‌تواند با کارشناسان فرارنگ با شماره‌های 02188515829 - 02188515830 و 09122115018 تماس بگیرد و یا از طریق وبسایت https://fararangco.com/ با پر کردن فرم مربوطه خدمات مورد نظر خود را درخواست نماید؛ کارشناسان فرارنگ در اولین فرصت با غرفه ‌دار تماس خواهند گرفت.

 

سخن پایانی 

با در نظر گرفتن غرفه‌ مجهز و مناسب برای معرفی برند یا محصول مورد نظر قدم دوم غرفه ‌دار، یافتن شرکتی برای اجاره‌ روزانه‌ تجهیزات با قیمت کاملا مناسب و کیفیتی عالی است؛ تا در فروش محصول ثابت قدم به مسیر خود ادامه دهد. شرکت فرارنگ با ارائه بهترین خدمات به مشتریان و با ارائه بهترین قیمت برای تجهیزات خود توانسته نظر آن‌ها را جلب نماید. خدمات فرارنگ تنها به تجهیزات باکیفیت و مناسب ختم نمی‌‌شود؛ چرا که در مسیر کمک به غرفه ‌داران نقش به سزایی داشته و مورد توجه واقع شده است. اگر به دنبال راه حل ایده‌‌آلی برای موفقیت غرفه‌ خود هستید پیشنهاد می‌شود تا به فرارنگ اعتماد کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن