تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798409137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساعت سونتو جدید با شارژ خورشیدی معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی::

ساعت سونتو جدید با شارژ خورشیدی معرفی شد

سونتو از ساعت ماجراجویی ورتیکال GPS جدید با نقشه‌های آفلاین رایگان، شارژ خورشیدی و عمر باتری بی‌رقیب رونمایی کرد.

ساعت سونتو ورتیکال GPS

برخی از افراد خواندن اخبار خسته کننده محصول را انتخاب می کنند - این برای کسانی است که ماجراجویی را انتخاب می کنند.

ساعت سونتو ورزشی Suunto Vertical GPS با صفحه نمایش بزرگ که در فنلاند با 100٪ انرژی تجدید پذیر ساخته شده است - با نقشه های آفلاین دقیق و پیش بینی آب و هوای پیشرفته - برای سفرهای خارج از منزل و تمرینات متعهد طراحی شده است. عمر باتری پیشرو در بازار با شارژ خورشیدی در انواع تیتانیوم خورشیدی پشتیبانی می شود.

 

VANTAA (9 مه 2023). برخی از مردم مسیر شکست خورده را انتخاب می کنند در حالی که ماجراجویان ترجیح می دهند جسورانه به جایی بروند که تعداد کمی قبلاً رفته اند و به ابزاری نیاز دارند که بتوانند به آنها اعتماد کنند تا آنها را به آنجا راهنمایی کند. Suunto Vertical با بالاترین استاندارد چقرمگی، نقشه‌های آفلاین، بهترین عمر باتری و دقت موجود در بازار که با شارژ خورشیدی افزایش یافته است، راهنمای قابل اعتمادی برای کاوش در بلندترین قله‌ها، شیب‌دارترین دره‌ها و همه جا است.

 

همانطور که از نامش مشخص است، Suunto Vertical ساعتی برای کسانی است که قصد دارند به حرکت به سمت بالا و به جلو ادامه دهند و همیشه پتانسیل خود را در فضای باز بهبود بخشند. استحکام، اندازه آن - به علاوه نقشه های آنلاین رایگان در هر کجای جهان که هستید - هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوید. این ساعتی است برای افرادی که ماجراجویی زندگی می کنند و نفس می کشند."



Suunto Vertical با نقشه‌های آفلاین تفصیلی فضای باز ارائه می‌شود که در سطح جهانی رایگان هستند. نقشه‌های جدید بر اساس مسیریابی پیشرفته سونتو در برنامه Suunto ساخته شده‌اند. کشف و ایجاد مسیرها با نقشه های حرارتی برنامه سونتو، نقشه های سه بعدی و لایه های نوع سطح جاده و همگام سازی آنها با ساعت بدون زحمت آسان است. اکنون، کاربران نقشه‌های آفلاینی دارند که می‌توانند بدون توجه به جایی که هستند، با آنها مشورت کنند و ایمنی و اطمینان بیشتری را به آنها ارائه می‌دهند.

مسیرها را با نقشه‌های سه‌بعدی، لایه‌های نوع سطح جاده، نقشه‌های حرارتی یا نقشه‌های ارتفاعی زمین برنامه‌ریزی کنید.

Suunto Vertical دارای عمر باتری است که از رقبای خود جلوتر است: 85 ساعت ردیابی ورزش مداوم در دقیق ترین ردیابی مکان با نوع خورشیدی تیتانیومی و 60 ساعت با نوع فولاد ضد زنگ. حالت تور، که همچنان ردیابی دقیق را ارائه می دهد، 500 ساعت ردیابی مداوم ورزش را ارائه می دهد. در حالت روزانه، Suunto Vertical شما را تا 60 روز همراهی می کند – در نوع خورشیدی تیتانیوم حتی تا یک سال بدون شارژ.

Suunto Vertical می‌تواند با حداکثر پنج سیستم ماهواره‌ای (GPS، GLONASS، GALILEO، BEIDOU، QZSS) و حداکثر ۳۲ ماهواره جداگانه به طور همزمان متصل شود.

«Suunto Vertical دقت را فدای عمر باتری بیشتر نمی‌کند. با هر پنج سیستم اصلی ماهواره ای از طریق فرکانس دوگانه ارتباط برقرار می کند -

یک خط سریع برای سیگنال سریعتر و قابل اعتماد. این امر به ویژه هنگام دویدن در کوه ها و دره ها یا در شهری بین ساختمان های بلند اهمیت دارد.

«نقشه به شما کمک می‌کند تا بدانید در اطراف شما چه چیزی وجود دارد. به خصوص در زمستان که مسیری برای دنبال کردن ندارید اما همه چیز سفید است بسیار مهم است. شما باید مطمئن شوید که صخره ای در این نزدیکی وجود ندارد.»


Suunto Vertical در فنلاند در کارخانه خود Suunto با 100٪ انرژی تجدید پذیر ساخته شده است. با راه اندازی جدید سونتو به کار خود در زمینه پایداری و شفافیت ادامه می دهد. ردپای کربن سونتو عمودی محاسبه و تایید شده است و به طور کامل با واحدهای کربن تایید شده جبران می‌شود. نوع خورشیدی تیتانیوم در تمام طول عمر خود تنها 6.59 کیلوگرم CO2e ایجاد می‌کند - معادل رانندگی با یک خودروی موتور احتراقی برای 39 کیلومتر.

Suunto Vertical با ترکیب طراحی کاربردی فنلاندی با مواد با بالاترین کیفیت، مانند شیشه یاقوت کبود، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم در مدل‌های منتخب، دوام آزمایش شده نظامی را ارائه می‌کند که توسط ورزشکاران در کلاس جهانی تایید شده است.

کل ساختار کیس برای بهترین عملکرد ممکن بسیار بهینه شده است و دکمه‌های مفصل بندی واضح آسان هستند

پیدا کردن و فشار دادن، حتی با دستکش.

Suunto Vertical یک ساعت ماجراجویی ممتاز است، اما این بدان معنا نیست که به عنوان یک همراه قابل اعتماد برای تمرینات روزمره و تمرین برای مسابقات یا ماجراجویی عمل نمی کند. صفحه نمایش بزرگ به راحتی می تواند معیارها را در حین حرکت دنبال کنید. همه حالت‌های ورزشی مجهز به صفحه‌نمایش داده‌های خاص ورزشی هستند و بیش از 95 حالت مختلف ورزشی برای انتخاب از هر چیزی از دویدن در مسیر، دوچرخه‌سواری با شن تا شنا وجود دارد. کسانی که حتی بیشتر می خواهند می توانند حالت های ورزشی سفارشی خود را در برنامه Suunto ایجاد کنند یا برای برنامه ها و راهنماهای ورزشی اضافی به فروشگاه SuuntoPlus مراجعه کنند.

ویژگی های کلیدی عمودی سونتو:

نقشه های آفلاین فضای باز رایگان در ساعت

مسیرها را در برنامه سونتو با نقشه های حرارتی مخصوص ورزش و اطلاعات نوع سطح جاده برنامه ریزی کنید و با ساعت همگام سازی کنید

بهترین باتری موجود: تا 85 ساعت با بهترین دقت، 500 ساعت در حالت تور و 60 روز در استفاده روزانه

شارژ خورشیدی در انواع تیتانیومی خورشیدی حداقل 30 درصد انرژی بیشتر در روزهای آفتابی فراهم می کند

دقت پیشرو بازار توسط سیستم GNSS دو باند ارائه شده است

پیش بینی آب و هوا، خوانش ارتفاع بر اساس قطب نما و فشارسنج و هشدار طوفان به شما کمک می کند تا از محیط اطراف خود آگاه باشید.

ساعت ماجراجویی قوی با دکمه های اکسترود شده و صفحه نمایش بزرگ 1.4 اینچی

ساخته شده از شیشه یاقوت کبود، استیل ضد زنگ و چهار مدل با تیتانیوم درجه 5

وزن: تیتانیوم مدل 74 گرم و مدل استیل 86 گرم

ساخت و طراحی فنلاند با 100% انرژی های تجدید پذیر

کربن کاملاً جبران شده در پروژه احیای جنگل درختان کشور با واحدهای کربن تأیید شده (تأیید شده توسط یک برنامه راستی‌آزمایی بین‌المللی که کیفیت پروژه‌های جبران کربن را تضمین می‌کند)

تست شده با بالاترین استاندارد نظامی چقرمگی (MIL-STD-810H)

ردیابی فعالیت روزانه: مراحل، ضربان قلب، خواب، کالری، استرس و موارد دیگر

به روز رسانی نرم افزار از طریق هوا

ضد آب تا -100 متر

97 حالت ورزشی برای انتخاب و امکان ایجاد حالت های سفارشی

شرکت دریاکاو تنها نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران می باشد که 20 سال است کار فروش و خدمات پس فروش ساعت رو انجام می دهد. همچنین تمامی ساعت ها دارای گارانتی دریاکاو می باشند . برای خرید کافیست با شماره تماس09122994000 و یا به وب سایت daryakav.com مراجعه کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن