تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798134305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی کم سروصداترین نژادهای سگ


واضح آرشیو وب فارسی::



معرفی کم سروصداترین نژادهای سگ

تمامی‌ سگ‌ها با هر نژادی که باشند، ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، اما برخی از آنان سروصدای زیادی داشته و این مورد در برخی مواقع باعث آزار و اذیت دیگران می‌شود. از این‌رو، اگر شما نیز به دنبال کم سر و صداترین نژاد سگ هستید تا خود یا همسایه‌تان از صدای واق واق آن اذیت نشوید، بدون شک این محتوا می‌تواند بهترین نژاد سگ ساکت و آرام را به شما معرفی کند.

دکتر پاتریک ماهانی که از سرشناس‌تربن دامپزشکان فعال در شهر لس آنجلس است، پس از انجام تحقیقات لازم این نتیجه را شرح کرده است که آن نژاد از سگ‌هایی که جثه‌ کوچکتری دارند، سروصدای بیشتری نسبت دیگر نژادها از خود تولید می‌کنند.

اگر می‌خواهید سگ ساکت و کم سروصدایی را در خانه و آپارتمان خود داسته باشید، کارشناسان مجموعه اطلس دام پارسیان می‌توانند اطلاعات لازم را در این راستا در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

در ادامه به معرفی انواع سگ کم سر و صدا پرداخته خواهد شد. پس مطالعه این بخش را از دست ندهید.

نژاد سگ باسنجی؛ سگی بی صدا اما مرتب

نژاد باسنجی‌ها به سگ بی صدا شهرت دارند که فقط در شرایطی خاص شروع به پارس کردن می‌کنند. این نژاد از سگ‌ها در برخی مواقع صداهای عجیب و غریبی از خود تولید کرده و به ناله و گریه کردن می‌پردازند، اما این صداها به هیچ عنوان باعث آزار شما و همسایه‌هایتان نمی‌شود.

نژاد سگ باسنجی از ویژگی‌‌های شخصیتی عجیبی برخوردار هستند که همین امر باعث محبوبیت آنها در بین شکارچیان آفریقای مرکزی شده است‌؛ چرا که این نژاد از سگ کم سر و صدا، باهوش و سرسخت است. سگ‌های باسنجی دستورات صاحبان خود را به سرعت دریافت کرده و در بیشتر موارد به پیروی از آنها می‌پردازند.

در نهایت، بهتر است بدانید که نژاد سگ‌های باسنجی علاوه بر سروصدای کم به سگ‌های مرتب نیز مشهور هستند؛ چرا که آنها حین آب خوردن یا غذا خوردن کمتر محیط اطراف را کثیف می‌کنند.

نژاد سگ سالوکی؛ نژادی ساکت و آرام

سگ‌های نژاد سالوکی از دیگر نژاد‌های سگ ساکت به‌شمار می‌روند. این نژاد از سگ‌ها از خانواده سگ‌های گری‌هاوند بوده و همین موضوع نیز نمایانگر کم‌صداترین سگ‌ها برای صاحبان حساس به صدا است.


سگ نژاد شیبا

نژاد سگ شیبا اینو؛ محبوبترین در ژاپن

شیبا اینو نیز از دیگر نژادهای سگ ساکت به‌شمار رفته و از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سگ‌ها در ژاپن است. این نژاد علاوه بر جثه کوچک از نظر ظاهری نیز شبیه به گرگ است. لازم به ذکر است نژاد شیبا اینو خود را قدرتمند دانسته و به ندرت پارس می‌کند.

نژاد سگ گری هاوند؛ سگ مسابقه اما آرام

این نژاد از سگ‌ها بسیار مهربان، همراه، آرام و دوست داشتنی هستند. اگر سگی از نژاد گری هاوند را نگهداری می‌کنید، بدون شک مطمئن باشید که اگر آنها احساس غم و اندوه را در صورت شما ببینند، به همراهی شما خواهند پرداخت. همچنین، لازم به ذکر است که نژاد گری هاوند به عنوان یکی از سگ‌های مسابقه‌ای قدرتمند شناخته شده است.

نژاد سگ گری هاوند ایتالیایی؛ سگی مینیاتوری و بی‌صدا

گری هاوندهای ایتالیایی از دیگر نژادهای سگ ساکت به شمار می‌روند‌؛ با این تفاوت که این نژاد ظاهری مینیاتوری داشته و خلق‌وخویی مشابه با نژاد گری هاوند دارد. شایان ذکر است که نژاد گری هاوند ایتالیایی بسیار بازیگوش بوده و در عین حال به سگ کم سر و صدا مشهور است.

نژاد سگ کاوالیر کینگ چالز اسپانیل؛ سگی کوچک و آرام

نژاد سگ ساکت کاوالیر کینگ چالز اسپانیل (Cavalier King Charles Spanie) یکی از باارزش‌ترین نژادهای سگ بی صدا به‌شمار می‌رود. این نژاد از سگ‌ها جثه‌ای کوچک داشته و بسیار خوش‌رفتار است. همچنین، روحیه ورزشکاری داشته و شور و هیجان بسیاری دارد. این سگ می‌تواند بهترین گزینه برای نگهداری در خانه و آپارتمان باشد.

نژاد سگ پاگ؛ نژادی مشهور و باهوش

این نژاد از سگ‌ها نیز با عنوان سگ‌ کم سر و صدا شناخته می‌شوند که بسیار باهوش بوده و می‌توانند تشخیص دهند که چه موقع باید ساکت شوند.

نژاد سگ شتلند شیپداگ

این نژاد از سگ‌ها به نژاد کولی که هم خانواده خود هستند، تشابه بسیاری داشته و با عنوان سگ‌های گله شناخته می‌شوند. شتلند شیپداگ‌ها مطیع، کم سروصدا و باهوش هستند.

نژاد سگ کولی؛ نژاد دوستدار کودکان

نژاد کولی با عنوان یکی‌ از‌وفادارترین، باوقارترین و‌ مهربان‌ترین‌ نژاد سگ‌ها شناخته شده‌اند. نژاد کولی در حالت کلی، رابطه خوبی با کودکان داشته و به آنها آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین، آنها سگ‌ ساکت بوده و تمایل به زندگی در یک‌ محیط آرام و ساکت دارند.

نژاد سگ بورزوی یا ولف هوند روسی

بورزوی (Borzoi) نیز از دیگ‌ نژادهای سگ بی صدا به‌شمار می‌رود که با نام "ولف هوند روسی" نیز شناخته می‌شود. این نژاد به دلیل آرام، مهربان، تطابق‌پذیر با محیط و کم سر و صدا بودن یه عنوان یکی از عالی‌ترین سگ‌های خانگی شناخته می‌شود.

نژاد سگ گریت پیرنیس

گریت پیرنیس‌ها از آن دسته نژادهایی هستند کن برای محافظت از گله گوسفندان و پیدا کردن گرگ‌ها پرورش داده شده‌اند. نژاد گریت پیرنیس برخلاف غزیزه هوشیار و‌احتیاطی خود، یک سگ کم سر و صدا بوده و با عنوان سگ مراقب شناخته می‌شوند.

نژاد سگ آکیتا

نژاد آکتیا برای شکار پرورش یافته و یکی از ساکت‌ترین سگ‌ها به‌شمار‌ می‌رود‌. در رابطه با نژاد آکیتا باید به این نکته توجه داشته باشید که سگ‌های نژاد آکیتا تنها در صورت بروز‌ مشکلی جدی شروع به پارس کردن می‌کنند. در این صورت بهتر است که به صدای او بی‌اعتنایی نکنید.


سگ دالمیشن

نژاد سگ دالمیشن

سگ‌های دالمیشن یکی‌ از مهربان‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین نژاد سگ‌ها به شمار می‌روند. نژاد دالمیشن در صورت روبه‌رو شدن با افراد غریبه پارس نکرده و از این رو، یک سگ کم سر و صدا است.

نژاد سگ کوتون دو تولیر

کوتون دو تولیر از کوچکترین نژادهای سگ ساکت هستند که صرفا برای هشدار دادن به صاحبان خود پارس می‌کنند. بهتر است بدانید که صدای این نژاد از سگ‌های ساکت، آزار دهنده نیست و می‌توانید آنها را در خانه نگهدارید.

در این محتوا به معرفی چندین نژاد از سگ ساکت و سگ کم سر و صدا پرداخته شد. از این‌رو، اگر ‌قصد خرید سگی بی صدا دارید، می‌توانید یکی از نژادهای معرفی شده در این محتوا را برای خرید انتخاب کنید.

همچنین، باشگاه اطلس دام پارسیان سعی بر آن دارد که اطلاعات مورد نیاز در رابطه با أنواع سگ‌ها مدنظر شما را پیش از خرید ‌و حین خرید در اختیار شما قرار داده و بهترین نژادها را در اختیار شما قرار دهد.


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن