تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798089459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معروفترین هتل ‌های مشهد از نگاه مسافران داخلی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

یکی از شهرهای مهم در صنعت گردشگری ایران، مشهد است که هر سال از هزاران زائر ایرانی و خارجی میزبانی می‌کند. یکی از عناصر بسیار مهم در این زمینه وجود هتل‌های متنوع برای مسافرین داخلی و خارجی با شرایط مختلف است. خوشبختانه در این شهر اقامتگاه‌های متنوعی برای گردشگران وجود دارد که برخی از آن‌ها در نگاه مسافران محبوب‌تر هستند. آیا شما با معروفترین هتل‌های مشهد که امکانات مناسبی دارند آشنا هستید؟ ما در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با هتل درویشی مشهد و مشهورترین هتل‌های این شهر آشنا کنیم.



بهترین هتل‌ های مشهد

مشهد با داشتن گوهری همچون حرم مطهر امام رضا (ع) همیشه در صدر برترین شهرهای گردشگری زیارتی بوده و همیشه خواهد بود. به احتمال زیاد شما هم در آینده سفر جدیدی را تجربه خواهید کرد و می‌خواهید اقامتگاه مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

با کسب اطلاعات کافی قبل از سفر و رزرو هتل مناسب بدون شک سفری مملو از آرامش خواهید داشت. با توجه به تعدد هتل‌ها در این شهر لازم است تا شما نیز از نظرات مسافرین داخلی و خارجی بهره‌مند شوید و بهترین مکان را برای اقامت انتخاب کنید. مجموعه‌های زیادی مانند هتل درویشی مشهد وجود دارد که می‌توانند خواسته‌های شما را برآورده کنند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

هتل قصر طلایی

یکی از مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های مشهد، هتل بین‌المللی قصر طلایی است که از سال 1389 امکانات عالی به مسافران خارجی و داخلی ارائه داده و به همین دلیل توانسته رضایت آن‌ها را جلب کند. این مجموعه لوکس در خیابان امام رضا واقع شده و از نظر موقعیت در بهترین جای ممکن قرار دارد.

هتل قصر طلایی با 20 طبقه و 358 اتاق در تمام فصول سال می‌تواند بهترین پذیرایی را از زائران داشته باشد. تنوع متراژ اتاق‌ها باعث شده تا هر کس با هر بودجه‌ای بتواند در این مجموعه اقامت داشته باشد. چشم‌انداز زیبای این مجموعه به حرم و شهر مشهد، وجود غذاهای سنتی و بین‌المللی، سونا، جکوزی، استخر، سالن بیلیارد و... همگی از مزایای این هتل محسوب می‌شود. این مجموعه مثل هتل درویشی مشهد توانسته محبوبیت زیادی در بین زائرین داخلی و خارجی کسب کند.

هتل قصرالضیافه مشهد

این هتل همسایه دیوار به دیوار حرم مطهر است و به همین دلیل برای بسیاری از مسافران اقامت در آن بسیار حائز اهمیت است. جالب است بدانید که بخشی از این مجموعه داخل محوطه حرم قرار دارد و در طراحی داخلی آن نیز طراحان سنگ تمام گذاشته‌اند.

شاید از نام هتل چنان به نظر برسد که بیشتر برای مسافرین خارجی خدمات ارائه می‌شود اما ایرانی‌های زیادی در سفرهای خود اتاق‌های این هتل را رزرو می‌کنند. نزدیکی به حرم تنها مزیت این مجموعه نیست و از امکانات آن می‌توان به رستوران، فضای سبز، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال و... اشاره کرد.

با اقامت در این هتل می‌توانید به بازار مرکزی به‌راحتی دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که نزدیک‌ترین مجموعه به تمام موزه‌های حرم قصرالضیافه است و توصیه می‌کنیم این هتل را نیز به خاطر داشته باشید.

هتل الماس نوین

یکی دیگر از معروف‌ترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران خارجی و داخلی، هتل الماس نوین است. پروژه این مجموعه در سال 1389 آغاز شد و در 1395 از آن بهره‌برداری شد. به این ترتیب حتما متوجه شدید که در ساخت این هتل به جزئیات توجه زیادی شده و از جدیدترین هتل‌های لوکس مشهد محسوب می‌شود.

هتل الماس نوین نیز در نزدیکی حرم قرار دارد و از چشم‌انداز زیبای حرم می‌توانید لذت ببرید. این مجموعه با 15 طبقه و 128 اتاق از زائرین داخلی و خارجی میزبانی می‌کند و تنوع کافی شاپ و رستوران آن یکی از مزایا محسوب می‌شود که شما هر نوع غذا اعم از ایرانی و فرنگی می‌توانید سفارش دهید.

این مجموعه ممکن است به اندازه هتل درویشی مشهد معروف نباشد اما در این مدت کم توانسته شهرت خوبی کسب کند و این به ارائه خدمات ارزنده پرسنل و فضای آرامش‌بخش آن بازمی‌گردد.

هتل کیانا مشهد

در میان هتل‌های 4 ستاره که هزینه‌های کمتری نسبت به اقامتگاه‌های 5 ستاره در مشهد دارند، می‌توان هتل کیانا را نام برد که محبوبیت بالایی کسب کرده است. کیانا در سال 91 در 7 طبقه و 110 واحد اقامتی کار خود را آغاز کرد که در خیابان امام رضا قرار دارد.

موقعیت مکانی ایده‌آل، پرسنل آموزش‌دیده و مجرب، کامل بودن امکانات رفاهی و... ازجمله مزیت‌های این هتل است که باعث شده تا در جمع منتخبین مسافرین قرار گیرد. از امکانات رفاهی آن می‌توان به لمکده، اتاق ماساژ، حمام ترکی، سونا خشک و بخار، استخر، جکوزی، فضای بازی کودکان، رستوران‌های ارکیده و ارغوان، پارکینگ رایگان و ... اشاره کرد. 

هتل درویشی مشهد

به عقیده بسیاری از مسافران خارجی و داخلی هتل درویشی مشهد برترین مجموعه مجلل و اشرافی است که می‌تواند بهترین گزینه برای اقامت در مشهد باشد. این هتل در خیابان اصلی منتهی به حرم در سال 1386 با 25 طبقه افتتاح شد تا افتخاری برای مشهد باشد.

تنوع بالای سوئیت و اتاق با امکانات عالی، دکوراسیون منحصربه‌فرد اتاق‌ها، پرسنلی کارآزموده و کاربلد، سالن‌های مختلف رستوران و کافی شاپ، تالار دیپلمات، تالار چند منظومه، پارکینگ و ... همگی گوشه‌ای از نقاط قوت این هتل سراسر زیبایی است.

هیج تردیدی نداشته باشید که این هتل را باید در لیست مجموعه‌هایی قرار دهید که استعلام قیمت اتاق‌های آن را انجام دهید. هتل درویشی مشهد با همه امکاناتی که دارد می‌تواند خاطره یک سفر خوش را برای شما دوچندان کند.



رزرو هتل ‌های معروف مشهد در فلای تودی

برای رزرو هتل های مشهد کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید می توانید هتل موردنظر خود را در این سایت به راحتی و تنها با چند کلیک رزرو کرده و بلافاصله واچر خود را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید پرواز تهران مشهد و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را به شما ارائه می دهد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن