تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798054808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر: قیمت آسیاب قهوه گرایندر چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

متا: قیمت آسیاب قهوه گرایندر چقدر است؟ آیا آسیاب قهوه صنعتی بزرگ بخریم؟ آیا گرایندر قهوه صنعتی ایرانی یا خارجی

Alt تصاویر: قیمت آسیاب قهوه گرایندر- گرایندر صنعتی قهوه

قیمت آسیاب قهوه گرایندر چقدر است؟ یک آسیاب قهوه صنعتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا باید از آسیاب قهوه صنعتی استفاده کنیم؟ آیا آسیاب های صنعتی قهوه ایرانی می توانند پاسخگوی نیازهای کافی شاپ ها، قهوه فروشی ها و ... باشند؟ همه این سوالات در ادامه مورد بررسی قرار گرفته اند تا شما برای خرید آسیاب قهوه تصمیم گیری راحت تری در پیش رو داشته باشید. با ما همراه باشید.



قیمت آسیاب قهوه گرایندر چگونه تعییین می شود؟

همانطور که می دانید قیمت آسیاب صنعتی قهوه به عوامل زیادی وابسته است. یکی از این عوامل قدرت موتور و دقت آسیاب است. هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد قطعاً آسیاب قیمت بالاتری دارد. علاوه بر این دقت و کیفیت آسیاب در کنار قدرت اهمیت زیادی دارد چه بسا آسیاب های پرقدرتی که دقت بالایی ندارد و لازم است هر دو مساله در گرایندر قهوه صنعتی رعایت شده باشد. همچنین آسیاب های دارای فن خنک کنندگی قیمت بیشتری دارند. اگر برای خرید گرایندر صنعتی قهوه به دنبال بهترین گزینه هستید بهتر است در بین برندهای ایرانی بهترین آسیاب قهوه را انخاب کنید. زیرا قیمت آسیاب صنعتی قهوه با برندهای ایرانی بسیار کمتر از برندهای خارجی با دلار حال حاضر است. همچنین قدرت و کیفیت برخی از برندهای ایرانی با برندهای خارجی برابری می کند و خدمات پس از فروش نیز دارد. برخی از برندهای ایرانی عبارتند از آسیاب قهوه صنعتی یوکار، آسیاب قهوه ارغوان، آسیاب قهوه ایلیا 

یکی از برندهای مطرح ایرانی برند یوکار است. قیمت آسیاب قهوه صنعتی یوکار با داشتن تمامی این مزایا یکی از بهترین آسیاب های ایرانی است که تنوع زیادی در انواع آسیاب های صنعتی قهوه با هر بودجه و سلیقه ای ایجاد کرده است. این برند در سایزهای متنوع با قدرت های متفاوت توانسته بهترین عملکرد را در بین آسیاب های صنعتی قهوه ایرانی داشته باشد و دارای سرعت و دقت بالایی است. برای مشاهده قیمت این آسیاب می توانید با سرچ کلمه (آسیاب قهوه یوکار) به وب سایت این مجموعه سر بزنید.



 گرایندر صنعتی قهوه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد

اگر شما به فکر یک گرایندر صنعتی خوب و با کیفیت هستید حتماً باید موارد زیرا را برای خرید گرایندر صنعتی در نظر داشته باشید.

  • آسیاب انواع دانه های قهوه یکی از چالش های مهم برای آسیاب قهوه است. داشتن قدرت و سهولت در خرد کردن با دقت و کیفیت بالا مهم ترین بخش موفقیت در خرید است. برخی از دانه های قهوه مانند قهوه عربی نسبت به دانه های دیگر قهوه نرم تر هستند از این رو آسیاب این نوع از دانه ها، سخت تر است و ممکن است با دقت بالا نباشد. همچنین آسیاب صنعتی انتخابی باید بتواند خرد کردن در حد قهوه ترک را به راحتی در برنامه داشته باشد. همانطور که می دانید در کافی شاپ ها، رستوران ها و قهوه فروشی ها انواع قهوه و سرو و فروخته می شود. به همین دلیل مهم است که گرایندر صنعتی قهوه بتواند همه نیازها را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد. در غیر این صورت شما متضرر خواهید شد.
  • تیغه های آسیاب قهوه گرایندرمهم ترین بخش یک گرایندر صنعتی قهوه نحوه کار تیغه های آن می باشد. به بیان ساده تر اگر تیغه ها به اندازه کافی خوب نباشند شما نباید  انتظار دقت و کیفیت را از دستگاه آسیاب قهوه داشته باشید. به همین دلیل در همان ابتدا قبل از خرید، عملکرد تیغه، کیفیت، قدرت و جنس آن را مورد بررسی قرار دهید. تیغه های استیل و آلیاژی از فولاد یکی از بهترین گزینه ها برای تیغه های آسیاب قهوه صنعتی هستند.
  • نداشتن پرتی در آسیاب پرتی زیاد در آسیاب یک مشکل عمده است. اکثر آسیاب ها بخصوص صنعتی پرتی زیادی دارند اما برخی ز برندها با داشتن نهایت دقت و سرعت این پرتی را به حداقل رسانده اند. این مساله بخصوص در مورد دانه های قهوه که گران هستند اهمیت بیشتری دارد. از این رو به دنبال آسیابی باشید که بتواند کمترین پرتی را داشته باشد.
  • شاید ضمانت و خدمات پس از فروش را کمتر کسی مد نظر داشته باشد اما بسیار مهم است. زیرا شما بعد از خرید دستگاه، ناخودآگاه نیاز به تعمیر و نگهداری از آن دارید و اگر ضمانت و خدمات پس از فروش آسیاب قهوه وجود نداشته باشد و یا ضعیف دچار مشکلات فراوان خواهید شد. این مساله در مورد برندهای خارجی بیشتر دیده می شود. زیرا این نوع برندها به محض خرابی قطعاتشان در بازار موجود نیست و در صورت وجود با قیمت های گزافی به فروش می رود از این رو برندهای خوب ایرانی در زمینه آسیاب قهوه قابل اطمینان هستند و شما به راحتی بعد از خرید می توانید از ضمانت و خدمات پس از فروش خیالتان راحت باشد.
  • گرم شدن دستگاه های صنعتی در هنگام کار کردن یک امر طبیعی است. اما برای آسیاب های صنعتی قهوه این مساله مشکل ساز است زیرا با گرم شدن دستگاه، قهوه های خرد شده سوخته می شوند و طعم و مزه اولیه خودشان را از دست می دهند از این رو باید حتما دارای فن خنک کنندگی باشد. در غیر این صورت با مشکل روبرو می شوید. بیشتر دستگاه های آسیاب قهوه این مساله را در نظر نگرفته اند و در هنگام کارکردن، شما باید دائما دستگاه را به منظور خنک شدن خاموش کنید و این موضوع زمان و انرژی زیادی از شما می گیرد. برندهای آسیاب قهوه ایرانی همچون یوکار این موارد را برای ساخت و تولید در نظر گرفته اند.
  • قیمت آسیاب قهوه گرایندر نیز یکی از فاکتور های مهم برای خرید است. لزوما قیمت بالا، کیفیت بالاتر نیست و برعکس! برخی از برندها بی دلیل قیمت بالایی برای محصولات خود در نظر گرفته اند و برخی دیگر با داشتن همه امکانات و ویژگی ها دارای قیمت منطقی و به صرفه هستند. شما باید با توجه به ویژگی های ذکر شده قیمت را مورد بررسی قرار دهید. برای این موضوع  پیشنهاد می کنم مقاله بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی را مطالعه کنید.

چرا انتخاب دستگاه آسیاب قهوه بزرگ 

اگر شما دارای کسب و کاری در زمینه کافی شاپ متوسط و یا بزرگ هستید یا قهوه فروشی و ... دارید بهتر است از دستگاه آسیاب قهوه بزرگ بهره ببرید. زیرا در این زمینه سرعت و دقت برای شما اهمیت بالایی دارد و با داشتن یک گرایندر قهوه بزرگ می توانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را داشته باشید. علاوه بر این دسنگاه گرایندر قهوه بزرگ همه نوع قهوه را به راحتی آسیاب می کند و بدون دردسر می تواند سالیان سال در کسب و کار شما مورد استفاده قرار گیرد. البته باید پذیرفت که قیمت دستگاه آسیاب قهوه بزرگ نسبت به دیگر نمونه ها، کمی بالاتر است اما در عوض عمر و دوام آن به همراه سهولت در کار بیشتر خواهد بود.

موارد مهم برای انتخاب آسیاب گرایندر صنعتی 

برای انتخاب آسیاب قهوه صنعتی علاوه بر توجه به ویژگی های دستگاه باید به نکات دیگری هم توجه داشته باشید از جمله اینکه :

  • در کسب و کار شما تعداد مشتریان چقدر است. اگر هنوز کسب و کار خود را راه اندازی نکرده اید باید این موضوع را حدس بزنید. با تخمین  تعداد مشتریانمی توانید انتخاب بهتری در انتخاب دستگاه های بزرگ و یا کوچک داشته باشید.
  • فضای کسب و کارتان نیز مهم است اینکه شما محیط کار بزرگی داشته باشید و یا فضای کسب و کار شما محدود و کوچک باشد انتخاب بهتری را پیش روی شما قرار می دهد.
  • نوع هزینه و بودجه بندی (نگاه شما به آینده) برخی از افراد در ابتدای راه ترجیح می دهند با امکانات حرفه ای اما کوچک و کم هزینه تر کسب و کارشان را راه اندازی کنند و به مرور با بزرگ شدن کسب و کار این امکانات را بهبود می دهند. اما در این بین افرادی هستند که در همان ابتدای کار ترجیح می دهند یکبار برای همیشه از تجهیزات و امکانات صنعتی بزرگ و حرفه ای استفاده کنند.

بررسی قیمت آسیاب قهوه گرایندر صنعتی خارجی و ایرانی 

اگر بخواهیم بررسی در قیمت آسیاب قهوه گرایندر صنعتی قهوه خارجی و ایرانی داشته باشیم شاید در نگاه اول برندهای خارجی بهتر به نظر آیند. اما این یک اشتباه محض است! باید معیار سنجش بر اساس میزان عملکرد و امکانات هر کدام باشد. به عنوان مثال دستگاه آسیاب قهوه صنعتی خارجی با داشتن امکاناتی مثل فن خنک کنندگی، قدرت موتور، تنوع درجه بندی، عدم پرتی و ... باید با دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ایرانی با همین ویژگی ها، قیاس قیمتی زده شود.

همانطور که می دانید گرایندر قهوه صنعتی قیمت بیشتری نسبت به آسیاب های خانگی و معمولی دارند. زیرا حرفه ای تر و با امکانات بیشتر هستند. اما سوال مهم اینجاست آیا آسیاب های صنعتی ایرانی برای قهوه توانسته اند هم رده برندهای خارجی خوب قابل رقابت باشند و از همه مهم تر قیمت منطقی تر ارائه دهند. در جواب باید گفت: بله!

برخی از برندهای داخلی توانسته اند عملکرد بهتری نسبت به برندهای مشابه خارجی داشته باشند و البته مهجور مانده اند. متاسفانه به خاطر دیدگاه های منفی از تولیدات داخلی برخی برندهای عالی ایرانی با داشتن همه امکانات و عملکرد فوق العاده شناخته شده نیستند. یکی از برندهای خوب و مطرح ایرانی که توانسته با محصولات خود برندهای خارجی را به چالش بکشد آسیاب قهوه صنعتی یوکاراست. این برند علاوه بر داشتن تمام ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت عالی قیمت و خدمات پس از فروش قابل قبولی دارد و توانسته در بازار خارج از ایران همه ورود پیدا کند.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن