تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798110860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد چاپ در افست چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::


چاپ افست یکی از محبوب ترین روش های چاپ در طیف وسیعی از صنایع مختلف هستش که معمولاً برای تولید انبوه، مثل چاپ مقادیر زیادی روزنامه، بروشور، لوازم التحریر، مجلات و البته جعبه استفاده میشه. چاپ افست یا لیتوگرافی افست یک تکنیک ماشین چاپ هست که جوهر رو از یک صفحه به یک غلتک لاستیکی و سپس به زیرلایه های مختلف برای تولید تصاویر و طرح های با کیفیت بالا منتقل میکنه. از لحاظ تعداد چاپ، ما دو نوع چاپ افست داریم: افست تحت وب بیشتر در چاپ روزنامه و جعبه دیده میشه. در این فرآیند، رول های کاغذ به طور مداوم از طریق پرس تغذیه میشن و میتونن بیش از 5000 ماده چاپی تولید کنن. سپس کاغذها در ابعاد یکسان بریده میشن. در این روش ماشین‌ های چاپ میتونن بیش از 3000 کاغذ در دقیقه تولید کنن که به معنای حدود 80000 ورق یکسان در ساعت هستش. این گزینه برای سازمان هایی که نیاز به تولید مقادیر زیادی نسخه با سرعت بالا دارن، ایده آله. در چاپ افست ورقه ای بر خلاف وب، مقادیر کمتری تولید میکنه چون ورق های کاغذ به صورت جداگانه تغذیه میشن. چاپ با ورق معمولا بین 12000 برگ تا 24000 برگ در ساعت چاپ صورت میگیره. در هر صورت چاپ در حجم متوسط تا زیاد بهتره با چاپ افست صورت بگیره. هر چه مقادیر بیشتری تولید بشه، هزینه هر واحد ارزان تر درمیاد. از آنجایی که افست از جوهر به جای تونر (چاپ دیجیتال) استفاده میکنه، نتیجه چاپ بسیار غنی تر و واضح تر هست.برای انجام چاپ به صفحه چاپ افست کوثر مراجعه کنید.

انواع استیکر شیشه ای



آیا مشتاقانه منتظر چاپ استیکر با طرح دلخواه هستید؟ اگر بله، پس باید در مورد انواع استیکر شیشه ای که در بازار موجود هست اطلاعات داشته باشید. استیکر شیشه ای از نظر چسبندگی به سه نوع استیکر تقسیم بندی میشه.

-استیکرهای دائمی

چسبی که در استیکرهای شیشه ای دائمی استفاده میشه به گونه ای طراحی شده که برای همیشه به شیشه بچسبه و هرگز به راحتی جدا نشه. این استیکرها بسته به کیفیت وینیلی که در تولید آن استفاده میشه، معمولاً حدود 3 تا 7 سال بدون پوسته پوسته شدن کار میکنن. به طور کلی زمانی باید به سراغ این استیکرها رفت که نیازی به برداشتن و کندن چسب در مدت زمان کوتاهی نباشه. اگر نیاز به کندن استیکر بود، باز هم باید از سشوار برای گرم کردن آن کمک بگیرید. گرما چسبندگی استیکر شیشه ای رو خشک میکنه و باعث کنده شدن آن میشه.

-استیکرهای قابل جدا شدن

اگر قصد دارید یک استیکر فقط برای حدود 12 ماه تهیه کنید، این نوع استیکر راه حل ایده آل برای شماست. چیزی که این نوع استیکر رو نسبت به نوع دائمی بهتر میکنه اینه که بقایای چسب روی سطح پنجره بر جای نمیمونه. استیکرهای خودرو معمولاً از این دسته هستن، چون اگر دست نزنید، میتونن برای مدت طولانی دوام بیارن.

-استیکرهای استاتیک

اگر به دنبال گزینه ای برای حذف آسان برچسب هستید، این بهترین چیزی هست که میتونید دریافت کنید. عاری از انواع چسبه و فقط از طریق مکش استاتیک به پنجره آویزان میشه و یا میچسبه. مزیت بارز این نوع استیکر اینه که اثری از چسب باقی نمیذاره و در صورت خشک شدن چسب نگران نباشید.

اینها از انواع استیکرهای شیشه ای موجود در بازار بودن که با اطلاعات فوق میتونید بهترین تصمیم رو برای کسب و کار خود بگیرید.

چاپ مش چگونه است؟



چاپ مش برای فضاهای تبلیغاتی بسیار بزرگ (چند صد تا هزار متر مربع) و یا برای مکان هایی که میتونه به سازه نگهدارنده آسیب برسونه یا حتی بنر رو در اثر وزش باد بشکنه در نظر گرفته شده. معمولا این نوع چاپ به عنوان پوشش داربست هنگام بازسازی ساختمان ها با موفقیت استفاده میشه.

اگر تمایل دارید به انجام فرایند چاپ به صفحه چاپ مش کوثر پرینت مراجعه کنید. چاپ مش نسبت به سایر چاپ ها دو مزیت اضافی نیز دارن:

1. نور رو مسدود نمیکنن

از آنجا که یک بنر مشبک حاوی سوراخ های ریز زیادی هستش، به نور اجازه عبور میده. این مورد چاپ رو به گزینه ایده آلی برای آویزان کردن در پنجره ها، بالای بالکن یا روی داربست تبدیل میکنه.

2. ضد باد هستن

از آنجایی که چاپ مش توانایی عبور باد و هوا رو داره، در مناطق بادخیز موثر هستن. این یعنی چاپ در باد تکان نخواهند خورد و محکم خواهند ماند. در نتیجه مشتریانی که در حال عبور هستن، به راحتی میتونن من و تصاویر روی چاپ رو مشاهده کنن. بنابراین اگر در یک منطقه با باد شدید هستید، این گزینه مناسب شماست. 

مراکز چاپ کوثر پرینت، چاپ ایران کهن و چاپ متین به طور گسترده روی چاپ مش فعالیت دارن. اما صرف نظر از اینکه کدوم مرکز رو انتخاب کنید، مهمه که چاپ مش با مواد کیفیت بالا سفارش بدید. هر چه قدر کیفیت مواد مش بالاتر باشه، ماندگاری و مقاومت چاپ شما بیشتر میشه.

 بنابراین پیشنهاد میکنیم که برای سفارش چاپ مش به مرکز کوثر پرینت مراجعه کنید. این شرکت، بهترین کیفیت چاپ مش رو به شما ارائه میکنن. شما میتونید به جای طرح های پیش طراحی شده، طرح هایی متناسب با اهداف شغلی با کمک متخصصان چاپ ایجاد کنید. پس هر چه زودتر وب سایت کوثر پرینت رو بررسی کنید تا با طیف گسترده ‌ای از خدمات پیشرفته آنها آشنا بشید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن