تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798116594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی انواع سایبان و کاربرد هر کدام


واضح آرشیو وب فارسی::

انواع سایبان ها با هدف های متفاوتی نصب می شوند. هدف اصلی نصب سایبان ها در امان ماندن از تابش مستقیم نور خورشید بوده و همچنین شما را در برابر باد و باران محافظت می‌کند. احتمالا تا به امروز به ذهنتان رسیده که مبلمان باغی درون باغ خود قرار دهید و بتوانید از طبیعت استفاده کنید، اما نور خورشید باعث اذیت شدن شما می شود. پس به همین منظور لازم است سایبانی مخصوص و متناسب خود نصب کنید. از این رو در ادامه به معرفی انواع سایبان و کاربرد هر کدام می پردازیم.

 

انواع سایبان

سایبان ها اصولاً برای باغ ها و خانه های ویلایی استفاده می شوند اما برای یک سری از ساختمان ها نیز کاربرد داشته و در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال سایبان های تراس یا سایبان بالکن از سری سایبان های هستند که جمع شده و در این قسمت نصب می شوند و فضای مناسبی را ایجاد می کنند. در بازار انواع سایبان ها به چشم می خورد که هر کدام از آن ها در نحوه باز و بسته شدن، شکل و اندازه متفاوت بوده و به دسته های مختلف سایبان های مسطح و سایبان های گنبدی تقسیم می شوند. در کنار میز و صندلی حصیری و یا حتی هر مدل از میز و صندلی های دیگر استفاده از سایبان می تواند روزهای خاطره انگیزی را در زیر نور خورشید برای شما رقم بزند.

سایبان جمع شونده یا بازویی

سایبان های مسطح از سری سایبان هایی هستند که در جلوی مغازه ها، ساختمان ها و بالکن ها استفاده می شوند. آن ها به صورت جمع شونده یا بازویی توسط یک موتور الکتریکی عمل می کنند. این نوع از سایبان ها از نظر رنگ و جنس تنوع بالایی دارند، به طوری که از پارچه های بسیار مقاوم در برابر شرایط جوی تهیه می شوند. با توجه به مکان مورد استفاده از این سایبان طول و عرض آن متفاوت است. مدل دیگر سایبان جمع شونده به صورت رول یا حلقوی جمع می شوند که توسط موتور الکتریکی این امکان صورت می گیرد و با یک ریموت، قابل کنترل خواهد بود. تفاوت این نوع با سایبان بازویی نحوه باز و بسته شدن آن است.

سایبان آکاردئونی

یک سایبان زیبا و پرکاربرد که نمایی بسیار خوب دارد سایبان آکاردئونی است. همان طور که از اسم این سایبان مشخص است مانند ساز آکاردئون جمع و باز می شوند و یک نوع سایبان صنعتی به حساب می آیند.

سایبان چتری

از زیبا ترین نوع سایبان بوده که برای محوطه های رستوران ها و همچنین ویلاها در کنار صندلی باغی بسیار مناسب است. این نوع از سایبان در اندازه های مختلف ساخته شده و همانند یک چتر بر روی یک منطقه نصب می شود. پارچه مورد استفاده در ساخت سایبان چتری از نوع برزنت بوده و در برابر شرایط جوی مقاومت دارد. سایبان چتری بر روی یک پایه نصب شده و بسته به مکان نصب، اندازه متفاوت می تواند داشته باشد. یک سری از این نوع سایبان ها متحرک بوده و می توان به نقاط دیگر انتقال داد اما یک سری دیگر ثابت هستند. سایبان چتری ثابت هنگام نصب، درون زمین قرار می گیرد و برای همیشه آن مکان را تحت پوشش قرار می دهد.

سایبان استخری

این نوع از سایبان در بازار بسیار متداول بوده و پرفروش است، سایبان استخری جزو دسته سایبان های اتوماتیک قرار می گیرد. این نوع سایبان در دو دسته اسکلت بندی فلزی_ پلی کربنات و بادبزن های قایق ساخته می شوند که در سری اول از پروفیل آلومینیوم به همراه پارچه مقاوم و ورق های از جنس پلی کربنات استفاده می شود.




کاربرد سایبان ها

سایبان ها کاربرد زیادی در زندگی روزمره ما دارند. آن ها قابل نصب در بالای پنجره ها، کنار میز باغی، تراس و پاسیو هستند. سایبان های جمع شونده یک فضایی میان آفتاب و سایه را ایجاد می‌ کنند و این نوع سایبان ها به علت استفاده آسان طرفدار زیادی نیز داشته است. به گونه ای که اگر نیاز به سایه داشته باشید آن را باز کرده و در هنگامی که قصد دارید آفتاب بگیرید می توانید آن را جمع کنید.

Ø     کاربرد سایبان جمع شونده یا بازویی: ورودی ویلا، پارکینگ، بالکن، پنجره، تراس و پاسیو

Ø     کاربرد سایبان آکاردئونی: پارکینگ وسیله نقلیه در ساختمان های تجاری و تفریحی

Ø     کاربرد سایبان چتری: رستوران ها، خانه های ویلایی، انواع باغ ها، فست فود های خیابانی

 

کلام آخر

به دلیل تغییرات آب و هوایی در ذهن صاحبان باغ ها، خرید و نصب یک سایبان می تواند کمک شایانی به فضای باغ کند و هر کدام از آن ها باید مناسب نیاز صاحبان و کاربردی که در باغ دارند خریداری شوند. قطعا معرفی انواع سایبان و کاربرد هر کدام در انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود. یک سری از سایبان ها نیز برای فصل زمستان باغ نیز بسیار مناسب بوده و در فضای باز باغ نصب می شوند. صاحبان باغ ها که ماشین شخصی دارند ترجیح بر این داشته که ماشین خود را در زیر سایبان پارک کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن