تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798139503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنسول چوبی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::



کنسول چوبی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین آیتم‌های دکوراسیون منزل به حساب می‌آید که شما می‌توانید در انواع دکوراسیون کلاسیک و مدرن از آن استفاده نمایید. درواقع اگر می‌خواهید یک تغییر چشمگیر و نه چندان گران قیمت را برای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، راحت‌ترین کار ممکن این است که به سراغ کنسول‌هایی بروید که در ابعاد و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشند. گروه تولیدی دکورال با توجه به تجربه و سابقه درخشانی که در زمینه تولید محصولات متنوع دکوراتیو دارد، کنسول‌های چوبی را یکی از جذاب‌ترین و زیباترین محصولاتی می‌داند که در بین ایرانیان نیز از استقبال بالایی برخوردار هستند. در ادامه این محتوا علاوه بر معرفی کامل این محصول، به کاربردهای آن هم می‌پردازیم تا بتوانید با دید بازتری برای خرید اقدام نمایید.

کنسول چوبی چیست؟

میز کنسول یا کنسول چوبی یکی از وسایل تزئینی و البته کاربردی است که به حالت نیم میز می‌باشد و معمولاً به دیوار می‌چسبد. از این محصولات در گذشته به عنوان مکانی امن برای حفظ اسناد و مدارک استفاده می‌شده است. در حال حاضر معمولاً ست مبلمان را همراه با میز کنسول می‌سازند تا زیبایی فضا بیشتر شود. با این حال انواع مختلف میز کنسول در بازار موجود است که متناسب با هر سلیقه‌ای قابل خریداری می‌باشند.

در خرید این وسایل باید ابتدا به سبک و سیاق فضای داخلی منزل و سپس کیفیت جنس و بودجه مدنظرتان توجه کنید. با اینکه متریال کنسول‌ها از چوب، شیشه، MDF، استیل و حتی برنز می‌باشد، اما بهتر است که به سراغ یک مدل کاربردی بروید که در هر زمانی و با هر سبک دکوراسیونی بتوانید از آن استفاده نمایید. کارشناسان و طراحان گروه دکورال با توجه به سابقه 20 ساله خود، کنسول چوبی را به شما پیشنهاد می‌کنند تا بتوانید به صورت دائمی و همیشگی از آن استفاده نمایید؛ اما برای آنکه با کاربرد و انواع میزهای کنسول بیشتر آشنا شوید، ادامه این محتوا را از دست ندهید.



کاربرد کنسول چوبی چیست؟

از کنسول چوبی می‌توان در اکثر قسمت‌های منزل بهره برد و زیبایی را فضا را دوچندان کرد که در ادامه کاربرد آن‌ها را در هر بخش مشخص می‌کنیم تا بتوانید ایده‌های خوبی از تغییر دکوراسیون با میز کنسول به دست آورید.

میز کنسول در پذیرایی و نشیمن

ویژگی مثبت و چشمگیر میز کنسول این است که شما می‌توانید از آن به عنوان اصلی‌ترین آیتم تزئینی فضایی که دارید بهره بگیرید؛ یعنی با وجود کنسول چوبی دیگر نیازی به ویترین، دراور یا بوفه نیست. برای تزئین روی میز کنسول هم می‌توانید از آینه، قاب، مجسمه، گلدان، شمعدان، کتاب، ظروف پذیرایی لوکس و ... استفاده کنید. همچنین از آنجایی که پذیرایی و فضای نشیمن معمولاً بزرگ‌تر از سایر قسمت‌های منزل است، درنتیجه می‌توانید میز کنسول در ابعاد بزرگ‌تری سفارش دهید تا نقطه مرکزی دکوراسیون داخلی شما به حساب آید.

میز کنسول در اتاق خواب و راهرو

از آینه و میز کنسول چوبی می‌توان به عنوان میز توالت در اتاق خواب استفاده کرد. تولیدکنندگان معمولاً بنا بر سلیقه و سفارش مشتری، مدل‌هایی را طراحی می‌کنند که متناسب با تخت خواب و فضای دکوراسیون اتاق شما بوده و همچنین دارای کشو و کمد بیشتری باشند؛ اما یکی دیگر از کاربردهای ویژه و البته بسیار خلاقانه برای راهروی بین اتاق‌ها یا ورودی خانه، استفاده از میز کنسول‌های زیبا با رنگ و طرح متنوع می‌باشد. از آنجایی که ممکن است طرح کاغذ دیواری راهرو متفاوت از کل فضای خانه باشد، درنتیجه به انتخاب رنگ و طرح میز کنسول توجه بیشتری نمایید.

انواع کنسول چوبی

پیش از آنکه شما را با انواع کنسول چوبی آشنا کنیم، لازم است چند نکته مهم بیان شود. طرح، رنگ و مدل‌های مختلفی از این محصولات در بازار موجود هستند که همگی می‌توانند زیبایی و جذابیت خاصی به فضای منزل شما ببخشند؛ اما در مرحله اول باید به کاربرد، هدف، سبک دکوراسیون، کیفیت جنس و بودجه خود توجه نمایید. در این صورت شما یک کنسول زیبا و در عین حال کاربردی را خریداری می‌کنید که هیچ‌گاه کیفیت و جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. در ادامه به معرفی انواع کنسول چوبی می‌پردازیم تا انتخاب نهایی خود را با دقت بیشتری انجام دهید.

  • میز کنسول چوبی ساده: این مدل کنسول چوبی به خاطر سادگی در طراحی، استحکام، کیفیت بالای ساخت، تطابق با تمامی سبک‌های دکوراسیون، زیبایی و قیمت مقرون به صرفه، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های بازار می‎باشد.
  • میز کنسول چوبی مدرن: طراحی‌های خاص، رنگ‌های متفاوت و شکل‌های نامنظم و متفاوت، ازجمله ویژگی‌های میز کنسول‌های مدرن می‌باشد که کاملاً متفاوت با مدل‌های ساده و سنتی هستند. در خرید این محصولات باید حتماً سبک دکوراسیون شما نیز حالت مدرن و خاص داشته باشد تا تطابق خوبی با فضای کلی ایجاد شود.
  • میز کنسول کلاسیک: این مدل‌ها به خاطر ریزه کاری‌ها و نقش و نگارهای خاصی که دارند، از گذشته مورد توجه افراد بوده‌اند. با این حال این سبک کار نه خیلی ساده است و نه خیلی شلوغ. از این رو می‌تواند بین سبک میز کنسول چوبی ساده و سلطنتی قرار بگیرد و مدل متعادل‌تری به حساب آید.
  • میز کنسول سلطنتی: طراحی‌های مجلل کنسول چوبی همراه با رنگ‌هایی طلایی، نقره‌ای، قهوه‌ای و ... بیشتر برای خانه‌هایی با متراژ بالا و فضای دکوراسیون سلطنتی مناسب می‌باشند.


دکورال فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی با قیمتی مناسب

اگر قصد خرید یک کنسول چوبی زیبا و البته بادوام دارید که کیفیت آن تضمین شده باشد، فروشگاه آنلاین دکورال می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما به حساب آید. این فروشگاه محصولات تولیدی خود را ارائه می‌دهد و آن‌ها را بدون هیچ واسطه‌ای مستقیماً به فروش می‌رساند که نتیجه آن کاهش قیمت و افزایش کیفیت است. در عین حال شما می‌توانید طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا متناسب با سلیقه‌ای که دارید، بهترین و زیباترین میز کنسول را تحویل بگیرید. درنهایت باید به دسته بندی محصولات این فروشگاه اشاره کرد که انواع محصولات دکوراتیو موردنیاز شما را در خود جای داده است. پس اگر قصد خرید بی‌دردسر و راحتی دارید، روی لینک https://decoral-co.com کلیک کنید تا مدل‌های متنوعی همچون آینه و کنسول ردهیل، کاوالی، تولون و سایر مدل‌های جذاب این فروشگاه را از نزدیک مشاهده نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن