تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798136179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ دلیل جادویی برای استفاده از شیشه بالکن و کابین دوش


واضح آرشیو وب فارسی::



اگر تا به حال به بالکن شیشه ای برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل خود یا به استفاده از یک کابین دوش یا دور دوشی شیشه‌ای برای ایجاد فضایی لوکس و مدرن در حمام خانه فکر نکرده اید از شفاف‌ترین راه‌حل‌ها برای تغییر دیزاین خانه دور مانده‌اید. در این مقاله با ۵ ویژگی این شفاف‌های دوست داشتنی که با جادوی خود خانه را متحول می‌کنند آشنا می‌شوید.

جادوی شماره یک: فضای حمام بزرگ‌تر با کابین دوش

امروزه با توجه به اینکه اکثر ما در آپارتمان زندگی می کنیم، استفاده هوشمندانه از فضا بسیار مهم است. حمام باید وسایل و نیازهای شما را در خود داشته باشد و در عین حال تنگ و کوچک نباشد. دور دوشی شیشه ای راه حلی ساده و عالی برای بزرگتر نشان دادن حمام است. از آنجایی که کابین دوش شفاف است، حس بزرگی فضا را به شما می‌دهد. حسی که برعکس آن، پرده حمام یا هر نوع جداکننده‌ دیگری آن را ایجاد نمی‌کند و می تواند حمام را بسیار کوچکتر از آنچه هست نشان دهد. شفافیت کابین دوش جادوی شماره یک این فضای جداکننده در حمام است.

جادوی شماره دو: کاملا ضد آب و کاملا تمیز

هیچ کس این حس را دوست ندارد که پا در دمپایی خیس بگذارد یا هر بار برای استفاده از سرویس بهداشتی وارد این فضا می‌شود همه جا را خیس ببیند. بدون کابین دوش، تقریباً هیچ راهی برای جلوگیری از خیس شدن کل حمام در هر بار استفاده از دوش وجود ندارد. با نصب یک کابین دوش شیشه ای، می توانید مطمئن شوید که آب در همان بخش حمام می‌ماند و خارج نمی‌شود. از آنجایی‌که این کابین‌ها دارای پایه های ضد آب هستند، امکان خروج حتی یک قطره آب وجود ندارد.

 جادوی شماره سه: یک اتاق نورگیر جدید تابستانی و زمستانی 

شیشه بالکن هم فضایی جادویی است.  اولین دلیلش این است که می‌تواند فضای بالکن بلااستفاده شما را در تمام طول سال به مکان مورد علاقه تان در تبدیل کنند. در روزهای بادخیز، بارانی یا خنک، شیشه را بسته نگه می‌دارید تا یک اتاق آفتاب‌گیر دنج و راحت با منظره ای زیبا داشته باشید و در روزهای زیبای بهار یا تابستان، می‌توانید شیشه قابل جمع شدن را به راحتی برای ورود هوای تازه باز کنید. 

جادوی شماره چهار: تبدیل بالکن به اتاق بازی کودکان

شاید باورکردنی نباشد ولی وقتی از شیشه بالکن مدل سرتاسری استفاده کنید، می‌توانید همین محل را برای بازی کودکانتان هم انتخاب کنید. کودکان در عین بازی کردن از نور آفتاب و فضای بیرون لذت می‌برند و درحالی‌که اتاق‌ها مرتب و تمیز است هر چه ریخت و پاش دارند را در همان فضای پوشیده با بالکن شیشه‌ای انجام می‌دهند. در واقع با جادوی بالکن شیشه‌ای، محل امنی برای بازی بچه‌ها در فضایی جدید ایجاد می‌شود.



جادوی شماره پنج: مکمل هر نوع سبک معماری

شیشه عالی است زیرا مکمل هر نوع مبلمان یا هر سبکی از خانه است. مهم نیست چه دکوراسیونی دارید، سنتی، کلاسیک یا مدرن؛ همه این‌ سبک‌ها گزینه های مناسبی در کنار یک بالکن شیشه ای و یک کابین دوش هستند و خانه شما را متفاوت نشان می‌دهند. 

در واقع، دلایل زیادی وجود دارد که چرا استفاده از شیشه بالکن و کابین دوش می‌تواند جذابیت خانه شما را دو‌چندان کند. اما این ۵ مورد جادویی که حتی ممکن است به ارزش خانه شما بیافزاید را در لیست اولویت‌های خود بگذارید. برای شما که دنبال چنین راه‌حل‌هایی هستید آریان‌جام یک راه حل شفاف است. شیشه بالکن و کابین دوش آریان‌جام سیستم های درجه یکی هستند که به‌دلیل سبک مدرن، قیمت مناسب و کاربرپسند بودنشان جادوی شفاف دکوراسیون رویایی شما هستند. 

تولید با بهترین مواد اولیه شیشه ای و پروفیل و یراق‌آلات با استانداردهای ملی و بین المللی، تنوع محصولات و پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان، بهره‌گیری از استادکاران و کارشناسان خبره برای تولید و نصب و خدمات پس از فروش باکیفیت از ویژگی‌های شرکت آریان‌جام است که بر اثربخشی جادوی محصولات شیشه‌‌ای این شرکت‌ می‌افزاید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 359]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن