تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798200887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به یکی از اجزای اصلی سازه ها تبدیل شده است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

چه چیزی سبب می شود تا مالکان از میان انواع مصالح ساختمانی، شیشه را برگزینند؟

پیش از آن که به شیشه سکوریت بپردازیم، می خواهیم در مورد انواع مصالحی که قابلیت استفاده در ساختمان را دارند صحبت کنیم. با کمی دقت در سازه های مختلف مشخص می شود که در ساخت آن ها از مصالحی نظیر گچ، سیمان، آجر، سنگ، شیشه، آهن، چوب، شن و ماسه و ... استفاده شده است. اما همواره برای انتخاب از میان این مصالح، مالکان نکات زیادی را در نظر می گیرند. زیبایی، جذابیت، مقاومت، دوام و طول عمر، قیمت، نحوه ی نظافت و نگهداری و ... همگی از عوامل موثر در انتخاب مصالح هستند. در این بین همواره استفاده از شیشه در بخش های مختلف یکی از ایده های جذاب و مورد استقبال بوده است. چرا که این شیشه به دلیل ویژگی شفافیت و عبور نور، از سایرین متمایز می باشد. همین امر سبب زیبایی بصری فوق العاده ی بخش های شیشه ای شده و سبب در اولویت قرار گرفتن آن می شود. 


شیشه سکوریت چیست و از چه کاربردهایی دارد؟ - فراگلس

شیشه سکوریت به عنوان درب ثابت


 

معایب استفاده از شیشه های معمولی در ساختمان های مختلف چیست؟

در بخش قبلی با دلایل انتخاب شیشه برای ساخت بخش های مختلف یک ساختمان آشنا شدیم. اما قطعا شما هم به معایب استفاده از شیشه های معمولی واقف هستید. شیشه ها دوام و مقاومت کافی در برابر ضربات محکم، سرقت و سایر عوامل نظیر شرایط مختلف جوی، فشار و نیروی حاصل از جاذبه به ویژه در ارتفاع و ... را ندارند. لذا استفاده از شیشه های معمولی در ساخت و ساز با محدودیت های جدی رو به رو خواهد بود. اما همواره بعد زیبایی و جذابیت بخش های شیشه ای سبب شده تا بشر به فکر چاره باشد و در صدد رفع نواقص آن برآید. در قسمت بعدی با راهکار این موضوع آشنا خواهید شد، بنابراین مطالعه ی بخش بعدی را از دست ندهید. 


 

استفاده از شیشه سکوریت، راهکار اصلی برای رفع نواقص شیشه های معمولی!

در همین ابتدا به صراحت بیان می کنیم که استفاده از شیشه سکوریت، راهکار اصلی رفع نواقص شیشه های معمولی است. مراحل ساخت شیشه سکوریت به گونه ای است که کاستی های ناشی از به کارگیری شیشه های معمولی را مرتفع می سازد. بدین منظور ابتدا ورقه های شیشه ای را در ابعاد مورد نظر برش می دهند. سپس شیشه های خام را به درون کوره ی حرارتی هدایت می کنند. شیشه در این کوره ها، با حرارت 600 تا 700 درجه ی سانتی گراد مواجه شده و پس از گذشت زمان مخصوص، باید حتما سریعا سرد شود. اهمیت سرعت سرد شدن در این مرحله به حدی زیاد است که اگر به حد کافی نباشد، شیشه ی نیمه سکوریت به وجود می آید. توجه کنید که حرارت دادن شیشه سبب افزایش مقاومت و ایمنی آن می شود. لذا دوام و کیفیت آن نیز بالا می رود. بدین ترتیب مشکل عدم مقاومت کافی در بخش های شیشه ای ساختمان از بین می رود. 


 

از مزایای استفاده از شیشه سکوریت غافل نشوید!

با مطالعه ی بخش قبلی، مطمئنا شما هم به مزایای زیاد شیشه سکوریت پی برده اید. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت اصلی مراجعه کنید .در وهله ی اول استفاده از آن ها در ساخت و ساز سبب افزایش زیبایی بصری و جذابیت ساختمان خواهد شد. سپس نوبت به بحث ایمنی بالا رسیده و پیوندهای مولکولی محکم این شیشه که مدیون فرایند سکوریتبین می باشد، مانع از تبدیل قطعات آن به اشکال ریز و تیز به هنگام صدمات احتمالی می شود. استحکام شیشه های سکوریت بسیار بالا بوده و تا چهار برابر شیشه های معمولی می باشد. لذا قادر به تحمل فشار حاصل از تغییرات جوی نظیر بارش ها و بادهای سهمگین بوده و در برابر سرقت و نیروی حاصل از جاذبه (به ویژه در ارتفاع) مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. در ضمن مقاومت حرارتی شیشه سکوریت نیز بسیار بالا است و به همین دلیل با تغییرات دمایی دچار ترک خوردگی نشده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. 

دوام و طول عمر شیشه سکوریت ها نیز بسیار بیشتر از شیشه های معمولی می باشد و در ضمن نظافت و تمیز کردن آن نیز آسان تر است. با توجه به مزایای زیاد این شیشه ها حتما شما هم تمایل به استفاده از آن ها پیدا کرده اید. پس هم چنان با ما همراه شوید تا شما را با کاربردهای شیشه های سکوریت آشنا سازیم. 


شیشه سکوریت همان شیشه نشکن است؟ - بهار نیوز

مقایسه ی استحکام شیشه سکوریت و شیشه معمولی


 

از شیشه سکوریت در کدام بخش های سازه ها می توان استفاده کرد؟

در کنار مزایای بسیار زیادی که شیشه سکوریت دارد، کاربردهای آن نیز شامل طیف گسترده ای از موارد می شود. اولین بخشی که به ذهن می رسد، انواع پنجره است. سپس انواع درب، اعم از ثابت و متحرک که محل استفاده ی شیشه سکوریت می باشند. نمای خارجی سازه نیز یکی دیگر از موارد کاربرد شیشه های سکوریت می باشد. پارتیشن های اداری، دکوراسیون داخلی مغازه ها، نرده ها و راه پله ها، خودروسازی، ویترین های فروشگاهی، انواع میز و سایر وسایل منزل از دیگر موارد کاربرد شیشه های سکوریت هستند. البته از این شیشه در ساخت لوازم خانگی نظیر هود، مایکروفر و بخاری نیز استفاده می شود. همان طور که ملاحظه می کنید در هر قسمتی که مایل باشید می توانید از این شیشه ها استفاده نموده و از زیبایی و کیفیت آن ها بهره ببرید. اما برای تهیه ی این شیشه ها به کجا مراجعه خواهید کرد؟


 

شرکت الماس شیشه جهان نما ارائه دهنده ی خدمات در حوزه ی شیشه های سکوریت

هنگامی که شما قصد تهیه ی شیشه های سکوریت را داشته باشید، قطعا به دنبال فروشگاه و شرکتی معتبر خواهید بود. در همین راستا ما شرکت الماس شیشه جهان نما را به شما معرفی می کنیم که همه ی ویژگی های یک شرکت معتبر را دارا می باشد. در این شرکت محصولات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مصرف کنندگان عرضه می گردند. علاوه بر این در این شرکت مهندسان و مشاوران با تجربه ای حضور دارند که شما مصرف کننده ی عزیز را از مرحله ی آشنایی و انتخاب تا مرحله ی اجرا و پس از آن حمایت می نمایند. برای اطلاع از پیشینه و حسن سابقه ی این شرکت، تنها کافی است به سایت اینترنتی آن مراجعه کرده و با پروژه های بسیار مهمی که به انجام رسانده است، آشنا شوید.


شیشه سکوریت | در شیشه ای سکوریت | نماهای شیشه ای | فاراد پنجره

شیشه سکوریت به عنوان پارتیشن اداری


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 722]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن