تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798242011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه زبان آموز انگلیسی جذب کنم؟ راهنمای فریلنسرینگ مدرس زبان


واضح آرشیو وب فارسی::


یادگیری زبان انگلیسی موضوعی است که با گذشت زمان، علاقه به آن در بین افراد بیشتر و بیشتر می‌شود. با این حال بسیاری از افراد هستند که علی رغم وجود این علاقه، فرصت و زمان کافی برای مراجعه و ثبت نام کلاس‌های حضوری را ندارند. این دسته از افراد به طور معمول تدریس خصوصی، و در درجه بعدی نوعی از آموزش را خواستارند، که شرایط انعطاف پذیری از لحاظ زمانی و حتی مکانی در اختیار آن‌ها قرار دهد. تدریس خصوصی آنلاین بستری پر از فرصت برای مدرسین فراهم کرده است. اما این سوال پیش می‌آید که روش جذب زبان آموز انگلیسی چیست؟ در ادامه به ۴ مورد از پربازده‌ترین راه‌های جذب زبان آموز انگلیسی توضیح خواهیم داد.

پلتفرم آنلاین تدریس خصوصی 

پلتفرم‌های آنلاین تدریس خصوصی یکی از بستر‌هایی است که با حضور و فعالیت مدرس در آن، می‌توان به خوبی شاهد افزایش زبان آموز‌های انگلیسی بود. عملکرد این پلتفرم‌ها به این صورت است که هم زبان آموزان و هم مدرسین در آن عضو می‌شوند. مدرس در این پلتفرم می‌تواند توانمندی‌ها، سوابق تدریس و تجربیات و تخصص خود را در قالب متن، فایل‌های ویدیویی و غیره ارائه نماید. زبان آموز نیز با توجه به رزومه مدرس‌های مختلف، می‌تواند مدرسی را که بیشترین همخوانی با سطح و هدف او از آموختن زبان انگلیسی دارد، انتخاب کرده و برای رزرو کلاس با وی، اقدام نماید.



یکی از جامع‌ترین پلتفرم‌های تدریس خصوصی آنلاین و حضوری زبان انگلیسی، پلتفرم های‌تاکی است. مدرسین می‌توانند برای تدریس خصوصی با ورود و عضویت در سایت های‌تاکی، جهت ثبت اطلاعات خود به عنوان استاد، فرم‌های مربوطه را به صورت آنلاین تکمیل نمایند. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی مدرس، تصویر آواتار، اطلاعات تخصصی (از جمله سطوح تدریس، تخصص‌ها و مهارت‌ها)، قیمت جلسات و برنامه زمانی می‌شود.

پس از تکمیل اطلاعات و صحت‌سنجی، اطلاعات مدرس به صورت عمومی در سایت های‌تاکی برای زبان آموز نمایش داده می‌شود. در پلتفرم های‌تاکی مدرسین مختلف در سطوح متفاوتی درحال فعالیت هستند. حضور در سایت های‌تاکی و ارائه و معرفی توانمندی و تخصص در آن، شانس افزایش جذب زبان آموز انگلیسی را به طور قابل توجهی بالا می‌برد.

 حضور و فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام

استفاده از فضای مجازی توسط افراد با سنین مختلف، به ویژه از زمان شروع پاندمی کرونا معنای دیگری پیدا کرده است. افراد برخی از نیازهای خود را از طریق ارتباط و جست و جو در اینترنت برطرف می‌کنند. به همین خاطر است که اکنون استفاده از رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، افزایش پیدا کرده است. این موضوع به معنی وجود یک فرصت بزرگ برای جذب زبان آموز در میان کاربران اینستاگرام است.

حضور در فضای مجازی می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی به همراه داشته باشد. حضور یک مدرس زبان در اینستاگرام، داشتن برنامه و زمان‌بندی فعالیت در صفحه، تولید محتوای متناسب با حوزه تخصص، انتشار مطالب آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، و همچنین ایجاد پل‌های ارتباطی با همکاران دیگری که در اینستاگرام فعال هستند، کمک زیادی به دیده شدن صفحه مدرس توسط زبان آموزان، و در نهایت جذب زبان آموز انگلیسی می‌شود.

علاوه بر این باید دقت داشت که هر نوع محتوایی منجر به جذب زبان آموز انگلیسی نمی‌شود. انتخاب و تهیه محتوا باید هوشمندانه باشد؛ به طوری که تعداد قابل قبولی از دنبال کنندگان را از تخصص و مهارت شما مطمئن کرده، و آن‌ها را از دنبال کننده به متقاضیان یادگیری زبان تبدیل نماید.

ارتباط با موسسات و آموزشگاه‌های زبان انگلیسی

یکی دیگر از راه‌هایی که به جذب زبان آموز انگلیسی کمک می‌کند، میزان شناخته شده بودن مدرس است. تصور کنید فردی برای ثبت نام و رزرو کلاس زبان انگلیسی به صورت حضوری یا آنلاین، به یک موسسه یا آموزشگاه زبان معتبر یا معروف و یا وب‌سایت مربوطه مراجعه کند. درصورتی که فقط نامی از شما در آن موسسه وجود داشته باشد، به تنهایی برای جلب اعتماد و جذب زبان آموز انگلیسی کافی‌ست. بنابراین یکی از راه‌های موثر برای جذب زبان آموز انگلیسی، ارتباط با موسسات و یا حتی افراد مطرح در زمینه تدریس است.



ابداع و شخصی سازی روش‌های آموزش

وجود یک شیوه آموزشی خاص اما موثر در فرایند کاری مدرس زبان، نشان دهنده تسلط و مهارت وی بر اصول و روش‌های تدریس زبان انگلیسی است. بنابراین درصورتی که از مهارت و سابقه کافی برخوردار هستید، از سوابق و تجارب کاری خود در زمینه تدریس زبان استفاده کنید، تا بتوانید بهترین روش آموزشی خاص خود را ابداع کنید. نیازی نیست که همه ابعاد این سبک آموزشی جدید و خاص باشند. تنها تکنیک‌های ساده و کوچکی که به یادگیری سریع‌تر، عمیق‌تر و ماندگارتر کمک می‌کنند، می‌تواند تاثیر زیادی بر افزایش تعداد زبان آموز انگلیسی داشته باشد.

 

سخن پایانی

برخلاف تصور عموم، کسب درآمد از طریق فعالیت به صورت آنلاین بسیار آسان‌تر از چیزی است که به نظر می‌آید. چرا که میزان مراجعه و استفاده افراد از اینترنت و خدماتی که در بستر مجازی ارائه می‌شود، نسبت به گذشته چندین برابر شده است. علاوه بر این، پلتفرم‌ها و موسساتی نیز برای حمایت و تسهیل مسیر برای افرادی که مایلند در این زمینه فعالیت کنند، تشکیل شده‌اند. در همین راستا، مجموعه های‌تاکی به عنوان یک پلتفرم جامع آموزش زبان به صورت حضوری و آنلاین، در تمامی مراحل جذب زبان آموز انگلیسی همراه مدرس بوده، و امکان معرفی و حضور وی در یک بستر معتبر و مورد اعتماد را فراهم کرده است. با این وجود جذب زبان آموز انگلیسی برای مدرس، از طریق این وب‌سایت به راحتی انجام پذیر خواهد بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن