تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798220986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاپخانه معتبر برای چاپ بنر ایام محرم | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: چاپخانه معتبر برای چاپ بنر ایام محرم



چاپخانه معتبر برای چاپ بنر ایام محرم

http://www.akharinnews.com/images/1401/05/01/c1.jpg

این روزها، بسیاری از عزاداران با برپایی مراسم‌های عزاداری و هیئات مذهبی، در سوگ امام حسین (ع) بوده و برای زینت بخشیدن به مراسم‌های خود به دنبال چاپخانه‌ای معتبر برای چاپ بنر محرم هستند تا بتوانند این سنت دیرینه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اما در این روزهای کرونایی و ازدحام کاری دفاتر مختلف، چگونه می‌تواند معتبرترین چاپخانه را پیدا کرد که بتواند بنرهای ویژه محرم را با کمترین قیمت، آماده کرده و در کمترین زمان ممکن، آن را برای کل ایران ارسال کند؟ 
تیم گرافیک، بهترین چاپخانه بنرهای محرم 
یکی از بزرگترین و معتبرترین چاپخانه‌های آنلاین که به صورت حضوری هم فعالیت دارد، تیم گرافیک است. این مجموعه قدیمی سال‌هاست که در زمینه چاپ انواع بنرها و ملزومات اداری فعالیت داشته و با استفاده از دستگاه‌های مدرن و به‌روز می‌تواند حجم زیادی از سفارشات و درخوست‌ها را مدیریت کند. این مجموعه همچنین گروهی خبره از گرافیست‌ها را جمع‌آوری کرده است تا در صورتی که کاربران نیاز به طراحی بنر به صورت اختصاصی را داشتند، این کار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. 
چاپ بنر محرم، یکی از خدمات ویژه این وب‌سایت برای مردم سراسر ایران است و این امکان را برای تمام عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) فراهم می‌کند که بتوانند بنر مخصوص نصب در ایستگاه‌های صلواتی، موکب‌ها، مساجد و منابر را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند. به علاوه، این امکان هست که بنر به صورت عمودی و برای قرارگیری روی استند چاپ شود و همراه با پایه مخصوص آن در اختیار شما قرار بگیرد. اگر بخواهید آن را روی داربست‌های بزرگ نصب کنید و نیاز به خالی شدن بخش بالایی و سوراخ بودن طرفین بنر داشته باشید، تیم گرافیک خدمات پانچ و لیفه کردن را هم ارائه می‌کند.چاپ بنرهای بیلبوردی، بنرهای مخصوص اعلام برنامه‌های عزاداری و استفاده از تصاویر سه‌بعدی، بخشی دیگر از خدمات این مجموعه محسوب می‌شوند. 
چاپ فوری بنر محرم هم یکی دیگر از بهترین خدماتی است که تیم گرافیک ارائه می‌کند؛ کاربران با ثبت سفارش به صورت تلفنی یا از طریق سایت، می‌توانند یکی از طرح‌های از پیش آماده را انتخاب کرده و برای برای چاپ بنر در کمترین زمان ممکن، درخواست دهند. مدت زمان آماده شدن این بنرها، چیزی در حدود 3 ساعت است و بلافاصله می‌توان آنها را به صورت حضوری دریافت کرد.  
تیم گرافیک با سایر چاپخانه‌ها و افرادی که در این حوزه کار می‌کنند هم همکاری داشته و برای سفارشاتی که در تعداد بالا ثبت می‌شوند، تخفیف‌های همکاری را در نظر می‌گیرد.  
چاپ بنر محرم با بهترین کیفیت


http://www.akharinnews.com/images/1401/05/01/c2.jpg
مهم‌ترین مشخصه بنرهای محرم، کیفیت بالای چاپ و البته طراحی جذاب آن است. در این مورد باید گفت تیم گرافیک به صدها طرح از پیش آماده دسترسی دارد و کاربران، قبل از ثبت سفارش آنلاین می‌توانند طرح و متن دلخواه خود را انتخاب کنند. به علاوه، این امکان برای شما هست که بتوانید طرح‌های دلخواه خود را برای شرکت ارسال کرده و چاپ آنها را به تیم گرافیک بسپارید. 
اگر نیاز به طرحی اختصاصی داشتید هم جای نگرانی نخواهد بود چرا که گرافیست‌های توانمند این مجموعه، در تمام مراحل کار و برای رسیدن به بهترین نتیجه، در کنار شما خواهند بود. طرح‌ها قبل از چاپ، به تایید خریدار می‌رسند و در صورت نیازهم می‌توان بخش‌های مختلف را متناسب با سلیقه کاربر، تغییر داد.  
تیم گرافیک به واسطه داشتن دستگاه‌های پیشرفته، این امکان را دارد که بنرهای مختلف را با ابعاد بسیار بزرگ با عرض حداکثر 3 متری و طول دلخواه، چاپ کند. به علاوه، افرادی که به دنبال بنرهای باکیفیت هستند هم می‌توانند سراغ چپ فلکس بروند؛ این بنرها، کیفیت بسیار بالاتری دارند و ضمن مقاومت بیشتر، ماندگاری رنگ در آنها نیز تا 4 برابر بیشتر است. چاپ فلکس همچنین مناسب نصب روی تابلوها یا سردر مکان‌هایی است که اندازه بزرگی دارند.   
قیمت رقابتی 
شاید تصور کنید با سفارش آنلاین بنر ویژه محرم، هزینه‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد، اما تیم گرافیک بستری بسیار خوب فراهم کرده تا بتوان بنر محرم را با کمترین قیمت ممکن سفارش داد. این مجموعه با تضمین بهترین قیمت چاپ بنر در ایران، مقرون‌به‌صرفه‌ترین خدمات را ارائه کرده و قیمت‌های آن از 35 هزار تومان به ازای هر متر آغاز می‌شود که فوق‌العاده است. هزینه چاپ بنر استندی در ابعاد بزرگ همراه با پایه آن، چیزی در حدود 165 هزار تومان است.  

http://www.akharinnews.com/images/1401/05/01/c3.jpg

قیمت چاپ فلکس ویژه محرم هم بسیار پایین‌تر از سایر چاپخانه‌های آنلاین است تا بنرهایی که قرار است برای چند سال در یک مکان نصب شوند، در طول زمان هیچ آسیبی نبینند. 
ارسال چاپ بنر ویژه محرم به کل ایران 
سایت‌های اینترنتی زیادی در زمینه چاپ بنر مخصوص محرم فعالیت دارند، اما ارسال آنها تنها به شهر تهران و اطراف آن محدود است. 
اگر نگران شلوغی کار چاپخانه‌ها هستید، باید بگوییم تیم گرافیک با استفاده از سیستم‌های لجستیکی بسیار خوب، امکان ارسال بنرهای چاپ‌شده به کل کشور را فراهم کرده و خریداران حتی می‌توانند با مراجعه به دفتر، بنرها را به صورت حضوری تحویل بگیرند. به واسطه بسته‌بندی بسیار خوب هم نیازی به نگرانی در مورد آسیب دیدن بنرها قبل از رسیدن به دست خریدار نخواهد بود. اگر سراغ بنرهای استندی بروید، ارسال خود استندها هم امکان‌پذیر است. این استندها معمولا جنسی از فلز دارند و کاملا برای قالب بنر طراحی شده‌اند. 
چگونه بنر محرم را به صورت آنلاین سفارش دهیم؟ 
راه‌های مختلفی برای ثبت سفارش چاپ بنر ویژه محرم وجود دارد که سریع‌ترین و بهترین آن، از طریق سایت است. بدین منظور کافی‌ست وارد وب‌سایت رسمی تیم گرافیک شده و بعد از ثبت‌نام در سایت، طرح انتخابی خود را با جزئیات مربوط به اندازه را انتخاب کنید. اگر نیاز به لیفه کردن یا پانچ شدن بنر داشتید هم کافی‌ست گزینه مربوطه را در حین ثبت سفارش، انتخاب کنید.  
افرادی که به هر دلیلی قادر به ثبت سفارش به صورت آنلاین نیستند، می‌توانند با شرکت تماس گرفته و چاپ بنر محرم را به صورت تلفنی سفارش دهند. پیش از سفارش هم از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی، نمونه کارها و طرح‌های آماده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. افرادی که ساکن تهران یا شهرهای اطراف باشند نیز می‌توانند به صورت حضوری به دفتر مراجعه کنند. 





شنبه, 15 مرداد 1401 ساعت 09:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن