تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798101855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید آنلاین صندلی و تجهیزات آرایشگاه از تک نشین | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: خرید آنلاین صندلی و تجهیزات آرایشگاه از تک نشین



همانطور که همه ما می دانیم، امروزه مراجعه به آرایشگاه ها بسیار زیاد شده و ذات بشر به گونه ای است که به دنبال آسایش و راحتی می رود. از جمله وسایل ضروری در هر آرایشگاهی، وجود صندلی ای است که برای آرایشگر و مشتریان احساس راحتی به وجود آورد. همچنین وجود صندلی راحت در آرایشگاه، علاوه بر اینکه باعث می شود مشتری با رضایت خاطر بیشتر از خدمات آرایشگاه، به آن جا مراجعه کند، موجب بالا رفتن در آمد آرایشگران نیز می شود.

http://www.akharinnews.com/images/1401/04/05/11.jpg

با توجه به نیاز روز افزون به تجهیزات آرایشگاهی مناسب و با کیفیت، قطعا آرایشگران برای خرید این وسایل به بازار رو آورده اند. ولی قبل از خرید این نوع تجهیزات به دلیل قیمت های نجومی که احتمالا با آن ها مواجه می شوند، دچار شوک شده و گاها از خرید آن ها صرف نظر می کنند. 
پس برای خرید تجهیزات آرایشگاهی، از جمله صندلی لازم است اطلاعاتی درباره آن کسب کنیم. در آرایشگاه ها انواع صندلی ها مورد استفاده قرار می گیرند از جمله صندلی برقی آرایشگاه، صندلی کوپ، صندلی تابوره، صندلی میکاپ و … 
صندلی آرایشگاه  
از جمله لوازم اصلی و تجهیزات اولیه برای یک آرایشگاه یا سالن زیبایی همان صندلی آرایشگاهی و مکاپ آن است. وجود یک صندلی مناسب برای آرایشگاه می‌تواند سبب راحتی در حین کار آرایشگر و نیز آرامش خاطر مشتری شود. امروزه شاهد انواع مدرن از صندلی‌های میکاپ آرایشگاهی هستیم. طراحی این صندلی‌ها جهت تنظیم ارتفاع آن ها هم به‌صورت دستی و هم اتوماتیک است. به این صورت که در شکل اتوماتیک آن، به هنگام نشستن مشتری بر روی صندلی، آرایشگر قادر است تنها با فشار یک دکمه ارتفاع آن را تنظیم کند تا دسترسی راحت تری بر روی سر و موی مشتری در حین انجام کار داشته باشد. درصورتی‌که انواع دستی آنها با داشتن پدال‌هایی در کنار خود امکان تنظیم قدی و ارتفاع آن‌ها وجود دارد. 
نکته مهم به هنگام خرید صندلی آرایشگاهی و مکاپ دقت در جنس رویه استفاده شده در آن‌ها می‌باشد. همواره باید صندلی‌هایی را انتخاب نمود که از جنسی مناسب در برابر تمیز نمودن رویه آن‌ها برخوردار باشد. به این ترتیب آرایشگر قادر باشد پس از استفاده مشتری به‌راحتی و به طور مرتب به تمیز نمودن آن‌ها بپردازد. امروزه انواع متفاوت و زیادی از صندلی‌های آرایشگاهی مشاهده می‌کنیم که برای انجام کارهای مختلف از شینیون گرفته تا رنگ مو،کاشت و ترمیم ناخن وحتی مراقبت‌های پوست، ماساژ و غیره کاربرد دارند. 
صندلی استادکار آرایشگاه 
یک استادکار باید ساعات زیادی از روز را در آرایشگاه مشغول رسیدگی به مو و یا آرایش صورت مشتریان خود باشد. پس داشتن صندلی راحت و قابل تنظیم جهت انجام کارهای او بر روی مشتری ضروری است؛ بنابراین طراحی صندلی استادکار آرایشگاه باید به‌گونه‌ای باشد که احساس خستگی کمتری برای او حین انجام کار به وجود آید تا بتواند خدمات بهتری را به مشتری در حین انجام کار ارائه دهد. 
پس صرف هزینه به‌منظور خرید یک صندلی مناسب برای استادکار آرایشگاه می‌تواند به افزایش رضایت مشتری از کار استادکار و در نهایت سودآوری و درآمد بیشتر آرایشگاه بینجامد. همواره صندلی‌هایی را انتخاب کنید که از مقاومت بیشتری در هنگام استفاده برخوردار باشند. 
 
در کل صندلی استادکار آرایشگاه باید دارای ویژگی‌های زیر باشد: 
راحتی حین استفاده  مقاومت بالا در برابر آسیب ناشی از وزن افراد 

قابلیت تنظیم ارتفاع  جنس رویه مناسب  در نهایت قیمت مناسب 
انواع صندلی آرایشگری و میکاپ و کارایی هرکدام؟ 
همان‌طور که در قسمت‌های بالا گفتیم در یک آرایشگاه از صندلی‌های متفاوتی استفاده می‌شود. این صندلی‌ها از بخش پذیرش و اداری گرفته تا قسمت انجام رسیدگی‌های زیبایی توسط استادکار؛ بنابراین هرکدام از این صندلی‌ها باتوجه‌به نحوه کاربرد و استفاده آن‌ها در آرایشگاه از خصوصیات و ویژگی‌های مربوط به خود برخوردارند. ما تعدادی از آنها را در این بخش به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. 

صندلی کوپ 
صندلی آرایشگری مدل کوپ به اشکال کاسه‌ای و مربعی تولید شده و در اختیار سالن‌های زیبایی قرار می‌گیرد. این صندلی‌ها از ویژگی مناسب جهت نشستن مدت‌زمان طولانی مشتری روی آن‌ها برخوردار است. چراکه یک مشتری باید ساعات زیادی را بر روی صندلی بنشیند و آرایشگر اقدام به شینیون، کوتاهی مو و غیره بکند. به‌طورکلی بدنه اصلی این دست از صندلی‌ها از فلز، فوم، چرم و پلاستیک تشکیل شده است و بهترین کیفیت مربوط به جنس چرمی رویه آن است. طراحی زیبا در کنار راحتی، قابلیت تنظیم ارتفاع، امکان چرخش صندلی برای دسترسی راحت آرایشگر روی موهای مشتری از خصوصیات مهم این صندلی ها محسوب می‌شود. 
صندلی برقی آرایشگاه 

http://www.akharinnews.com/images/1401/04/05/22.jpg


صندلی آرایشگاهی برقی جزء صندلی‌های پرکاربرد برای سالن زیبایی است. شکل برقی این دست از صندلی‌ها سبب راحتی کار در هنگام تنظیم نمودن صندلی برای دسترسی راحت‌تر آرایشگر است. به هنگام اپیلاسیون صورت و ابروها، در هنگام استفاده از ماسک‌ها بر روی صورت مشتری، به هنگام انجام تاتوهای ابرو، میکرو بیلدینگ، مکاپ صورت و این دست از کارها بسیار پرکاربرد است. رویه این صندلی‌ها از جنس مرغوب بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی است. 
ترولی آرایشگاه

http://www.akharinnews.com/images/1401/04/05/index.jpg

ترولی انتخابی بسیار هوشمندانه برای کسانی است که برای وقت و هزینه خود ارزش قائلند و می خواهند با صرف کم ترین هزینه بهترین ها را در آرایشگاه خود قرار دهند. ترولی آرایشگاه زنانه، محصولی مورد نیاز در آرایشگاه شما است و انتخاب آن را به تمام کسانی که آرایشگاه دارند، پیشنهاد می کنیم. لازم به ذکر است که گروه صنعتی تک نشین همواره سعی بر این داشته که بهترین محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتری های عزیز خود ارائه دهد 
تفاوت صندلی آرایشگاه مردانه و زنانه در چیست؟ 
تنها تفاوت صندلی آرایشگاه مردان با آرایشگاه زنان به نحوه استفاده از آن‌ها مربوط می‌شود. ازآنجایی‌که در آرایشگاه بانوان فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه پوست، مو و ناخن انجام می‌شود تنوع صندلی‌های استفاده شده برای این دست از فعالیت‌ها بیشتر است. درحالی‌که در آرایشگاه مردان تنها به انجام عملیات بر روی کوتاهی مو متمرکز شده و همین باعث استفاده تعداد کمی از انواع صندلی‌ها می‌شود. 
هرچند این روزها ما شاهد گسترده شدن فعالیت آرایشگاه مردان بر روی حوزه‌های پیلینگ پوست و غیره  هم هستیم؛ مطمئناً در سال‌های آینده استفاده از انواع صندلی‌های ُسالن زیبایی در این آرایشگاه‌ها هم زیاد خواهد شد. صندلی آرایشگاه باید از استاندار لازم در کنار کیفیت خوب و قیمت مناسب برخوردار باشد. امروزه طراحی و ساخت صندلی‌های آرایشگاه چه برای مردان و چه زنان تغییرات زیادی پیدا کرده و سبب راحتی و رضایت مشتری به هنگام انجام کار آرایشگر می‌شود. توجه داشته باشید یک صندلی مناسب و استاندار سبب تسلط بیشتر آرایشگر بر روی مشتری شده؛ پس می‌توان نتیجه گرفت صرف هزینه برای خرید صندلی مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. 
قیمت و خرید صندلی آرایشگاهی و میکاپ از سایت تک نشین 
شما عزیزان می توانید برای خرید انواع صندلی آرایشگاه از طریق سایت تک نشین اقدام فرمایید و بهترین و با کیفیت ترین صندلی ها را از مجموعه ما خریداری فرمایید. همچنین تک نشین به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم و تجهیزات آرایشگاهی جدیدترین تجهیزات و صندلی آرایشگری را با بالاترین کیفیت و خدمات پس فروش در سراسر ایران عرضه می نمایید. برای مشاوره و خرید صندلی و تجهیزات آرایشگری می توانید با شماره  021- 66726003 یا به سایت takneshin.com مراجعه نمایید. 
 





سه شنبه, 21 تیر 1401 ساعت 10:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن