تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798085504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توربو شارژ و نکات مهم در خرید توربو شارژ: توربو شارژ سیف الهی


واضح آرشیو وب فارسی::

از تکنولوژی های مهم که در بسیاری از خودرو ها و بخصوص خودرو های اسپرت و سایر وسایل نقلیه به کار برده می شود ، توربو شارژ می باشد. توربو شارژ ها وسیله ای کاربردی هستند که موجب افزایش عملکرد موتور می شود. این قطعه در انواع مختلف با توجه به مدل وسایل نقلیه طراحی شده و به وسیله ی آن موتور های سبک تر با راندمان بالا ایجاد شدند.

مرکز توربو شارژ سیف الهی از تامین کنندگان توربو شارژ در کشورمان است که واردات مستقیم این قطعه را انجام می دهد. این مرکز انواع توربو شارژ با عملکرد عالی را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید توربو شارژ مورد نیاز خود را از این مجموعه ی معتبر به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایید.


توربوشارژ

توربو شارژ چیست؟

توربو شارژ قطعه ای تقویتی برای موتور وسایل نقلیه است و با استفاده از آن موتور در سرعت های بالا واکنش بهتری دارد و قدرت موتور افزایش پیدا می کند. در توربو شارژ اجزای مختلفی در نظر گرفته شده که با کارکرد آن ها ، هوا بیشتر به مخزن سوخت می رسد و با تامین اکسیژن لازم ، سوخت بیشتری سوزانده خواهد شد بنابراین ضعف وسایل نقلیه در سرعت های بالا با استفاده از توربو شارژ از میان برداشته شد. خرید توربو شارژ در زمان های لازم به علت آسیب به این قطعه انجام می گیرد که برای خرید توربو شارژ می توانید به فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نموده و این قطعه را در کیفیت بالا تهیه نمایید.

توربو شارژ موتور مکانیکی است که هوای ورودی به سیلندر را افزایش داده و با تزریق هوای بیشتر به مخزن سوخت ، موجب افزایش عملکرد موتور شده و موتور در افزایش سرعت دچار مشکلی نشده و کارکرد مطلوب را خواهد داشت. فروش توربو شارژ در فروشگاه توربو شارژ سیف العی با کیفیت بسیار بالا انجام گرفته و خریداران گرامی از طریق سایت می توانند سفارش خرید توربو شارژ را ثبت نمایند.

اجزای توربو شارژ

توربو شارژ مجهز به دو پنکه است که توربین و کمپرسور نام دارد که به وسیله ی میله ای به نام شافت به هم متصل می باشند. زمانی که گاز های خروجی اگزوز از موتور به بیرون رانده می شوند ، توربین در مسیر این گاز ها قرار گرفته و آن را از طریق شافت به پره ی دیگر می رساند و موجب چرخش پره ی کمپرسور می شود. در ادامه کمپرسور هوا را به صورت متراکم به سیلندر هدایت می کند. تمامی این عملیات به وسیله ی قطعه ای موچک در موتور انجام ی گیرد. توربو شارژ ها علاوه بر افزایش قدرت موتور ، به کاهش مصرف سوخت نیز کمک می کند.

مزایای توربو شارژ

  • کاهش میزان آلودگی
  • تولید انرژی بیشتر
  • امکان استفاده از توربو شارژها در موتورهای بنزینی و دیزلی
  • افزایش میزان قدرت در موتورهایی با حجم یکسان
  • استفاده از توربوشارژ برای انواع وسیله نقلیه مانند خودرو، کامیون ، هواپیما و …
  • صرفه‌جویی در مصرف سوخت تا میزان 10%

خرید توربو شارژ با قیمت ارزان

توربو شارژ ها در فروشگاه های مختلف به فروش می رسند و متناسب با نوع خودرو وسایل نقلیه می توانید اقدام به تهیه ی توربو شارژ نمایید و یکی از موارد مهم در خرید توربو شارژ ، قیمت توربو شارژ می باشد و افراد همواره در تلاش هستند که خرید توربو شارژ را در کنار کیفیت بالا ، با قیمت ارزان انجام دهند. فروشگاه توربو شارژسیف الهی محصولاتی باکیفیت و ارزان قیمت را در نظر گرفته تا بتواند رضایت مشتریاش را به دست آورد. خدمات دهی عالی توسط این مجموعه به صورت فوری انجام می گیرد و پشتیبانی همه ساعته در نظر گرفته شده است.

انواع توربو شارژ

توربو شارژ ها دارای انواع مختلفی می باشند و برای هر یک از وسایل نقلیه از انواع مختلف این قطعه استفاده می شود. بنابراین با در نظر گرفتن نیاز خودرو و یا کشش خودرو و سایر وسایل نقلیه می توان از نوع مناسب توربو شارژ استفاده کرد.

  • تک توربو

تک توربو ها از انواع توربو شارژ های ساده هستند که به عنوان ارزان ترین نوع از توربو شارژ ها می باشند. این نوع توربو شارژ دارای تاخیر عملکرد بوده و یکی از ساده ترین شیوه ها برای افزایش راندمان موتور می باشد.

  • جفت توربو

این توربو شارژ ها دو قلو می باشند. با استفاده از توربو شارژ جفت توربو از دو توربو در خودرو ها استفاده می شود. این نوع از توربو شارژ ها را می توان برای خودرو هایی با 6 یا 8 سیلندر استفاده کرد. این توربو ها هم زمان فعال نبوده و یکی از توربو شارژ ها برای استفاده در سرعت های پایین و دیگر توربو شارژ برای سرعت های بالا تعبیه شده است.

  • جفت توربو اسکرول

جفت توربو اسکرول از انواع توربو شارژ ها می باشد که هوای فشرده تری را به مخزن سوخت وارد می کند. این نوع از توربو شارژ ، پیچیگی موتور را افزایش خواهد داد.

  • توربو شارژ دستی

توربو شارژ در انواع اتوماتیک و دستی طراحی شده است  و با توجه به نوع گیربکس انتخاب می شوند. توربو شارژ دستی نوعی از توربو شارژ هاست که برای خودرو هایی که دارای گیربکس دستی دارند ، مورد استفاده قرار می گیرد.

همان طور که به آن اشاره کردیم توربو شارژ قطعه ای بسیار کوچک است که کارایی فوق العاده ای دارد. این قطعه باعث بالابردن قدرت موتور به شکل چشم گیری می شود که به همین جهت امروزه در بسیاری از وسایل نقلیه از توربو شارژ استفاده می شود. در واقع این قطعه بدون کم حجم کردن و یا افزیش وزن موتور این عملکرد عالی را ایجاد می کند. برای خرید توربو شارژ برای انواع وسایل نقلیه به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه کنید. این مرکز بی شک بهترین مجموعه برای خرید مستقیم توربو شارژ با قیمت ارزان و کیفیتی عالی است.


توربوشارژ جک s5

نکات نگهداری توربو شارژ

برای نگهاری از توربو شارژ باید به نکاتی دقت داشته باشید تا بتوانید از این قطعه بهترین استفاده را داشته باشید. در ادامه به برخی از نکات نگهداری توربو شارژ اشاره می کنیم:

  • استفاده از دنده ی مناسب
  • استفاده از سوخت مناسب
  • پس از توقف طولانی مدت ، توقف به صورت درجا در چند ثانیه با موتور روشن
  • گرم کردن خودرو به صورت مناسب و عدم گاز دادن بلافاصله پس از روشن شدن خودرو
  • تعویض کردن فیلتر های سوخت و هوا در زمان مناسب
  • استفاده از روغن مناسب
  • پرهیز کردن از رانندگی های هیجانی

توجه به این نکات می تواند باعث افزایش طول عمر توربو شارژ و عدم نیاز به تعمیر توربو شارژ شود. در صورت نیاز به تعمیر توربو شارژ نیز ، مرکز توربو شارژ سیف الهی در خدمات شماست تا بتواند خدمات تعمیرات تخصصی این قطعه را به شما ارائه کند.


توربوشارژ

خرید توربو شارژ به صورت اینترنتی

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی یکی از مراکز معتبر فروش توربو شارژ در کشورمان است که امروزه به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارد. بنابراین در زمان نیاز به خرید توربو شارژ ، می توانید از سایت فروشگاه سیف الهی خرید توربو شارژ را انجام دهید. فروش توربو شارژ ها در این مجموعه با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود. تمامی محصولات با بهترین کیفیت در نظر گرفته شده اند و دارای طول عمر بالایی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

https://turbochargecenter.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن