تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799564030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل در کدام دانشگاه آلمان بهتر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

قطعا تحصیل در دانشگاه های معتبر با رتبه جهانی بالا، آرزوی خیلی از دانشجویان می باشد. آلمان یکی از کشور های مناسب برای تحصیل و کار می باشد؛ چرا که دانشگاه های معتبری را در خود جای داده است. علاوه بر این، آلمان کشوری است که نرخ بیکاری پایینی داشته و شرایط زندگی در آن بسیار مناسب است. همین امر نیز موجب شده است که بسیاری از دانشجویان بین المللی قصد تحصیل در این کشور پیشرفته را داشته باشند. برای رفتن به کشور آلمان و تحصیل در دانشگاه های آن، متقاضیان باید شرایط منحصر به فردی را دارا باشند. یکی از ویژگی های تحصیل در کشور آلمان، رایگان بودن آن است. یعنی شما در هر مقطع تحصیلی که باشید می توانید در دانشگاه های دولتی این کشور به صورت رایگان تحصیل کنید.


دانشگاه های آلمان

البته شرایط تحصیل رایگان در کشور آلمان ممکن است برای دانشجویان خارجی کمی مشکل باشد؛ چرا که آنها باید به زبان آلمانی مسلط بوده و دارای مدرک زبان آلمانی باشند. به همین خاطر برخی از دانشجویان بین المللی ترجیح می دهند تا در دانشگاه های خصوصی این کشور مشغول به تحصیل شده و از بورسیه تحصیلی برلین و دیگر بورسیه های تحصیلی این کشور استفاده نمایند. از آنجایی که برای تحصیل در کشور آلمان متقاضیان و دانشجویان باید از دانشگاه های معتبر و خوب آگاهی داشته باشند، ما این مقاله را تدوین کرده این تا شما عزیزان بتوانید برای تحصیل در این کشور، دانشگاه مناسبی را پیدا کنید.

دانشگاه های برتر در آلمان

دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند باید از نحوه اخذ ویزا تحصیلی و پذیرش از این کشور آگاهی کامل را دارا باشند. برای تحصیل در آلمان، متقاضیان در ابتدا باید نسبت به اخذ نامه پذیرش از دانشگاه های این کشور اقدام نمایند. برای اخذ نامه پذیرش از دانشگاه های آلمان، شما نیاز به رزومه تحصیلی مناسبی دارید. به عنوان مثال دانشجویان ایرانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی در آلمان را دارند، در صورتی که در کنکور سراسری قبول شده باشند، می توانند بدون نیاز به آزمون ورودی در دانشگاه های این کشور تحصیل نمایند.

البته دوره های آمادگی نیز قبل از ورود به دانشگاه وجود دارد که متقاضیان پس از شرکت در این دوره باید در آزمون ورودی شرکت نمایند و در صورت قبولی در دانشگاه های آلمان مشغول به تحصیل شوند. توجه داشته باشید که سایر مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در آلمان راحت تر از مقطع کارشناسی می باشد. از آنجایی که تحصیل در دانشگاه های آلمان نیازمند اخذ ویزا می باشد، دانشجویان پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه های این کشور می توانند نسبت به اخذ ویزا تحصیلی آلمان اقدامات لازم را انجام دهند.

دانشگاه های برتر در آلمان که از محبوبیت زیادی برخور دار می باشند عبارت است از:

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

یکی از دانشگاه های برتر در کشور آلمان، دانشگاه لودویگ مونیخ می باشد. این دانشگاه دومین دانشگاه پرجمعیت در آلمان است و هرساله دانشجویان زیادی را پذیرش می کند. در حدود 13 درصد از دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند، دانشجویان بین المللی و خارجی هستند. دانشگاه لودویگ مونیخ، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آلمان است که در سال 1472 تاسیس شده است. این دانشگاه افتخارات زیادی را کسب کرده و جوایز متعددی دریافت کرده است. در قرن 19 این دانشگاه توانست اختراعات، نوآوری ها و پژوهش های بسیار مفیدی را به جهان عرضه نماید.


دانشگاه مونیخ

دانشگاه فنی مونیخ

یکی دیگر از دانشگاه های معتبر در آلمان، دانشگاه فنی مونیخ می باشد. این دانشگاه دولتی است و رشته های تحصیلی متنوعی را ارائه کره است. دانشگاه فنی مونیخ در ابتدا تمرکز خود را بر روی رشته های علوم و فناوری قرار داد و پس از آن هدف خود را بر روی رشته های علوم مهندسی متمرکز کرد. البته سایر رشته های تحصیلی مثل کشاوری، علوم اجتماعی، علوم طبیعی و... نیز در این دانشگاه وجود دارد. دانشگاه فنی مونیخ یکی از دانشگاه های کارآفرین نمونه به شمار می آید که دارای 15 دپارتمان در مونیخ است. این دانشگاه از سال 1927 جایزه نوبل خود را در شاخه های فیزیک، شیمی و پزشکی دریافت کرده است.

دانشگاه هومبولت برلین

یکی دیگر از دانشگاه های معتبر با رتبه جهانی بالا در آلمان، دانشگاه هومبولت برلین است. این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های آلمان به شمار می آید و شیوه آموزشی منحصر به فردی را داراست. هدف اصلی دانشگاه هومبولت برلین، آموزش و انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی است. اساتید و محققانی که در این دانشگاه مشغول به کار هستند از افراد نخبه و ممتاز می باشند. دانشجویان برای آگاهی بیشتر در رابطه با این دانشگاه می توانند شرایط مهاجرت به آلمان 2022 را مطالعه نمایند.

دانشگاه هومبولت برلین دارای شاخه های گوناگون تحصیلی می باشد و در زمینه علوم انسانی و هنر دارای شهرت فراوانی می باشد. این دانشگاه در سال 1874 تاسیس شده و دارای یکی از کتابخانه های بزرگ در کل کشور آلمان است.

دانشگاه چاریته برلین

یکی دیگر از دانشگاه های برتر در کشور آلمان، دانشگاه چاریته برلین می باشد. این دانشگاه یکی از بزرگ ترین دانشگاه های پزشکی و بیمارستانی در کل اروپا است. بسیاری از دانشمندان و فیزیک دانان مشهور در دانشگاه چاریته برلین تحصیل کرده و یا مشغول به کار بوده اند. از چهره های مشهوری که سابقه کار در این دانشگاه را داراست می توان به کارل ورنیک، متخصص اعصاب معروف اشاره کرد. دانشگاه چاریته برلین درسال 1710 تاسیس شده و در ابتدا به دنبال درمان و پیدا کردن راه حل هایی برای مقابله با ویروس های آن زمان بوده است.

این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های آلمان می باشد که توانسته افتخارات بسیار زیادی را کسب نماید. این افتخارات در زمینه های علمی و پژوهشی می باشد. معمولا دانشگاه های برتر در کشور آلمان خدمات و امکانات بسیار بیشتری را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. علاوه بر این، هزینه تحصیل در این دانشگاه ها رایگان می باشد. این دانشگاه ها قادر اند تا استعداد های دانشجویان خود را شکوفا نمایند. همین امر نیز موجب می شود تا دانشجویان با نوآوری و خلاقیت هایی که دارا هستند بتوانند اکتشافات و اختراعات جدیدی را به این جهان عرضه نمایند.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3986]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن