تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798306254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسمه نقاله چیست و فروش انواع آن در بازرگانی تسمه باندو


واضح آرشیو وب فارسی::

ممکن است تاکنون بارها تسمه نقاله را دیده باشید اما با اصطلاح آن آشنا نباشید. احتمالاً تا به حال از نزدیک و یا حداقل از تلویزیون نوارهای ریلی موجود در فرودگاه‌ها که چمدان و لوازم مسافران را حمل می‌کنند، دیده‌اید. این نوار ریلی دقیقاً همان تسمه نقاله است. پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن امور سبب شده که این وسیله به یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعت تبدیل شود. حداقل‌ترین امکانی که استفاده از این تسمه فراهم می‌کند به حداقل رساندن اپراتور یا همان نیروی انسانی و پیشبرد سریع و منظم امور است. قبل از این که به مبحث فروش فوق العاده این محصول در بازرگانی تسمه باندو برسیم، می‌خواهیم بدانیم تسمه نقاله چیست و با انواع آن آشنا شویم.



تسمه نقاله که به آن تسمه کانوایر هم می‌گویند، نواری است که مواد قابل حمل روی آن قرار گرفته و جا به جا می‌شوند. بسیاری از افراد تسمه را با نوار نقاله اشتباه گرفته و با یکی می‌دانند. در صورتی که نوار نقاله سیستم حرکتی تسمه است و از موتور گیربکس و غلطک تشکیل شده است. تسمه را می‌توان رشته‌ای دانست که از الیاف طبیعی، مصنوعی، کابل‌های فولادی و یا الیاف پلی آمید  تشکیل می‌شود. ساختار تشکیل دهنده این محصول را می‌توان به سه بخش پوشش زیرین، پوشش رویی و پوشش میانی یا لاشه تقسیم کرد.  پوشش رویی و زیرین که وظیفه محافظت از لاشه را به عهده دارند، معمولاً از جنس لاستیک یا پلاستیک می‌باشد. این لایه‌ها در برابر فرسایش و سایش مقاومت بالایی دارند.‌

قیمت تسمه نقاله

لاشه یا همان لایه میانی به صورت رشته‌های تار و پود برای مقاومت طولی و عرضی در تسمه نقاله تعبیه شده‌اند. این لایه با نیروی کششی بالا، استحکام مورد نیاز برای حرکت تسمه باردار را فراهم می‌کند. ویژگی‌های دیگری نیز برای این بخش تعریف شده است. به عنوان مثال ضربه‌های وارده از مواد بارگذاری شده را جذب می‌کند. در برخی موارد برای افزایش مقاومت کششی تسمه از رشته سیم‌های فولادی داخل لاشه تسمه استفاده می‌شود. این وسیله بر حسب مورد مصرف در صنعت، جنس تسمه و متریال حمل شونده در انواع بسیار مختلفی وجود دارد که بازرگانی تسمه باندو تمام نمونه‌های آن را عرضه می‌کند.

در حالت کلی تسمه نقاله در دو گروه بهداشتی برای صنایع غذایی و دارویی و غیربهداشتی برای صنایع دیگر قرار می‌گیرد. وجود انواع مختلف این تسمه در صنعت سبب شده دیگر مشکلی برای جا به جایی و حمل و انتقال مواد سبک و سنگین وجود نداشته باشد. این امکان با استفاده از انواع مختلف این وسیله فراهم می‌شود. این وسیله کاربردی در پله‌های برقی فرودگاه‌ها، در خط مونتاژ کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، صنایع مادر همچون سیمان، فولاد، معدن و غیره استفاده می‌شود. در ادامه برخی از پرکاربردترین انواع این تسمه را به اختصار معرفی می‌کنیم.

انواع تسمه نقاله



  • تسمه برزنتی: این نوع تسمه از چندین لایه تشکیل می‌شود.‌ لایه میانی آن از جنس لاستیک و لایه‌های رویی و زیرین از جنس برزنت می‌باشند.‌ به همین دلیل تحمل زیادی در حرارت‌های بالا دارد و غالباً در صنایع لاستیک سازی، ریخته گری، لامپ سازی و غیره به کار گرفته می‌شود. این نمونه در ضخامت ۲ الی ۱۰ میلی‌متر و عرض ۲ الی ۱۲۰ سانتی وجود دارد. به دلیل ویژگی‌های ساختاری این تسمه قابلیت حمل مواد به صورت عمودی را دارد.
  • تسمه pvcاین مدل تسمه نقاله جزو تسمه‌های بهداشتی است چون قابلیت شست و شو دارد، ضد روغن گیاهی و حیوانی است، ضد مسمومیت است و دارای گواهی نامه‌های استاندارد جهانی می‌باشد. از این تسمه در کشتارگاه‌های مرغ، کارخانه‌های مواد غذایی، شرکت‌های بسته بندی گوشت و سبزیجات، سردخانه‌ها، کشتی‌های صید میگو و ماهی و غیره استفاده می‌شود. ضخامت‌ این تسمه از ۱تا ۱۰ میلی‌متر و عرض آن تا ۲۰۰ سانتی متر است.
  • تسمه لاستیکی: این محصول کاربردهای بسیار زیادی در صنعت دارد و پوشش خاجی آن بسته به نوع کاربرد متفاوت است. به این صورت که در انواع پوشش مقاوم به سایش، مقاوم به آب و روغن، مقاوم به حرارت و آنتی استاتیک موجود است. این تسمه از عرض ۲۰ تا ۱۶۰ سانتی متر تولید و عرضه می‌شود.
  • تسمه آجدار vاین وسیله در انواع مختلف با تعداد لایه‌ها و ضخامت‌های متفاوت وجود دارد. از این تسمه دلیل وجود آج می‌توان در دستگاه‌های دارای شیب مانند کارخانه‌های آرد سازی برای حمل کیسه‌های آرد و یا در کارخاناه‌های سیمان برای جا به جایی پاکت سیمان استفاده کرد. این تسمه دارای عرض‌های مختلف ۴۰ تا ۱۰۰ سانتی متر است. ارتفاع آج در آن نیز از ۶ تا ۳۲ میلی متر متغیر است.
  • تسمه لاستیکی آجدار گریپ: این تسمه را می‌توان تلفیقی از تسمه لاستیکی و پی وی سی دانست که در رنگ‌های مشکی و سبز و عرض ۵ تا ۲۰ سانتی متر موجود است. این محصول در ضخامت‌های ۶ تا ۱۰ میلی متر وجود دارد و کاربردهای مختلفی برای آن تعریف شده است. از این تسمه در فرودگاه‌ها، صنایع سیمان، ورق سازی و کارخانه‌های کارتن سازی استفاده می‌شود. نکته اینجا است اگر مسیر حرکت تسمه روی صفحه مسطح باشد لایه زیرین تسمه، از نوع برزنت و اگر مسیر حرکت آن روی رولیک باشد، لایه زیرین لاستیک خواهد بود.
  • تسمه الواتور برزنتی: این نوع تسمه نقاله از قوی ترین نوع تسمه برزنتی تیز محکم‌‌تر است و استحکام و طول عمر زیادی دارد. به همین دلیل بیشتر برای حمل بارهای عمودی در صنایع مختلف استفاده می‌شود.‌ این محصول نسبت به نیروی کششی بالا، سایش و عوامل دیگر همچون روغن و آب مقاوم است. این در صورتی است که وزن آن بسیار سبک است.
  • تسمه انتقال نیرو: این وسیله انواع مختلف و کاربردهای متنوعی دارد. ضخامت آن ۱ تا ۸ میلی متر و عرض آن متنوع است. از این تسمه در کارخانه‌های سنگ، چوب و کاغذ، نساجی، پارچه بافی، چاپ، محصولات بهداشتی و غیره استفاده می‌شود.

قیمت انواع تسمه نقاله در بازرگانی تسمه باندو چگونه است؟



به دلیل تنوع بالایی که در انواع تسمه وجود دارد و کارایی متفاوتی که برای کدام از انواع آن در نظر گرفته شده، تفاوت قیمت در این محصول امری طبیعی است. مسئله اینجا است که قیمت آن باید متناسب با کیفیت و مقاومت تسمه و برند تولیدی آن تعیین شود و نوسان بالای قیمت‌ها در شرکت‌های مختلف چندان خوشایند نیست. شما می‌توانید انواع مختلف تسمه نقاله را در بازرگانی تسمه باندو تهیه کنید. این شرکت بازرگانی بهترین تسمه‌ها را از برندهای معتبر با قیمت عالی عرضه می‌کند و ثبات قیمت بیشتری نسبت به سایت‌های دیگر دارد. شما می‌توانید با کمک و مشاوره این مجموعه فروش بهترین تسمه را برای مصارف صنعتی خود انتخاب و خرید کنید. علاوه بر تسمه شما می‌توانید انواع بست نقاله، انواع کفپوش، چسب و صله آپارات، قاشقک و سوپر اسکرو اتصال نوار را از این فروشگاه تهیه نمایید. لینک زیر پل ارتباطی شما با بازرگانی تسمه باندو می‌باشد.

آدرس وب سایت: http://bando-conveyorbelt.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن