تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796984910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید کتاب فیزیولوژی گایتون و جنین شناسی لانگمن از انتشارت جعفری


واضح آرشیو وب فارسی::


خلاصه:

یکی از کتب پرکاربرد برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی، کتاب فیزیولوژی گایتون اثر مشترک هال و گایتون می باشد. این کتاب که توسط ناشران زیادی زیر چاپ رفته است، با عناوین مختلفی در بازار عرضه شده است. برای اینکه کتاب مورد نظر را با قیمت مناسبی تهیه کنید، حتما سری به سایت انتشارات جعفری نوین بزنید.

مقدمه:

مطمئنا اگر در رشته های پزشکی و پیراپزشکی تحصیل می کنید با کتاب های پرطرفدار فیزیولوژی گایتون و همچنین جنین شناسی لانگمن آشنایی دارید. اگر به دنبال خرید این کتاب‌ ها هستید اما نمی دانید چطور باید یک انتشارات معتبر پیدا کنید، ادامه این مطلب را دنبال کنید؛ تا هم بیشتر با کتاب‌های فیزیولوژی گایتون و جنین شناسی لانگمن آشنا شوید و هم اینکه با معتبرترین انتشاراتی که می‌توانید این کتاب‌ها را به صورت آنلاین و ساده‌ترین شکل ممکن از آن خریداری کنید آشنا شوید.

کتاب فیزیولوژی گایتون

شاید به جرات بتوان گفت همه کسانی که در رشته های پزشکی و پیراپزشکی مشغول کسب علم هستند، اسم کتاب فیزیولوژی گایتون را شنیده اند. نه تنها شنیده اند بلکه حتما هم از آن استفاده کرده اند. از رشته ی پزشکی گرفته تا رشته های نظیر مهندسی پزشکی، تماما از این اثر پربها استفاده می کنند. این کتاب که اثر مشترک آرتور گایتون و جان هال می باشد، به شدت مورد توجه علم طب قرار گرفته است. گایتون آمریکایی که یکی از فیزیولوژیست های معروف آمریکا می باشد، توانسته به خوبی آناتومی بدن و مکانیزم های آن را تشریح کرده و دید کلی به مطالعه کنندگان این اثر بدهد. برای تهیه ی این اثر گرانبها می توانید به سایت انتشارت جعفری به آدرس www.jafaripub.com مراجعه کنید.

علم پزشکی از جمله علومی است که بایستی ابتدا تمام اجزاء آن را شناخت، سپس مکانیزم های هر جزء با توجه به همبستگی و اثرگذاری که بر یکدیگر دارند را مورد بررسی قرار داد. در کتاب پزشکی گایتون هم سعی شده است که این مورد رعایت شود. امروزه با توجه به افزایش قارچی منابع و رشد کتب دانشگاهی، نیاز است که رفرنس های معتبری نظیر این اثر در صدر برنامه های مطالعاتی علاقه مندان به این رشته قرار گیرد. کتاب هایی با نویسندگان نه چندان معتبر که مطالب کتاب هایشان بیشتر به موضوعات سطحی که پایه و اساس چندانی ندارند پرداخته اند و اگر هم مطلب مفیدی ارائه کردند، با کپی برداری از رفرنس های معتبر می باشد! در همین راستا نیاز است که همواره با ناشران معتبر در این زمینه همگام باشید تا زمان گرانبهای خود را با مطالعه ی آثار بی اهمیت هدر ندهید. برای جلوگیری از این موضوع می تواند در فروشگاه آنلاین انتشارت جعفری، نسبت به جستجوی کتب معتبر اقدام کنید.

کتاب جنین شناسی لانگمن



در رشته هایی نظیر پزشکی، بعضی از کتب و رفرنس ها وجود دارند که حکم کتاب های مادر را دارند. این دسته از کتاب ها به صورت سراسری و توسط اساتید در کل کشور سفارش شده و محتوای آن عینا در دانشکده ها تدریس می شود. کتاب جنین شناسی لانگمن از جمله آن کتاب هایی است که مطالعه ی آن در دوران دانشجویی کاملا ضروری می باشد. این اثر که به نوعی معروف ترین و معتبرترین کتاب جنین شناسی در دنیا محسوب می شود، در بسیاری از دانشگاه های برند به تدریس آن پرداخته می شود.

کتاب از دو قسمت عمده تشکیل شده است، که در قسمت اول توضیحاتی در مورد دوره رویانی داده شده است. در این قسمت فصولی همچون نحوه ی تکامل جنین، ناهنجاری های مادرزادی، تشخیص جنسیت قبل از تولد و... قرار داده شده اند. در بخش دوم کتاب بیشتر در مورد روندهای رشدی اعضای بدن در دوران رشد توضیح داده می شود. در این بخش فصولی نظیر رویدادهای طبیعی، ارتباطات بالینی، ژنتیک در جنین شناسی و... نگاشته شده اند. از مهمترین مزیت های این اثر می توان به قرار داده شدن صد تصویر تشریحی کاربردی اشاره کرد که در لا به لای مطالب گنجانده شده و همچنین خلاصه ی هر فصل که به صورت چکیده و کوتاه پایان هر فصل آورده شده است.

در مجموع هدف کتاب جنین شناسی لانگمن درک مبانی پایه جنین شناسی و همچنین ارتباطات بالینی آن ها با یکدیگر می باشد. این کتاب از مهمترین رفرنس های مربوط به مامایی و زایمان است.

ناشران معتبر؛ امتیازی دو چندان

غالب کتب پزشکی فرا مرزی هستند، به گونه ای که بایستی توسط متخصصان این زمینه ترجمه شده و به زبان روان و سلیس فارسی درآمده و در اختیار دانشجویان این زمینه قرار گیرند. یکی از مشکلاتی که امروزه بسیار دست و پا گیر شده است، مشکل افزایش قیمت کاغذ و چاپ می باشد. همین عامل باعث شده است تا ناشران تازه کار از موقعیت سوء استفاده کرده و با عقد قرار با مترجمان آماتور و پرداخت دستمزد کم، قیمت نهایی کتاب هایشان پایین تر از بازار قرار بگیرد. منتهی مشکلی که وجود دارد این است که مترجمان آماتور از تجربه ی کافی در این زمینه برخوردار نبوده و در نتیجه بار علمی کتاب کاهش می یابد.

انتشارات معتبری از جمله انتشارات جعفری با استفاده از متخصصان مجرب نسبت به ترجمه ی کتب رفرنس و همچنین نشر کتب با قیمتی مناسب و منطقی سعی کرده است تا به حد توان، در زمینه ی ارتقا دانش در کشورمان گام بردارد. شما می‌توانید برای خرید کتاب پزشکی از سایت انتشارات جعفری نوین بازدید کنید.

 

 

   





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2659]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن