تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798326013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطیلی دولت فدرال آمریکا چه بخش‌هایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تعطیلی دولت فدرال آمریکا چه بخش‌هایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟
خبرگزاری آسوشیتدپرس روز یکشنبه با اشاره به تاثیرات ناشی از تعطیلی دولت فدرال آمریکا بر سازمان ها و اداره های این کشور نوشت: اگرچه تعطیلی موقت دولت آمریکا تنها بخشی از فعالیت های آن را محدود می کند، اما ادامه این روند، تاثیرات محسوس تری به دنبال خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :  اسوشیتدپرس با بررسی تاثیرات ناشی ازتعطیلی دولت فدرال آمریکا، فهرستی از سازمان ها و نهادهای متضرر از این تعطیلی را ارائه داد که براساس آن، تقریبا نیمی از 2 میلیون کارمند دولت فدرال، خانه نشین خواهند شد.


بخش خدمات داخلی:


طرحی که در مورد تعطیلی دولت ایالات متحده در تارنمای وزارت خزانه داری (دارایی) این کشور منتشر شده، نشان می دهد که نزدیک به 44 درصد از کارمندان آن معادل 80565 نفر از کارمندان بخش خدمات داخلی، ناگزیر به رفتن به مرخصی اجباری خواهند شد. این بدان معناست که همزمان با شروع فصل ثبت مالیات و اعمال تغییرات در قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط جمهوریخواهان، نزدیک به 45 هزار و 500 نفر از کارکنان بخش خدمات داخلی خانه نشین خواهند شد.


وزارت بهداشت و خدمات انسانی: 


نیمی از 80 هزار کارمند این بخش نیز بیکار خواهند شد. اگرچه این بخش به دلیل در اختیار داشتن بودجه دایمی و عدم نیاز به تصویب سالانه بودجه در کنگره؛ همچنان به فعالیت های اصلی خود ادامه می دهد، اما فعالیت سراسر این حوزه وسیع مختل خواهد شد.


وزارت دادگستری: 


تقریبا تمام 115 هزار کارمند وزارت دادگستری، وظایف خطیری از قبیل تامین امنیت ملی و امنیت عمومی را بر عهده دارند که همین امر آنها را برای ادامه فعالیت در زمان تعطیلی دولت، مجاز می کند. تیم تحقیقاتی رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات مداخلات روسیه در انتخابات ریاست ‌جمهوری 2016 ایالات متحده نیز فعالیت خود را بدون وقفه دنبال خواهد کرد. اما به دنبال تعطیلی اخیر دولت، بیش از 95 هزار کارمند این وزارتخانه بیکار خواهند شد که از جمله آن ها می توان به اکثر کارکنان بخش امنیت ملی، وکلای آمریکایی و بسیاری از اعضای اف بی آی، اداره مبارزه با مواد مخدر، اداره نظارت بر الکل، دخانیات، سلاح گرم، خدمات مارشال ایالات متحده و کارکنان اداره زندان های فدرال، اشاره کرد. رسیدگی به پرونده های جنایی ادامه خواهد یافت، اما بررسی پرونده های مدنی تا زمانی که امنیت عمومی را به مخاطره نیندازند، به تعویق خواهد افتاد.


وزارت امور خارجه: 


بسیاری از فعالیت های این وزارتخانه در طول تعطیلی دولت، مطابق معمول پیگیری می شود. فرآیندهایی نظیر صدور ویزا و پاسپورت با تعطیلی دولت متوقف نخواهند شد، چرا که هزینه های جاری مرتبط با این خدمات توسط متقاضیان تامین می شود. اما دفتر مرکزی این وزارتخانه در واشنگتن، پس از مشورت با نزدیک به 300 سفارتخانه، کنسولگری و هیات دیپلماتیک این کشور در سراسر جهان، فهرست کارکنان غیر ضروری خود را برای فرستادن آنان به مرخصی بدون حقوق و اجباری، ارایه خواهد داد.


وزارت دفاع:


ارتش آمریکا همچنان به عملیات و اجرای مأموریت های خود در سراسر جهان مانند عراق، سوریه و افغانستان ادامه خواهد داد و کارکنان ارتش نیز موظف به ارایه گزارش کار خواهند بود، اما تا زمان تایید بودجه آن توسط کنگره، حقوقی دریافت نخواهند کرد.


جیمز ماتیس وزیر دفاع نیز روز جمعه نسبت به تبعات گسترده تعطیلی دولت در حوزه عملیات اطلاعاتی، آموزش نیروهای ذخیره و ... هشدار داد.


به رغم شناور ماندن ناوهای نیروی دریایی در دریا و ادامه حملات هوایی ارتش آمریکا علیه دشمنان، نیروهای گارد ملی از خدمت مرخص خواهند شد.


سازمان های اطلاعاتی: 


براساس اظهارات یکی از مقامات آشنا به روال اداری که نخواست نامش فاش شود، نیروی کار در 17 سازمان اطلاعاتی ایالات متحده به صورت چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد و کارمندانی که جزء ارکان اصلی به شمار می آیند، می بایست بدون توقع برای دریافت دستمزد به کار خود ادامه دهند.


وزارت امنیت داخلی: 


براساس اظهارات یکی از سخنگویان این وزارتخانه؛ تقریبا 90 درصد از کارمندان وزارت امنیت داخلی، اعضای اصلی محسوب می شوند، در نتیجه اکثریت کارمندان اداره های گمرک، حفاظت مرزی و امنیت حمل و نقل، در خلال تعطیلی دولت نیز همچنان مجبور خواهند بود به وظایف خود ادامه دهند. 


اداره مهاجرت و گمرک نیز حدود 78 درصد، یعنی بیش از 15 هزار تن از کارکنان خود را مشغول به کار نگهداشته و سرویس مخفی که از زیرمجموعه های وزارت امنیت داخلی محسوب می شود، بیش از پنج هزار و 700 تن از کارمندان خود را در اختیار خواهد داشت.


وزارت کشور:


براساس اطلاعات وزارت کشور، پارک های ملی و دیگر اماکن عمومی تا حد امکان در دسترس خواهند بود.


سخنگوی این وزارتخانه افزود: بناهای یادبود جنگ و اماکن و پارک های روباز برای بازدید کنندگان باز بوده و بسیاری از پارک های ملی و زیستگاه های حیات وحش در سراسر این کشور نیز قابل دسترسی خواهند بود.


وی در ادامه افزود: جاده های عمومی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند، اما خدماتی که نیازمند نیروی انسانی و تعمیر و نگهداری هستند، مانند اردوگاه ها و استراحتگاه ها فعالیت نخواهند کرد.


وزارت راه و ترابری:


بیش از نیمی از 55 هزار و 100 کارمند وزارت حمل و نقل معادل 34 هزار و 600 نفر در طول تعطیلی دولت، فعالیت خود را پیگیری خواهند کرد. اکثریت این افراد، کارمندان اداره هواپیمایی فدرال هستند که سامانه کنترل ترافیک هوایی کشور را اداره می کنند. کارمندان بخش مراقبت پرواز، بازرسان خطوط لوله و خطوط راه آهن نیز از جمله افرادی هستند که به کار خود ادامه می دهند.


اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ها نیز بازرسی های خود را در خصوص نقص های ایمنی خودروها به حالت تعلیق در خواهد آورد.اداره فدرال امور بزرگراه ها و اداره ایمنی خودروهای سنگین نیز که اکثریت هزینه های آنها از صندوق سپرده فدرال تامین می شود، وظایف خود را ادامه خواهند داد. درآمد این صندوق که از مالیات فدرال گاز و سوخت های دیزل تامین می شود، همچنان جمع آوری خواهد شد، اما کار صدور مقررات جدید در وزارت ترابری و 9 سازمان تابعه آن، مسلما متوقف خواهد شد.


موسسه ملی سلامت:


دکتر آنتونی فوچی رئیس سازمان بیماری های عفونی این موسسه، تاثیرات ناشی از تعطیلی دولت را به صورت مشخص به بخش تحقیقاتی این موسسه نسبت داد و افزود: تعطیل شدن دولت به معنای توقف تحقیقاتی است که سال ها به صورت مستمر ادامه داشته است. 


سازمان حفاظت از محیط زیست:


اسکات پروِیی مدیر اجرایی این سازمان روز جمعه در ایمیلی به تمام کارکنان این سازمان اعلام کرد که سازمان حفاظت از محیط زیست با در اختیار داشتن منابع کافی قادر است، برای مدتی محدود به فعالیت خود ادامه دهد و از کارکنانش خواست تا در طول تعطیلی یک هفته ای دولت، به فعالیت خود ادامه دهند.


منبع: ایرنا





۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن