تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798919576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض به پولی شدن پارکینگ در دانشگاه نیشابور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اعتراض به پولی شدن پارکینگ در دانشگاه نیشابور
دانشجویان دانشگاه نیشابور در اعتراض به پولی شدن پارکینگ تجمع کردند.
آفتاب‌‌نیوز : منطقه خراسان،  از آنجا که از درب ورودی دانشگاه تا ساختمان‌ها فاصله هست، دانشجویان از طرحی که به تازگی آن‌ها را از ورود خودروهایشان به داخل دانشگاه منع می‌کند و یا از آن‌ها پول دریافت می‌کنند، گله‌مند هستند؛ از سویی مسئولان دانشگاه می‌گویند این طرح برای نظم‌بخشی است و این اعتراض مبنای منطقی نداشته چرا که وسیله نقلیه نیز به صورت مرتب از درب دانشگاه تا ساختمان خدمات دهی می‌کند.


دانشجویان دانشگاه نیشابور برای تردد با خودروهای شخصی در محوطه دانشگاه باید هزینه پرداخت کنند؛ همچنین اجازه ورود به خودروهای متفرقه نظیر آژانس‌ها و... به داخل محوطه داده نمی‌شود؛ دانشجویان یا باید هزینه داده و برچسب تردد در داخل محوطه را دریافت کنند؛ یا اینکه از درب ورودی تا ساختمان‌ها با وسایل نقلیه دانشگاه تردد کنند اما دانشجویان می‌گویند وسیله نقلیه از درب ورودی تا ساختمان‌ها هم رفت‌وآمد منظم ندارد.


از طرفی مسئولان دانشگاه می‌گویند هزینه 25 هزار تومان سالانه را که برای برچسب تردد از دانشجویان دریافت می‌کند برای انجمن‌ها هزینه خواهند کرد و هزینه زیادی نیست و علت اینکه اجازه تردد خودروهای متفرقه را نمی‌دهند، نظم‌بخشی بوده و خواسته خانواده‌هاست.


یکی از دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: تجمع خود جوش امروز دانشجویان به علت بی‌توجهی مسئولان به درخواست دانشجویان و در اعتراض به پولی کردن پارکینگ ورودی بود که با جلسات متعدد، از طریق شورای صنفی به عنوان تنها نماینده رسمی دانشجویان، به گوششان رسیده بود. دانشجویان دانشگاه حدود یک ساعت در هوای سه درجه سانتیگراد منتظر حضور مسئولان بودند تا با ذکر دلایل منطقی برای پولی شدن پارکینگ ورودی، دانشجویان را در جریان این تصمیم عجیب قرار بدهند اما بعد از یک ساعت هیچ مسئولی حاضر نشد در جمع دانشجویان حاضر شود.


یکی دیگر از دانشجویان به ایسنا گفت: این تجمع در اعتراض به پولی شدن پارکینگ انجام شد که اصلی‌ترین موضوع تجمع بود؛ دانشجویان زیاده خواهی نکرده‌اند آن‌ها می‌گفتند که در همه دانشگاه‌های بزرگ که این طرح را اجرا می‌کنند که پارکینگ خارج از محوطه دانشگاه باشد؛ ون یا اتوبوس همیشه در محوطه دانشگاه هست تا رفت و آمد دانشجویان تسهیل شود ولی ما چنین امکانی نداریم؛ یک مینی بوس هست که در روز شاید بتواند به مدت محدود کار کند و خیلی وقت‌ها هم این وسیله نقلیه نیست؛ از طرفی به تاکسی‌ها هم اجازه ورود نمی‌دهند؛ نرسیده به درب ورودی دانشگاه گچ ریخته شده، نه مسقف است و نه دوربین دارد و هیچ امکاناتی به عنوان امکانات پارکینگ مشاهد نمی‌شود.


اما حسن صادقی سمرجانی رئیس دانشگاه نیشابور در گفت‌وگو با ایسنا درباره موضوعات مطرح شده این‌گونه پاسخ داد: روز گذشته همان‌طور که شاهد بودید اکثر دانشگاه‌های کشور تجمع صنفی داشتند و این یک حرکت عمومی و سراسری بود در واقع این تجمع قرار بود که باشد و حضور و گفت‌وگوی ما مسئله‌ای را حل نمی‌کرد و اگر گفت‌وگو هم می‌کردیم باز هم این کار انجام می‌شد؛ پیرامون این موضوع (پولی شدن پارکینگ) جلسات زیادی گذاشته‌ایم و توضیح داده‌ایم که هدف دانشگاه درآمد نیست؛ از طرفی استفاده از وسیله نقلیه که در محوطه دانشگاه گذاشته‌ایم کاملا رایگان است؛ خواهش من از دانشجویان این است که در مسیر  درست اعتراض شان را مطرح کنند و اگر نیاز به اصلاح بود، انجام شود.


وی ادامه داد: علت پولی شدن پارکینگ و اعمال این محدودیت‌ها اول این است که دانشگاه محل جولان غیردانشجویان نیست، برخی برای دانشجویان مزاحمت ایجاد کرده بودند و این خواسته خانواده‌ها بود؛ دوم در حال انجام محوطه‌سازی هستیم که در این طرح جامع پارکینگ نیز پیش‌بینی شده و به انجام رسیدن آن زمان‌بر است.


صادقی سمرجانی اظهار کرد: دانشجویان دوره کارشناسی هر سال 25 هزار تومان برای استفاده از پارکینگ هزینه پرداخت می‌کنند  و برچسبی نیز دریافت می‌کنند؛ بحث مالی هم در میان نیست و این مبلغ را در اختیار انجمن‌ها قرار می‌دهیم تاکنون نیز 60 نفر برچسب دریافت کرده‌اند که آن را در اختیار انجمن‌ها قرار خواهیم داد؛ همچنین به صورت مرتب وسیله نقلیه از درب ورودی دانشگاه تا ساختمان خدمات‌دهی می‌کند و این محدودیت ورود خودروهای متفرقه به دلیل نظم بخشی و البته خواسته خانواده‌ها بوده است.
منبع: ایسنا




۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن