تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798579532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی:امروز چرخ صنعت و سانتریفیوژ با هم می‌چرخد/حضور مردم صرفا برای انتخابات نیست/ برای عذرخواهی از مردم لکنت زبان نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



روحانی:امروز چرخ صنعت و سانتریفیوژ با هم می‌چرخد/حضور مردم صرفا برای انتخابات نیست/ برای عذرخواهی از مردم لکنت زبان نداریم
رییس‌جمهور گفت: بازگشت کارگران قطعه ساز به کارخانه ها نماد این است که هم چرخ صنعت و هم مدرنترین سانتریفیوژ جهان می‌چرخد.
روز نو : رییس‌جمهور گفت: بازگشت کارگران قطعه ساز به کارخانه ها نماد این است که هم چرخ صنعت و هم مدرنترین سانتریفیوژ جهان می‌چرخد.
حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح و بهره برداری دو خط خودرو گروه صنعتی ایران خودرو، با تبریک روز میلاد با سعادت امام سجاد (ع) و روز تکریم و پاسداشت از مقام معلم گفت: اگر افتخار حضور در جشن شما را دارم و شما گام جدیدی برای پیشرفت کشور بردارشته‌اید، از برکت درس معلمان است. همه تحولات فناورانه و صنعت و سایر بخش‌های تولید به زحمات معلمان سختکوش ما برمی‌گردد. ما نباید کلاس درس و اساتیدمان را که راه زندگی را به ما آموختند و علم و مهارت را به ما یاد دادند، فراموش کنیم.


رییس جمهور با بیان اینکه به هر سالن ایران خودرو که می‌رفتم یاد سنگرهای دفاع مقدس افتادم اظهار داشت: در سنگرها آدم احساس غرور می کرد.افراد برای عزت و استقلال کشور و ملت خود می‌ایستند و مقاومت می‌کنند و دل ملت را شادمان و دشمن را مایوس می‌کنند.


او با تاکید براینکه کارگران، مهندسان و مدیران ما تلاش کردند تا به فشار دیگران و توطئه دیگران نه بگویند، تصریح کرد: ما به تولید داخلی نه نمی‌گوییم. اگر کسی به تولید و خودرو داخلی نه بگوید کار درستی نیست. ما باید به بیگانگان نه بگوییم و به کسانی که برای تولید داخلی تلاش می‌کنند آری بگوییم.


روحانی افزود: ما در صنعت خودرو سرمان را بالا می‌گیریم و امروز وارد مرحله جدیدی می‌شویم. صنعت خودرو از صنایع قدیمی ماست که فراز و فرودهای زیادی داشته است و روزهای بد و خوبی داشتیم.


رییس جمهور با بیان اینکه ایران در صنعت خودرو باید هم پا با دنیا باشیم خاطرنشان کرد: باید از فضاها و فرصت‌ها استفاده کنیم. اگر سرمایه و تکنولوژی در بیرون است و مایل است به داخل بیاید و ما از آن استفاده نکنیم، این فرصت را از  دست داده‌ایم. اگر بازاری وجود دارد که مایل به استفاده از کالاهای ماست و ما بهره‌مند نشویم، از این فرصت استفاده نکرده‌ایم. ما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم.


تلاش دولت یازدهم فراهم کردن فرصت اشتغال برای جوانان بود


روحانی با بیان اینکه ملت انقلابی از فرصت‌ها استفاده می‌کند، ابراز داشت: اگر ملتی فرصت سرمایه‌گذاری و تکنولوژی و بازار را از دست بدهد ضرر کرده است. تلاش دولت یازدهم این بود که فرصت‌ها را برای اشتغال جوانان و کارآفرینان‌مان استفاده کند. ما به دنبال آماده کردن فضا بودیم.


او یادآور شد: اینجا توصیح داده شد قطعه‌سازان در گذشته فقط از شنبه تا دوشنبه کار می کردند و این یعنی بازاری نبود. اینکه قطعه‌ساز ما امروز هر روز کار می کند این یعنی چرخ تولید ما چرخیده است و این همان شعار سال ۹۲ برای چرخش اقتصاد همزمان با چرخیدن سانتریفیوزها بود.


رییس دولت یازدهم با بیان اینکه امروز چرخ اقتصاد به حرکت آمده و چرخش مدرنترین سانتریفیوژ هم به حرکت در آمده است، عنوان کرد: ما از آی ار یک به آی ار هشت رسیدیم و قدرت آن ۲۰ برابر دیروز شده است. چرخش صنعت ما قوی تر شده است. از شما می پرسم در سال ۹۲ چند خودرو تولید کردید و در سال ۹۵ چقدر تولید کردید؟ از تولید ۷۰۰ هزار خودرو در سال به یک میلیون و ۶۰۰ هزار تولید رسیده است و این چرخش و حرکت اقتصاد ما.


افراط و تندحرف زدن ما را به رکود و تحریم رساند


روحانی اضافه کرد: افراط و تند حرف زدن ما را به رکود و تحریم رساند و اعتدال و میانه‌روی و درست حرف زدن با دنیا، دیگران را وادار به درست حرف زدن کرد و موجب شد تا در کشور سرمایه‌گذاری شده و تولید ایجاد شود.


برخی توافقات با فرانسه را کاغذی می‌دانستند


او با اشاره به سفر خود به پاریس و توافقات ایران و فرانسه در آن سفر بیان کرد: شما حتما بیاد دارید برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها در سفر به فرانسه گفتند که این توافقات کاغذی است و عملی نمی‌شود. آیا حرف دروغ و تند را بلند باید بگویند؟ ماشین پژو ۲۰۰۸ که از الان تولید می‌شود کاغذی بود یا واقعی؟ اگر این خودرو تا چند ماه دیگر وارد بازار صادرات شود کاغذی است؟


رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه ما به مردم دروغ نگفته و نخواهیم گفت، یادآور شد: اساس کار ما شفافیت و صداقت است و اگر اشتباه کنیم عذرخواهی می‌کنیم. زبان ما برای عذرخواهی و بیان واقعیت‌ها دچار لکنت نمی‌شود.


عده‌ای می‌گویند باید حکومت کنیم


روحانی با بیان اینکه عده‌ای معتقد نیستند کشور مال مردم است، گفت: عده‌ای می‌گویند ما باید حکومت کنیم و مردم باید حرف ما را گوش کنند. مردم در برابر یک نفر تسلیم هستند و آن خداوند است. بعد از فرمان خدا باید تابع خواست مردم باشیم.


با تفکر تشریفاتی دانستن مردم به جایی نمی‌رسیم


او تاکید کرد: کشور مال مردم است. اگر این حرف را باور کردیم همه مسایل حل می‌شود ولی اگر مردم را تشریفاتی دانستیم با آن تفکر بجایی نمیرسیم.


رییس جمهور با بیان اینکه اساس دولت یازدهم این است که صاحب کشور مردم ایران هستند و خواست و مطالبات آنها باید مورد پذیرش همه قرار بگیرد، اظهار داشت: مردم براساس سخن امام خمینی ولی نعمت ما هستند. همه باید به پای صندوق آرا برویم چون میزان رای ملت است و براساس نظر مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است.




تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن