تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798356947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاجی‌بابایی چگونه عضو 5 نفر اصلی جمنا شد؟ /جدیدترین اخبار درباره پشت‌پرده اختلافات در جبهه مردمی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



حاجی‌بابایی چگونه عضو 5 نفر اصلی جمنا شد؟ /جدیدترین اخبار درباره پشت‌پرده اختلافات در جبهه مردمی
شب گذشته اعلام شد که در شمارش آرا اشتباهی رخ داده بوده و حاجی بابایی از ابتدا هم جزو 5 نامزد اصلی بوده است. جمنا رسما اعلام کرده که حاجی بابایی جزو 5 نامزد برگزیده است .
روز نو :  
خبرنگار نامه نیوز مطلع شده است که گویا تماس هایی از سوی مسئولان جمنا با حاجی بابایی برقرار شده و به او می گویند فار انتخابات و انتخاب 5 نامزد به پایان رسیده و چون انصراف فتاح بعد از اعلام آرا بوده از این پس کار جمنا با همین 4 نامزد ادامه پیدا می کند.

حمید رضا حاجی بابایی روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته است.ابتدا گفتند او رای نیاورده است . نتایج شمارش آرا حکایت از آن داشت که به او رتبه ششم دست یافته است. او 991 رای داشت و پرویز فتاح 994 رای. برهمین اساس در ساعات اولایه او را جزو محذوفان انتخابات هیات رییسه اعلام کردند.  
 
به گزارش روز نو هنوز ساعتی از پایان نشست جمنا نگذشته بود که خبرهایی مبنی بر اعتراض پرویز فتاح در محافل سیاسی و رسانه ای نقل شد. ابتدا مشاور او و سپس روابط عمومی کمیته امداد اعلام کردند که او از ابتدا هم بنا نداشته که باشد . خبرهای دیگری هم بود که تماس های تندی بین او و مسئولین جمنا برقرار شده است.  
 
از همان زمان انتشار رسمی بیانیه تلقی این بود که حاجی بابایی جایگزین او خواهد شد. رسانه‌های اصولگرا حتی خبری هم منتشر کردند مبنی بر قطعی شدن جایگزینی حاجی بابایی.ناگهان اما در پشت صحنه اتفاقات دیگری رخ داد .  
 
خبرنگار نامه نیوز مطلع شده است که گویا تماس هایی از سوی مسئولان جمنا با حاجی بابایی برقرار شده و به او می گویند فار انتخابات و انتخاب 5 نامزد به پایان رسیده و چون انصراف فتاح بعد از اعلام آرا بوده از این پس کار جمنا با همین 4 نامزد ادامه پیدا می کند .  
 
خبرنگار نامه نیوز  همچنین گزارش داده است که در این چند روز اما اتفاقات مهم دیگری هم افتاده است. بر اساس این گزارش حاجی بابایی در این چند روز لحن ناراحت و معترض داشته و حتی گفته شد که او یک نامه اعتراضی هم نوشته و خواستار بازشماری آرا است. فشارها زیاد می‌شود و در نهایت هیات رییسه بازشماری آرا را می پذیرد.
 
شب گذشته اعلام شد که در شمارش آرا اشتباهی رخ داده بوده و حاجی بابایی از ابتدا هم جزو 5 نامزد اصلی بوده است. جمنا رسما اعلام کرده که حاجی بابایی جزو 5 نامزد برگزیده است . 
 
امروز اما حمید رضا حاجی بابایی در اظهار نظری پاسخ های جالبی به سوالات انتخاباتی مرتبط با جمنا داده است . او  به اين سوال كه مگر راي‌گيري درباره كانديداهاي جمنا الكترونيك نبود؟ چطور اشتباه صورت گرفت كه ديشب ليست نهايي تغيير كرد؟، پاسخ روشني نداده و گفته است: اين را از سخنگوي جمنا بپرسيد، من كه نبايد پاسخ بدهم! من اصلا مسئول اين كار نيستم.
 
وزير آموزش و پرورش دولت احمدي نژاد، در پاسخ به اينكه با توجه به بيانيه حجت الاسلام رئيسي و تاکيدش بر نامزدي مستقل، فكر مي كنيد او در چارچوب جمنا مي‌ماند يا خير؟، اظهار كرد: يعني من به جاي آقاي رئيسي جواب بدهم! سوالي بپرس كه به من ربط داشته باشد!
 
او درباره اينكه آيا حاضر است در صورت لزوم به نفع رئيسي كنار برود، پاسخ كوتاهي داد و حاضر نشد مصاحبه را ادامه دهد. او گفت: اين هم سوال است؟‌ از يك كانديدا اين سوال را مي پرسند



تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن