تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798330208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی راهیان نور بانوان مستعد تهرانی در خوزستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
اردوی راهیان نور بانوان مستعد تهرانی در خوزستان برگزار شد

بازدید کاروان راهیان نور از یادمان شهدای عملیات فتح المبین


شناسهٔ خبر: 3897107 - شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
استانها > خوزستان

.jwplayer{ display: inline-block; } اهواز - اردوی راهیان نور بانوان مستعد تهرانی به همت بنیاد نخبگان استان تهران، همکاری سپاه پاسداران تهران و  میزبانی بنیاد نخبگان استان خوزستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، رئیس بنیاد نخبگان خوزستان عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بازدید راهیان نور نخبگان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های فرهنگی بنیاد ملی نخبگان است که با هدف آشناسازی این قشر با رخدادهای هشت سال دفاع مقدس صورت می گیرد.

علیرضا زراسوندی افزود: سال گذشته نیز گروهی از آقایان به مناطق عملیاتی دوکوهه اندیمشک، شلمچه، و منطقه عملیاتی موشکباران دزفول و در نهایت بقعه سبز قبا اعزام شدند و از این مناطق بازدید به عمل آوردند.

وی ادامه داد: آشنا سازی جوانان علمی کشور با مناطق جنگی، جان نثاری شهدا و جانبازان را یادآوری می کند که این وظیفه همه ماست تا یاد شهدا را زنده نگه داریم و در مسیر شهدا قدم برداریم.

محسن شاهرضایی مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان بنیاد ملی نخبگان نیز در حاشیه این بازدید اظهار: خوب است که نخبگان با فضاهای جنگ آشنا شوند.

شاهرضایی که خود یکی از وقایع نگاران جنگ هشت ساله بود با این توضیح که جوانان نخبه باید بدانند که جوانان در گذشته چه عملیات های سختی را انجام داده اند تا از کیان کشور دفاع کنند، اظهار کرد: این بازدید از مناطق عملیاتی آبادان، اروند کنار، مسجدجامع خرمشهر، و معراج شهدا پادگان شهید محمودپور در اهواز انجام شد.

شاهرضایی افزود: مشاهده میدانی نشان از رضایت بانوان اعزامی دارد. این جو و فضای معنوی حاکم بر جبهه های دفاع مقدس، نخبگان را تحت تاثیر قرار داد و در آخرین ساعات حضور نخبگان در جنوب نیز معصومه رامهرمزی که از پیشکسوتان دفاع مقدس هستند و هشت سال در جنگ امدادگر بودند، در مقاومت 45 روزه آبادان حضور فعال داشتند، همچنین نویسنده جنگ  و ادبیات پایداری با کتاب های معروف (یکشنبه آخر) و (اسماعیل)، برای نخبگان اعزامی به جنوب در مورد خاطرات جنگ صحبت کردند.

شاهرضایی ادامه داد: متولی این برنامه بنیاد نخبگان استان تهران است که به نیابت از رئیس این بنیاد صحبت و ما هم در بنیاد ملی از این برنامه حمایت می کنیم.

معصومه رامهرمزی، نویسنده آبادانی و امدادگر جنگ هشت ساله در حاشیه این بازدید بیان کرد: مثل تمام سفرهای راهیان نور ، سفر بسیار خوبی بود، نخبگان شنونده های بسیار علاقه مند و خوبی بودند.

رامهرمزی گفت: گاهی اوقات با خیلی از افراد همراه می شویم که شنونده خوبی برای موضوعات جنگ نیستند اما این گروه اعزامی بسیار علاقه مند به شنیدن اتفاقات و رخدادهای جنگ بودند.

وی افزود: پارامترهایی که لازمه ی یک نخبه اثرگذار در آینده است در وجود این افراد نهفته است که باید در کنار آن پارامترها، از نزدیک شاهد رخدادهایی باشند که ملت ایران هشت سال درگیر آن وقایع بود.

نویسنده کتاب خاطره یکشنبه آخر گفت: رفتن به یادمان های جبهه تلنگر خیلی خوبی برای هر فرد است که هر چندوقت یک بار یه این تلنگر نیاز است تا آن فرد خود را محک بزند و ارتباط دوباره ای با جنگ و شهدا برقرار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بانوان تحت پوشش بنیاد نخبگان استان تهران در سفری دو روزه از مناطق عملیاتی اروند کنار، آبادان، مسجد جامع خرمشهر، موزه جنگ خرمشهر، و یادمان معراج شهدا پادگان شهید محمدپور واقع در اهواز بازدید به عمل آورده و با کوله باری از دانسته های جنگ به تهران برگشتند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن