تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798638849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیری – تاسیسات دریایی؛ مصاف قهرمان های سابق شمسایی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور؛
دبیری – تاسیسات دریایی؛ مصاف قهرمان های سابق شمسایی

دیدار تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی


شناسهٔ خبر: 3863404 - پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز – دیدار تیم های فوتسال دبیری و تاسیسات دریایی از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور علاوه بر حساسیت نتیجه برای هر دو تیم، رویارویی دوباره وحید شمسایی با تیم سابق خود نیز محسوب می شود. خبرگزاری مهر – سرویس استان ها - محمود نصیرپور: هفته پانزدهم رقابتهای فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز پنجشنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود و طی آن در یکی از بازی های مهم و حساس تیم دبیری تبریز در خانه از تیم همسایه جدولی تاسیسات دریایی تهران پذیرایی می کند. تیم فوتسال دبیری تبریز با هدف تداوم نتایج درخشان خود در تبریز و کسب حداکثری امتیازات بازی های خانگی امروز در حالی از تیم تاسیسات دریایی پذیرایی می کند که رویارویی دوباره وحید شمسایی با تیم سابق خود از جمله اتفافات مهم این پیکار خواهد بود. پیکار حساس دو تیم همسایه جدولی این دیدار به واسطه نزدیکی امتیازات دو تیم به یکدیگر و همسایه جدولی بودن، از اهمیت زیادی برخوردار است اما وقتی سرمربی تیمی وحید شمسایی باشد و این تیم بخواهد با تیم دبیری مسابقه بدهد، جذابیت و حساسیت مسابقه چند برابر می شود.

هم اکنون در جدول رده بندی تیم دبیری تبریز با ۲۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و تاسیسات دریایی با ۲۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم رده سومی حفاری اهواز در جایگاه چهارم ایستاده است. دبیری در صورتیکه بتواند بازی امروز برابر تاسیسات را با پیروزی پشت سر بگذارد، حداقل یک پله در جدول صعود خواهد کرد و شاید هم نتواند بیش از یک رده بالاتر بیاید چراکه پیش بینی می شود مس سونگون ۳۲ امتیازی در زمین تیم هفت امتیازی و رده سیزدهمی طرح و توسعه الوند کار سختی برای کسب سه امتیاز پیش رو نداشته باشد و روی کاغذ می توان گفت تیم حفاری اهواز نیز در خانه تیم ۱۷ امتیازی و رده نهمی ارژن شیراز به بن بست نخواهد خورد. تیم بازنده از جمع بالانشینان جدا می شود با این حال تیم بازنده مصاف دبیری و تاسیسات سه امتیاز مهمی را در روزی که پیش بینی می شود گیتی پسند در ساری برابر تیم رده ششمی شهروند این شهر به مشکل بخورد، از دست خواهد داد و حتی اگر گیتی پسند بتواند با دست پر به خانه بازگردد، بازهم سه امتیاز بازی علوم پزشکی تبریز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. تیم بازنده مصاف امروز احتمالا از جمع اضلاع بالانشینان جدول فاصله خواهد گرفت و این می تواند یکی دیگر از دلایل مهم حساس بودن بازی امروز باشد. نه تیم دبیری و نه تیم تاسیسات هیچکدام نمی خواهند شکست خورده بازی امروز باشند و از این رو تقابل چهره های دو تیم داخل زمین و تلاش برای گشودن دروازه حریف، جلوگیری از گل خوردن و در مجموع کم اشتباه کردن بازیکنان از جمله صحنه هایی خواهد بود که تماشاگران در بازی امروز دو تیم خواهند دید.

حمایت قاطعانه مدیران دبیری از کادرفنی تیم دبیری تبریز هفته گذشته با وجود ارائه یک بازی خوب بابر تیم مس سونگون، دربی فوتسال استان را با سه گل به حریف واگذار کرد اما با این حال مدیران باشگاه دبیری و کادرفنی این تیم بخوبی توانسته اند بازیکنان را به لحاظ روحی روانی آماده مصاف با تیم تاسیسات کرده اند. مدیران باشگاه دبیری همواره در چنین روزهایی حمایت های خوبی از کادر فنی و بازیکنان تیمشان داشته اند و این بار نیز حمایت قاطعانه ای از جواد اصغری مقدم داشتند تا این بازیکن – مربی را در جهت آماده سازی تیمش برای مصاف با تاسیسات دریایی از هر لحاظ تقویت کنند. البته اصغری مقدم تقریبا استحقاق چنین حمایتی را نیز دارد چراکه تیمش در تبریز هر هفت مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و ۲۱ امتیاز از اندوخته ۲۸ امتیازی این تیم حاصل پیروزی های متوالی خانگی دبیری بوده است و اکنون تیم اصغری مقدم در یک آزمون سخت باید برابر تیم وحید شمسایی به میدان برود و باید از این بازی خانگی نیز سه امتیاز بگیرد و در سوی مقابل مصاف امروز اما تیم تاسیسات دریایی حضور دارد که از این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی یاد می شو.. رقابت سخت در بالای جدول تاسیسات وحید شمسایی فصل گذشته با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد اما امسال این تیم حتی با اندکی تقویت بیشتر، نتوانسته روزهای خوب فصل گذشته را تکرار کند. با این حال شمسایی کوچک در قیاس با برادر بزرگتر خود امیر که دیگر در لیگ برتر حضور ندارد، تقریبا عملکرد خوبی در فصل جاری داشته است و بخصوص در هفته های اخیر توانسته تاسیسات را به مربع مدعیان اضافه کند. با حضور تاسیسات در جمع بالانشینان، تنور رقابت برای صدرنشینی و قهرمانی بیشتر از گذشته شده و این رقابت در ادامه فصل بسیار دیدنی تر نیز خواهد شد.

رقابت برای پیروزی در کنار رفاقت همیشگی در خصوص جالب بودن بودن رویارویی شمسایی با تیم دبیری همین امر کافی است که این بازیکن – مربی که دو، سه سالی است هم بازی می کند و هم مربیگری، در اولین سال مربیگری خود در تیم دبیری برای اولین بار عنوان بازیکن – مربی را یدک کشید و توانست هم اولین قهرمانی خود در لباس مربیگری و هم اولین قهرمانی تیم فوتسال دبیری را احراز کند. خاطرات خوش مشترک خانوادگی دبیری و شمسایی و رابطه بسیار خوب این دوستان با یکدیگر بر هیچ کسی از اهالی فوتسال پوشیده نیست اما در مصاف های رو در رو همواره دو طرف برای پیروزی گام در زمین مسابقه گذاشته اند و در کنار رفاقت و دوستی، تیم هایشان رقابت سختی با هم دارند و در این میان جواد اصغری مقدم را نیز باید به جمع آنها اضافه کرد که خیلی دوست دارد برابر دوست و همبازی سابق خود، این بار در لباس مربیگری دبیری پیروز شود. جالب اینکه مربیان دو تیم هم در زمین مسابقه و هم در روی نیمکت دو تیم رو در روی هم قرار خواهند گرفت و برخوردهای این دو رفیق و رقیب می تواند از صحنه های جالب و دیدنی بازی امروز باشد. تقابل حبیب کلاشی سرپرست تیم فوتسال دبیری با وحید شمسایی نیز قطعا دور از لنز دوربین ها نخواهد بود و این دو دوست نیز رویارویی جالب توجهی با هم خواهند داشت. تقابلی که فصل گذشته بین دکتر فرزاد کاویانی به عنوان سرپرست تیم فوتسال دبیری و مدیر اجرایی فغلی باشگاه دبیری و وحید شمسایی مربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی رخ داد.

با همه این اوصاف، بازی دبیری و تاسیسات فقط سه امتیاز دارد اما پیش بینی می شود حواشی و اتفاقات خارج از زمین که قطعا از نوع مثبت و رفاقتی خواهد بود، بر نتیجه بازی چربش داشته باشد؛ کما اینکه پیش از این نیز در مصاف های دبیری با تیم وحید شمسایی چنین اتفاقاتی رخ داده و همه چیز گل و بلبل بوده است. باشگاه دبیری برای دیدار با تاسیسات دریایی برنامه هایی از جمله تقدیر از وحید شمسایی را نیز خواهد داشت که قرار است قبل از آغاز بازی انجام شود. گفتنی است دیدار تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران از چارچوب بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ امروز در سالن علوم پزشکی تبریز (ساری زمی) برگزار خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن