تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798401878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصايب ناگهاني كارلوس کی روش


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



مصايب ناگهاني كارلوس کی روش
روز نو : تيم ملي كشورمان اين روزها در آسيا پادشاهي مي‌كند. كسب 10امتياز از 4بازي اول مسابقات مقدماتي جام‌جهاني، كلين‌شيت در تمامي بازي‌ها، صعود 10پله‌اي در رنكينگ فيفا و حفظ مقتدرانه رتبه نخست قاره كهن باعث شده است ايام به كام تيم ملي باشد و با وجود همه مشكلات مديريتي و زيرساختي، هواداران احساس رضايت كنند. با اين وجود اتفاق مهم‌تر، مي‌تواند حفظ اين شرايط ايده‌آل باشد؛ آنچه به خاطر برخي مشكلات و البته بدشانسي‌ها كمي دشوار به نظر مي‌رسد.
تيم ملي كشورمان روز 25آبان بايد در مالزي به مصاف سوريه برود. اين اولين باري است كه تيم‌هاي آسيايي فقط در يك فيفادي بازي مي‌كنند و در فيفادي ديگر بايد بازي دوستانه داشته باشند. چيزي كه باعث عصبانيت كي‌روش شده اين است كه فدراسيون فوتبال ايران موفق نشد فيفادي ديگر را با برگزاري بازي دوستانه پر كند. ما ابتدا قرار بود پيش از مسابقه با سوريه با تايلند بازي كنيم اما فوت پادشاه تايلند باعث شد مسابقه مورد نظر لغو شود. بعد از اين بدشانسي عجيب، فدراسيون فوتبال ايران بلافاصله بازي با عراق را جايگزين كرد، اما اين يكي مسابقه هم به دلايل ديگر لغو شد. از قرار معلوم محل برگزاري بازي به اختلافي بين فدراسيون دو كشور تبديل شد تا اين مسابقه هم انجام نشود. حرف و حديث‌هايي در مورد برگزاري اين بازي در تهران، كيش، دوبي يا دوحه وجود داشت كه هيچكدام محقق نشد و حالا ما بايد بدون برگزاري بازي تداركاتي با سوريه مصاف بدهيم. همين موضوع هم باعث شده كارلوس كي‌روش شايد در بهترين روزهاي مربيگري‌اش در ايران دوباره خشمگين شود و با انتشار يك پست فيس‌بوكي، مديريت فوتبال در ايران را مورد انتقاد قرار بدهد. به هر حال ضعف ساختاري و مديريتي ما در ترتيب دادن مسابقات دوستانه اصلا اتفاق جديد و عجيبي نيست، اما تكرار اين موضوع در آستانه بازي با سوريه مي‌تواند حساسيت‌برانگيزتر باشد. يادمان باشد سوريه تيم سرسختي است كه اگر از ما امتياز بگيرد، شهد شيرين سه پيروزي قبلي در اين گروه را كاملا از بين مي‌برد.
درست در همين شرايط دروازه‌بان شماره يك تيم ملي كشورمان هم با يك مصدوميت عجيب و مرموز مواجه شده است وحالا گفته شده بيرانوند حداقل يك ماه دور از ميادين خواهد بود. اين به معناي از دست رفتن بازي با سوريه براي گلري است كه در چهار بازي اول كلين‌شيت كرده و به خوبي توانسته هواداران را اميدوار كند. به اين ترتيب كي‌روش براي بازي با سوريه بايد به گلر ديگري اعتماد كند؛ گزينه اول او مي‌تواند دروازه‌بان اصلي پيشين تيم ملي يعني عليرضا حقيقي باشد، هرچند كه او هنوز نتوانسته با تيم باشگاهي جديدش قرارداد ببندد و اين موضوع كار را سخت مي‌كند. اخباري، گلر تراكتورسازي هم يك گزينه ديگر است، اما طبعا كي‌روش در اين شرايط استفاده از خود بيرانوند را ترجيح مي‌دهد. اگر شائبه سهل‌انگاري مسوولان باشگاه پرسپوليس در تشديد مصدوميت بيرانوند تاييد شود، ممكن است اين مساله هم به محور يك ختلاف ديگر در رابطه تيم ملي با باشگاه‌ها تبديل شود.
بعد از مهرداد پولادي، كارلوس كي‌روش براي پر كردن جناح چپ خط دفاعي تيمش گزينه‌هاي مختلف را امتحان كرد تا اينكه در سه بازي اخير برابر چين، ازبكستان و كره‌جنوبي از ميلاد محمدي استفاده كرد و اينطور به نظر مي‌رسيد كه او گزينه مطلوبش را پيدا كرده است. حالا اما خبر مي‌رسد دست ميلاد هم شكسته و او نيز بازي با سوريه را از دست داده است. اين موضوع هم حالا به يك دلمشغولي ديگر براي كي‌روش تبديل شده؛ چرا كه او احسان حاج‌صفي را در پست هافبك مياني جا انداخته و حالا برايش سخت خواهد بود كه دوباره او را عقب برگرداند. از سوي ديگر محمد انصاري هم مي‌تواند گزينه حضور به جاي محمدي باشد؛ هرچند اين بازيكن در فصل جديد براي پرسپوليس در پست دفاع وسط توپ زده و اين دوگانگي مي‌تواند كارش را دشوار كند.






تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن