تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798383314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري 120 نفر از اراذل و اوباش در پاتک شبانه پليس تهران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دستگيري 120 نفر از اراذل و اوباش در پاتک شبانه پليس تهران
روز نو :
رییس پلیس پایتخت از عمليات هاي ضربتي پليس امنيت عمومي پايتخت، براي دستگيري 120 نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت:طرح هاي پليس جهت افزايش احساس امنيت شهروندان و ايجاد امنيت پايدار صورت مي گيرد.
 
به گزارش روز نو؛  سردار  حسين ساجدي نيا بااشاره به اینکه پليس امنيت عمومي پايتخت ضمن اجراي طرح گسترده برخورد با اراذل و اوباش ،موفق به دستگيري متهماني در اين زمينه شده است، گفت:  80 درصد از متهمان دستگير شده ، سابقه دار بوده و به کرات توسط ماموران دستگير شده اند.
 
وی افزود: با توجه به اينکه برخورد با مخلان نظم عمومي از دغدغه هاي اصلي و مطالبات به حق شهروندان است، تيم هاي عملياتي پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، طي چند روز گذشته با شناسايي مناطق آلوده و پاتوق هاي اراذل و اوباش موفق به دستگيري 120 شرور شده است.
 
سردار ساجدي نيا، با اشاره به اينکه اين طرح ها از سري جديد عمليات هاي پليس تهران بزرگ در سال جاري است، گفت:طي هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضائي، تمامي متهمان پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي مي شوند و اميدواريم با مساعدت مسئولان دستگاه قضا و با صدور احکام قضائي مناسب، به جرايم آنها رسيدگي شود.
 
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينکه برخي از اوباش دستگير شده که از شهر تهران متواري و حتي براي اينکه از خود ردي به جا نگذارند در خارج از کشور به سر مي بردند تصريح کرد:اين افراد غافل ار اينکه ماموران پليس پايتخت با اشراف اطلاعاتي تمامي فعاليت آنان را رصد مي کنند پس از بازگشت به کشور و حضور در پاتوق ها و مخفيگاهايشان در نهايت با اجراي اين طرح، شب گذشته به دام افتادند.
 
وي با بيان اينکه در ميان افراد دستگير شده متهماني هستند که به تازگي از زندان آزاد شده و اقدامات مجرمانه خود را از سرگرفته اند، افزود: پليس در اجراي اين طرح ها به 80درصد از برنامه ها و اهداف پيش بيني شده خود نائل آمده است.
 
وي با اشاره به تاثير اجراي اينگونه طرح ها اظهار داشت:اجراي طرح هاي برخورد با اراذل و اوباش موجب شده تا ديگر به مانند گذشته اراذل سطح يک و 2 نداشته باشيم و اغلب اين افراد که تحت عنوان اراذل و اوباش به دام مي افتند؛ اراذل سطح 3 که تحت عنوان مزاحمان نواميس و مخلان نظم و امنيت عمومي تلقي مي شوند،هستند.
 
سردار ساجدي نيا، خاطرنشان کرد: مردم عزير بدانند ماموران خدوم مجموعه فرماندهي انتظامي تهران بزرگ به صورت شبانه روزي در تلاشند تا امنيت پايدار و احساس امنيت را در شهر تهران افزايش دهند.
 
براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامي تهران بزرگ در پايان، ضمن تشکر از همکاري مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پليس پايتخت، گفت: اجراي اين گونه طرح ها همچنان ادامه دارد و پليس با اجراي اين طرح ها کماکان با مخلان نظم و امنيت عمومي برابر قانون برخورد مي کند ؛ به همين منظور شهروندان مي توانند از طريق سامانه 110 و يا با مراجعه به نزديکترين مرکز انتظامي پليس پايتخت، شکايات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آن رسيدگي شود.

منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن