تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرسی جهانی کاراته از بین می‌رود؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری میزان: رقابت‌های جهانی کارته از 5 تا 9 آبان در شهر «لینز» اتریش برگزار خواهد شد و قرار است در خلال این مسابقات انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون جهانی هم برگزار شود.


کاراته ایران در زمان ریاست پیشین این فدراسیون، کرسی‌های بین‌المللی خود را از دست داد و حالا هم اگر مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون تا پیش از رقابت‌های جهانی اتریش برگزار نشود، باز هم کسب امتیاز در فدراسیون جهانی از دست خواهد رفت.


بی‌تردید هر چقدر مجمع دیر برگزار شود، به همان مقدار شانس کسب کرسی بین‌المللی کمرنگ‌تر خواهد شد و همین موضوع سبب می‌شود تا کاراته ایران تا حدود زیادی قدرت خود را در لابی‌های بین‌المللی از دست بدهد.


در حال حاضر فدراسیون کاراته با سرپرست اداره می‌شود و قاعدتاً با حضور سرپرست نمی‌توان در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی امتیازی گرفت و معلوم نیست دلیل این امروز و فردا کردن‌های وزارت ورزش برای برگزاری مجع انتخابات چیست؟


زمان به سادگی برای کاراته ایران از دست می‌رود و اکثر علاقمندان صندلی ریاست فدراسیون کاراته، مهر سکوت بر لب زده‌اند و نسبت به این موضوع مهم هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.


مسئولان ورزش کشور باید در نظر داشته باشند که کاراته به بازی‌های المپیک 2020 اضافه شده و نفوذ داشتن در فدراسیون جهانی در هر بخشی می‌تواند برای کاراته ایران یک امتیاز تلقی شود اما گویا عده‌ای نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند.


در هر حال امید است مسئولان ورزش کشور هرچه زودتر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته را برگزار کنند تا کاراته ایران در المپیک به سرنوشت رشته هایی مانند جودو، بوکس و تکواندو دچار نشود.




۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن