تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طفره رفتن کونته از صحبت در مورد انتقال ته‌وز


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طفره رفتن کونته از صحبت در مورد انتقال ته‌وز
آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، از صحبت کردن در مورد ادعای کارلوس ته وز در مورد تلاش او برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی خودداری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ته‌وز به تازگی ادعا کرد که کونته از او خواسته تا بوکا جونیورز را به مقصد استمفوردبریج ترک کند تا بعد از همکاری در یوونتوس، بار دیگر با هم کار کنند. اما کونته ترجیح داد به جای صحبت در مورد این موضوع، تنها از شاگرد سابقش تعریف کرد.
او گفت:" من کارلوس را بسیار تحسین می کنم؛ هم به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان یک انسان. اما می دانم که اکنون او بازیکن بوکاجونیورز است و تلاش زیادی کرد تا به آرژانتین برگردد و برای او و خانواده اش بهترین ها را آرزومی کنم."    

  در دیدار بامداد امروز چلسی مقابل لیورپول در چمپیونزکاپ، سسک فابرگاس به دلیل تکل خشن روی پای راگنار کلاوان، اخراج شد. کونته فاش کرد که این ستاره اسپانیایی برای عذرخواهی از بازیکن حریف، به رختکن لیورپول رفت و خود این مربی ایتالیایی هم به دلیل این اتفاق عذرخواهی کرد.
" من به خاطر این اتفاق متاسفم و همین طور خود فابرگاس. من برای سسک و بازیکن لیورپول ناراحت هستم. می دانم که فابرگاس پسر خوبی است و از آن دست بازیکنانی نیست که زیاد چنین شرایطی را رقم بزنند."  

20:55  1395/05/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن