تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798515899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراری پرواز مستقیم میان عربستان و رژیم اسرائیل


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سایت خبری ای دبلیو دی عکس‌های هواپیمای عربستان سعودی که در فرودگاه اسرائیلی بن گورین فرود آمده است را منتشر کرد. 

‌به گزارش دیپلماسی ایرانی، سایت خبری بین المللی «ای دبلیو دی» خبر داد که عربستان سعودی برای نخستین بار پرواز مستقیم میان فرودگاه های خود با فرودگاه های اسرائیل برقرار کرده و از دو پرواز هواپیمایی خود به فرودگاه بن گوریون رونمایی کرده است.




 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی الرای تونس، سایت خبری ای دبلیو دی عکس های هواپیمای عربستان سعودی که در فرودگاه اسرائیلی بن گورین فرود آمده است را منتشر کرد.

در همین رابطه عبدالله مهیوب، سخنگوی وزارت امور خارجه عربستان به خبرگزاری فرانس پرس گفت: «مفتخرم که به اطلاعتان برسانم که هواپیماهایی از طراز بوئینگ 787 در روز 7 جولای ساعت 7 به وقت گرینویچ در فرودگاه بن گوریون به زمین نشست. همچنین قرار است به زودی پروازهایی از شهرهای مختلف عربستان به اسرائیل برقرار شود.»

وی همچنین گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از این اقدام عربستان با قدرت حمایت می کند و اصرار دارد که پروازهای هواپیمایی های عربستان به اسرائیل افزایش یابد.

ای دبلیو دی در این باره می نویسد که هدف نتانیاهو از این حمایت این است که می خواهد اسرائیل را از انزوای روزافزونی که در منطقه و محیط عربی اش دچار است، خارج کند.  

در همین رابطه عبدالله العتیبی، معاون وزیر حمل و نقل عربستان سعودی به پایگاه خبری ای دبلیو دی گفت: «آمادگی های لازم انجام شده و اگر مذاکرات به خوبی پیش روند خود را آماده انجام هفته ای یک پرواز به تل آویو خواهیم کرد.»

سایت ای دبلیو دی درباره توافق عربستان و اسرائیل برای افزایش پروازهای مستقیم به فرودگاه های یکدیگر می نویسد که بازار بورس تل آویو وضعیت مناسبی دارد و برای بسیاری از سرمایه گذاران جذاب است و اسرائیل به زودی به مکانی رقابتی برای ثروتمندان عرب برای سرمایه گذاری سخاوتمندانه آنها در سرزمین یهود تبدیل خواهد شد.

در همین رابطه گفته می شود ملک سلمان به وزیر حمل و نقل خود توصیه کرده است که با دوستان اسرائیلی همکاری بیشتری داشته باشد تا تحول تاریخی در روابط دو طرف تسهیل شود.

معاون وزیر حمل و نقل عربستان همچنین گفت: «تصمیم به برقراری پرواز مستقیم میان عربستان و اسرائیل در کابینه دولت های دو طرف مورد بررسی قرار گرفته و در آخر تایید شده است. تل آویو و بندر شهر حیفا دو شهری هستند که احتمالا عربستان به آنها پرواز مستقیم خواهد داشت.»

وی درباره هدف از انجام این پروازها گفت: «ساکنان بیت المقدس شرقی از اعرابی هستند که در کشورهای عربی خلیج ]فارس[ آشنا و نزدیکانی دارند که این پروازها می تواند به دیدار آنها با نزدیکانشان کمک کند.»

سایت ای دبیلو دی همچنین می نویسد با وجود این که روابط دیپلماتیکی میان اسرائیل و عربستان وجود نداشته است اما دو طرف هیچ گاه با هم دشمن هم نبوده اند، تا این که دشمن مشترک آنها یعنی ایران نمایان شد و دو طرف تصمیم گرفتند برای رویارویی با دشمن مشترکشان روابط خود را به یکدیگر نزدیک کنند. روابط عربستان و اسرائیل در دوران بنیامین نتانیاهو بسیار متحول شد تا آن جا که نخست وزیر اسرائیل از حمله نظامی عربستان به یمن حمایت کرد.

۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن