تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802574804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی :به لطف خدا مبارزه با فساد را ادامه می دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گودرزی :به لطف خدا مبارزه با فساد را ادامه می دهیم
وزیر ورزش گفت : به لطف خدا و حمایت افراد و مسئولان و رسانه های آگاه و دلسوز با قدرت و جدیت کار مبارزه با فساد را ادامه می دهیم.


 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود گودرزی  با بیان اینکه اعضای هیات علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور طی این سالها افزایش پیدا کرده اند گفت : این جامعه علمی انقدر وسعت پیدا کرده که باعث بالندگی و رشد ورزش شده است و هر چقدر از نظر کمی و کیفی ارتقاء پیدا کند اثرات مطلوب آن بر جامعه ورزش بیشتر دیده خواهد شد .


گودرزی با اشاره به مهمترین فعالیت های انجام شده در وزارت ورزش وجوانان طی دو سال و نیم اخیر اظهار داشت : با حمایت همه جانبه جامعه ورزش و اعضای هیات علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور  توفیقات زیادی برای کشور در دولت یازدهم حاصل شده و این موضوع بسیار ارزشمند است.


وزیر ورزش وجوانان افزود : با همه محدودیت های مالی و اعتباری ، دولت تدبیر وامید برای پشتیبانی از ورزش به خصوص رشته های المپیکی توجه شایانی داشته است و خوشبختانه اکثر اعزام ها و اردوهای تمرینی تیم های المپیکی صورت گرفته است.


گودرزی همچنین از ادامه مبارزه ی وزارت ورزش وجوانان در برابر برخی که به کسب منافع شخصی در ورزش عادت کرده بودند خبر داد و افزود : ما در این مبارزه با یک فضای خاص روبرو هستیم که تلاش می کند به هر طریقی ما را از میدان بدر کند ولی به لطف خدا و حمایت افراد و مسئولان و رسانه های آگاه و دلسوز با قدرت و جدیت کار مبارزه با فساد را ادامه می دهیم.


وزیر ورزش و جوانان درباره مجلس دهم و ارتباط ان با دولت گفت : خوشبختانه مجلس شکل گرفته با آرای قاطع مردم قطعا به کمک دولت خواهد امد تا وضع فعلی اقتصادی و  این مشکلاتی که  به واسطه تحریم های ظالمانه به کشور تحمیل شده و تورم، رکود و بیکاری  بهبود پیدا کند.


گودرزی همچنین از  مغفول ماندن تدوین پیش نویس قانون واهداف واختیارت وزارت ورزش وجوانان وارائه آن به دولت در دوره گذشته گلایه کرد و گفت : این پیش نویس را تدوین کرده و به دولت ارائه دادیم که پس از طرح در دولت به مجلس خواهد رفت.


پیش نویس سیاستهای کلی نظام در حوزه تربیت بدنی و ورزش باهمکاری دبیرخانه ی مجمع تشخیص مصلحت نظام و تدوین پیش نویس لایحه ی تاسیس سازمان نظام تخصصی ورزش کشور از جمله اقداماتی بود که وزیر ورزش و جوانان از محقق کردن آنها خبر داد .


گودرزی در ادامه این نشست وضعیت کمی مدال آوری ورزشکاران  در میادین آسیایی جهانی و بین المللی ، برگزاری مجامع عادی و انتخاباتی فدراسیونها و حسابرسی مالی منظم  فدراسیونهای ورزشی را  مورد توجه قرار داد و افزود : 45 فدراسیون انتخاباتشان با کمترین تنش و ایجاد فضای منفی برگزار شد و در هیچ کدام کوچکترین دخل و تصرف واعمال نظری صورت نگرفت .


 وی گزارشی از سایر اقدامات وزارت ورزش و جوانان در حوزه قهرمانی ارائه کرد و گفت : تشکیل ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک ، تاسیس 33 کانوان استعدادیابی واجرای طرح آمایش رشته های ورزشی واجرای آیین نامه سرباز قهرمان از جمله مهمترین اقدامات در این حوزه است .


وزیر ورزش وجوانان توجه به ورزش همگانی را رویکرد اساسی و پیش نیاز سلامت عمومی مردم دانست و گفت : این حوزه از ورزش به عنوان استراتژی مهم در دولت یازدهم مطرح بود و ما هم به جد پیگیری آن هستیم .


 وی اختصاص 15 درصد از بودجه فراسیون ها  به ورزش همگانی ، برگزاری همایش های پیاده روی خانواده گی ، مسابقات ورزشی کارکنان دولت ، اجرای برنامه های دانش افزایی و راه اندازی وتجهیز 110 خانه ورزش روستایی در استانهای مرزی کشور را ازجمله اقدامات مهم حوزه ورزش همگانی اعلام کرد.


گودرزی با ابراز خرسندی از تلاشهای صورت گرفته در بخش ورزش بانوان طی دو سال  و نیم اخیر اطهار داشت : این تلاش ها  باعث اختصاص منابع بیشتر و جایگاه والاتر برای این حوزه شده است .


وی دانش افزایی مدیران و کارشناسان ورزش بانوان ، توان افزایی محیط حقوقی وفرهنگی بانوان در ورزش ، برگزاری 1608 مسابقه ورزشی بانوان در سال 94 و 93 ، برگزاری  608  برنامه ملی ترویج ورزش و تفکیک خانواده ، کسب 488 مدال در سطوح بین المللی و جهانی و حضور 8 هزار 992 زن در مناصب مدیریتی ورزش کشور از جمله ی اقدمات مهم در حوزه ورزش بانوان است .


وزیر ورزشو جوانان کسب 9 سهمیه المپیک توسط بانوان کشور و ارتقاء آن نسبت به دوره گذشته را افتخاری بزرگ برای ورزش کشور و نوعی رکورد شکنی دانست .


گودرزی افزود: از دیگر کارهایی که در این مدت دو سال توانسته‌ایم برنامه‌ریزی خوبی روی آن انجام دهیم پرداختن به مسائل پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی بوده که این قضیه با برگزاری نشست‌ها و هم‌اندیشی ها و برگزاری دوره های آموزشی متعدد و متنوع همراه شده است و همچنین یکی از اقدامات خوب تاسیس دانشگاه علمی-کاربردی وزارت ورزش و جوانان بود.


وی عنوان کرد: با رایزنی هایی که انجام داده‌ایم و اقداماتی که صورت گرفت، بودجه ورزش را نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش دادیم که البته هنوز به بودجه‌ای که باید در اختیار ورزش قرار بگیرد نرسیده‌ایم و جای کار زیادی دارد.


وزیر ورزش و جوانان  در انتها با تشکر از رئیس جدید صداوسیما گفت: از دکتر علی عسگری به خاطر حمایت از نظامنامه جامع فرهنگی و ورزشی ممنون هستم موضوعی که قبلا از ان محروم بودیم.


وزیر ورزش وجوانان با ابراز امیدواری از پشتیبانی فکری وعلمی اساتید دانشگاه از ورزش اظهار داشت : امیدوارم همه شما اساتید همچون گذشته  این تیم علمی وتخصصی که فرزندان دانشگاه هستند را همواره یاری کنید.


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تعیین تکلیف اماده سازی وبهره برداری ورزشگاه نقش جهان  اصفهان گفت : با استفاده از سرماه گذاری شرکت فولاد مبارکه و تلاش های شبانه روزی مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان این نوید را می دهد که در پایان همین ماه یا اواسط تیرماه این استادیوم، آماده بهره برداری  شود.





۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن