تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802178481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله جوادی آملی:اقدامات دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی ادامه یابد/ برای تداوم توفیقات دولت دعا می کنیم/ ضرورت مبارزه جدی با انواع فساد و دست‌اندازی به بیت‌المال


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آیت الله جوادی آملی:اقدامات دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی ادامه یابد/ برای تداوم توفیقات دولت دعا می کنیم/ ضرورت مبارزه جدی با انواع فساد و دست‌اندازی به بیت‌المال
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار رییس‌ جمهوری با تقدیر از تلاش‌های دولت در جهت کاهش تورم و ایجاد رونق اقتصادی در کشور، گفتند: همه تلاش‌ها باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی در عمل متمرکز شود.
روز نو :

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار رییس‌ جمهوری با تقدیر از تلاش‌های دولت در جهت کاهش تورم و ایجاد رونق اقتصادی در کشور، گفتند: همه تلاش‌ها باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی در عمل متمرکز شود.


مرجع عالیقدر عالم تشیع در این دیدار که شامگاه جمعه برگزار شد، تصریح کردند: حفظ استقلال و پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با اقدامات سفارشی امکان‌پذیر نیست؛ بلکه تلاش، عزم، توکل و جدیت می‌خواهد و البته دولت در این راستا همه تلاش خود را بکار گرفته است که باید ادامه یابد.
 ایشان همچنین ضرورت مبارزه جدی با انواع فساد و دست‌اندازی به بیت‌المال را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: با اصلاح مقررات بانکی و جهت دادن منابع بانکها بر مبنای موازین شرعی و در جهت کمک به تولید و نیازهای مردم، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد شد.
 حضرت آیت الله جوادی آملی توجه بیش از پیش به وضعیت معیشتی مردم، حل مسایل اقتصادی و اشتغال را ضروری دانستند و تأکید کردند: اگر با وحدت و توکل به خدا و بدون هراس از موانع و مخالفتها، همانند زمان جنگ عمل کنیم، پیروزیم.
 این مرجع عالیقدر عالم تشیع افزودند: دولت به لطف خداوند تاکنون توفیقات زیادی به دست آورده و ما برای تداوم و توسعه این دستاوردها، برای تک تک اعضای دولت دعا می‌کنیم.
 رییس‌ جمهوری نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های حوزه علمیه، مراجع عظام و بویژه آیت‌الله جوادی آملی از دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از مشکلات مردم، به کار گرفته و به رغم تمامی موانع به این سیاست خود ادامه می‌دهد.
 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به کاهش نرخ تورم و ایجاد رونق در بخش اقتصاد اشاره کرد و گفت: رویکرد دولت در سال جاری رسیدن به رشد ۵ درصدی در اقتصاد است و حمایت های رهبر معظم انقلاب، هماهنگی قوا و پشتیبانی مردم و شرایط مناسب‌تری که در کشور ایجاد شده، مسیر رسیدن به این میزان رشد هموارتر شده است.
 دکتر روحانی با تشریح اقدامات دولت یازدهم در بخش کشاورزی، افزود: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و ظرف دو سال گذشته؛ با افزایش صادرات و کاهش واردات، تراز محصولات کشاورزی کشور ۴.۷ میلیارد دلار بهبود پیدا کرده است.
  رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به  برگزاری انتخابات با شکوه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: رقابت‌های دوره انتخابات را باید به رفاقت بیشتر برای خدمت به جامعه تبدیل کرد.




تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن