تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ساقدوش کیست ؟ | وظیفه ساقدوش در مراسم عقد و عروسی چیست ؟
قایقسواری تالاب انزلی؛ تجربهای متفاوت با چاشنی تخفیف
چگونه ویزای توریستی فرانسه را بگیریم؟
معرفی و فروش بوته گرافیتی ریخته گری
بهترین بروکر برای معاملات فارکس در سال 2024
تجربه رانندگی با لندکروز در جزیره قشم؛ لوکسترین انتخاب
اکسپرتاپ: 10 شغل پردرآمد برای مهاجران کاری در کانادا
بهترین سایتهای خرید تیک آبی رسمی اینستاگرام در ایران
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1815520005
سینما در مسیر فجر سی و چهار/ 32 «خشم و هیاهو»و اثری متفاوت از هومن سیدی/ حاصل تدبیر و بیتدبیری در «خشم و هیاهو»
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سینما در مسیر فجر سی و چهار/ 32
«خشم و هیاهو»و اثری متفاوت از هومن سیدی/ حاصل تدبیر و بیتدبیری در «خشم و هیاهو»
سعید سعدی گفت: در فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به این نکته میپردازیم که مراقبت کردن از خود به تدبیر نیاز دارد و نباید از راه اصلی که پیش روی ما قرار دارد جدا شویم.
سعید سعدی تهیهکننده فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی و فیلم سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ حضور دارند که فیلم سینمایی «من» طبق نظر داوران از بخش نگاه نو وارد رقابت با سایر تیمها در بخش سودای سیمرغ شد. وی در ارتباط با فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» که چهارمین اثر سینمایی هومن سیدی به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: پیش از این از هومن سیدی و نحوه کار کردنش شناخت داشتم و شخصاً همکاری با این کارگردان جوان را دوست دارم. به نظرم سیدی جزو جوانهای بااستعداد و خلاق سینمای ایران است. *از سریال سازی سعدی با سیدی تا ساخت سینمایی «خشم و هیاهو» وی در ادامه افزود: همکاری من با هومن سیدی سابقه دیرینه دارد و پیش از این میخواستیم در عرصه سریالسازی با هم کاری را انجام دهیم که آن کار با مشکلاتی مواجه شد و ما نتوانستیم ساخت آن سریال را پیش ببریم. همکاری بعدی ما تبدیل شد به یک سریال در شبکه نمایش خانگی که در این مرحله نیز با مشکلاتی مواجه شدیم و نتوانستیم این کار را به اتمام برسانیم. در نتیجه همکاریمان به ساخت فیلم «خشم و هیاهو» در سینما منجر شد. از آنجایی که خودمان را متعهد کرده بودیم تا این اثر ساخته شود تلاش کردیم تا بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را تأمین کنیم تا «خشم و هیاهو» ساخته شود و به فجر برسد.
تهیهکننده فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» در ارتباط با نحوه انتخاب بازیگران این اثر سینمایی، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که در ارتباط با انتخاب بازیگران و شاخصههایی که مدنظر هر تهیهکننده است و همچنین مباحث مالی مشکلات خاصی وجود دارد که همواره انتخابها را دچار چالش میکند. با هومن سیدی درباره بازیگرانی که مورد نظر بودند به یک جمعبندی رسیدیم و در نهایت این جمعبندی دچار تغییراتی شد سپس بعد از اتمام این مرحله وارد عرصه تولید این فیلم شدیم. البته ابتدا بازیگرانی را انتخاب کردیم که با توجه به مشکلاتی که برایش پیش آمد نتوانست همراه ما باشد که این اتفاق باعث شد تغییراتی در انتخاب بازیگران حاصل شود. *«خشم و هیاهو» حاصل بخش خصوصی است سعدی درباره هزینه این فیلم سینمایی که آیا در بخش خصوصی ساخته شده است و یا نهاد دیگری در آن سرمایهگذاری کرده است، گفت: «خشم و هیاهو» به صورت کامل در بخش خصوصی ساخته شده است که 65 درصد از بودجه این فیلم توسط دفتر خودمان که این فیلم را تولید کرده تهیه شده است و الباقی آن را یکی از دوستان سرمایهگذاری کرده است.
*«خشم و هیاهو» در مورد تدبیر و بیتدبیری است این تهیهکننده در ارتباط با اینکه این فیلم چه پیام و مفهومی برای مخاطب خواهد داشت و چقدر میتوان در آن شعار سازمان سینمایی که مبنی بر «امیدت را در آن پیدا کرد» گفت: به هر حال این اثر کمی متفاوت با این شعار است و حرف خاص خودش را برای مخاطب میزند. در این فیلم میخواهیم بگوییم که عزتی که خداوند برای بندگان خود در نظر میگیرد همواره پایدار نیست و اگر دقت نداشته باشی این عزتمندی را از دست خواهیم داد. در نتیجه باید از افکار و کارهایی که انجام میدهیم مراقبت کنیم. در این فیلم به این نکته میپردازیم که مراقبت کردن از خود به تدبیر نیاز دارد و نباید از راه اصلی که پیش روی ما قرار دارد جدا شویم. *«خشم و هیاهو» با همه آثار هومن تفاوت دارد او در ادامه افزود: فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به آثاری که تا به این لحظه هومن سیدی ساخته است تفاوت زیادی دارد و شاهد یک تغییر چشمگیر خواهیم بود. او در این اثر به سراغ مواردی رفته که دغدغههای جامعه امروزمان است. در نتیجه به دنبال تنها فروش خوب در گیشه نیستیم، یکی از تفاوتهای اصلی این فیلم قصهگو بودنش است. به نظرم اگر مخاطب با فراق بال وارد سالن شود و به دور از تفکرات همیشگیاش آن را ببیند راضی از سالن خارج میشود چرا که فکر میکنم «خشم و هیاهو» اثری شرافتمندانه است. این اثر سینمایی تلنگری به تمام افراد جامعه است. این تهیهکننده سینما که همواره در کارهایش با جوانها همکاری بسیار خوبی داشته است درباره اینکه چرا تهیهکنندگی فیلم سهیل بیرقی که اولین کارش را در سینما تجربه میکند پذیرفته است، گفت: شخصاً با بیرقی در چندین اثر سینمایی همکاری داشتهام و به عنوان دستیار برنامهریزی در کنار کارهایی که انجام دادهام حضور داشته است. او فردی پویا و فعال است. پیش از این افرادی که قرار بود فیلم سینمایی «من» را بسازند در مرحله پروانه ساخت با مشکل مواجه شده بودند چرا که کاهانی کاری را شخصاً در دست داشت و شورای پروانه ساخت طبق قوانین نمیتوانست به او پروانه ساخت بدهد. در نتیجه با بنده صحبت کردند و من نیز با شناختی که از سهیل بیرقی داشتم پذیرفتم تهیهکنندگی این اثر سینمایی را قبول کنم. فیلم سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی یک سر و گردن از فردی که انتظار داریم اولین کارش را در یک سطح مشخصی بسازد بیشتر است.
او در ادامه افزود: برایم خیلی تفاوت نمیکند که کارگردان کار اولش است یا دهمین کارش را قرار است که بسازد مهم ارتباط درست و اصولی است که باید با کارگردان داشته باشند. اصولاً به عنوان تهیهکننده فرد همراهی با کارگردان هستم و کمک میکنم کارگردان تحلیلش را تا جایی که درست است پیش ببرد. گفتوگو: علیاکبر دهبان
94/11/20 - 06:48
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]
صفحات پیشنهادی
سینما در مسیر فجر سیو چهارم/۱۴ «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» و معضلی که جامعه باید به آن حساس شود/ ژا
سینما در مسیر فجر سیو چهارم ۱۴آخرین بار کی سحر را دیدی و معضلی که جامعه باید به آن حساس شود ژانر پلیسی را دوست دارمفرزاد موتمن کارگردان آخرین بار کی سحر را دیدی با اشاره به این مهم که نیاز قصه استفاده از بازیگران در گروههای مختلف سنی بود گفت فیلم دست روی معضلی می گذارد که جاسینما در مسیر فجر سیو چهارم/27 شهبازی در «مالاریا» به دنبال بازیگری بود که چادری باشد/ انتخاب ساغر
سینما در مسیر فجر سیو چهارم 27شهبازی در مالاریا به دنبال بازیگری بود که چادری باشد انتخاب ساغر قناعت از بین 1500 متقاضی برای بازیمسعود ردایی گفت تقریباً تمام عواملی که با بازیگر در یک فیلم ارتباط دارند در این انتخاب سهیم بودند و در مرحله آخر کارگردان نظر نهایی را با انجام تستسینما در مسیر فجر سی و چهار/31 راستیآزمایی افراد در «فصل هرس»/ درمان یک درد راز آمیز جهانی توسط یک
سینما در مسیر فجر سی و چهار 31راستیآزمایی افراد در فصل هرس درمان یک درد راز آمیز جهانی توسط یک ایرانیلقمان خالدی گفت وقتی فردی موفق به کشف دارویی میشود که میتواند یک درد جهانی همچون سرطان را درمان کند و جرأتش را پیدا نمیکنید که آن را به کسی بگویید خودش یک راز بسیار بزرگ استسینما در مسیر فجر سی و چهارم/32 از سیاه نمایی میپرهیزم/ قیمت فیلم سازی روی موج سوار شدن نیست
سینما در مسیر فجر سی و چهارم 32از سیاه نمایی میپرهیزم قیمت فیلم سازی روی موج سوار شدن نیستابراهیمیان با اشاره به روایت ساده فیلمش گفت حق جامعه نیست که با سیاه ترین بخش خودش به شکلى کاریکاتور گونه رو در رو شود البته به نقد اجتماعی به شدت اعتقاد دارم اما به سیاه نمایی به هیچ وجسینما در مسیر فجر سی و چهارم/28 «آزادی»؛ مستندی زیستمحیطی با پیامی اجتماعی است
سینما در مسیر فجر سی و چهارم 28آزادی مستندی زیستمحیطی با پیامی اجتماعی استکارگردان مستند آزادی میگوید اثر آزادی این کار فقط زیست محیطی نیست بلکه مستندی زیست محیطی ـ اجتماعی است و ساختار فیلم به شکلی است که ما همه وجوه یک بحران را دیدهایم رضا فرهمند کارگردان مستند «آزاسینما در مسیر فجر سی و چهار/۱۵ در «هفت ماهگی» از خانوادهای تازه به دوران رسیده حرف میزنم/ فیلم ناا
سینما در مسیر فجر سی و چهار ۱۵در هفت ماهگی از خانوادهای تازه به دوران رسیده حرف میزنم فیلم ناامیدانه نمیسازمهاتف علمیردانی گفت در کوچه بینام از یک خانواده سنتی صحبت کردم که تحت تاثیر نابسامانیهایی از مدرنیته و تغییر و تحولاتی که در جوان های خانواده ایجاد میشود قرار میگیرسینما در مسیر فجر سی و چهارم/20 علاقه خاصی به آدمها و بچههای دهه 60 دارم/ با«متولد 65»نگاه ترحم بر
سینما در مسیر فجر سی و چهارم 20علاقه خاصی به آدمها و بچههای دهه 60 دارم بامتولد 65نگاه ترحم برانگیز به جوانان نداشتممجید توکلی گفت علاقه خاصی به بچههای دهه 60 دارم و عشق و رابطه و نوع زندگی آنها را دوست دارم به اعتقاد من بلاتکلیفترین نسل ما نسل دهه 60 هستند که در جنگ به دسینما در مسیر فجر سیو چهارم/۱۳ مستند «مجتبی» از تنهایی آدمها در تضاد با جامعه امروزی میگوید
سینما در مسیر فجر سیو چهارم ۱۳مستند مجتبی از تنهایی آدمها در تضاد با جامعه امروزی میگویددامنزن کارگردان مستند مجتبی میگوید در این مستند بیشتر تنهایی آدمها در تضادها و دنیای امروز و تنهایی آدمها در تضاد با جامعه پرزرق و برق امروزی مد نظرم بود محمدحسن دامنزن کارگرداسینما در مسیر فجر سی و چهارم/۲۵ فارسی: حضور ۲ فیلم درباره جنگ اول جهانی در جشنواره فجر پیام روشنی دارد
سینما در مسیر فجر سی و چهارم ۲۵فارسی حضور ۲ فیلم درباره جنگ اول جهانی در جشنواره فجر پیام روشنی داردمهدی فارسی گفت به نظرم جشنواره فجر و سینمای مستند کمکی به هم نمیکردند اما حضور همزمان مستند من و فیلم آقای طالبی در این دوره پیام روشن و امیدوارکنندهای برایم داشت خبرگزاری فاسینما در مسیر فجر سیوچهار/ ۱۸ مهدویان: برگ برنده «ایستاده در غبار» فرم روایت است
سینما در مسیر فجر سیوچهار ۱۸مهدویان برگ برنده ایستاده در غبار فرم روایت استمحمد حسین مهدویان کارگردان فیلم ایستاده در غبار گفت نوع روایت را برگ برنده این فیلم میدانم زیرا موجب شده تا ایستاده در غبار از سایر فیلم های جشنواره فجر متمایز باشد محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم &-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها