تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798992535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقد تفاهم نامه همکاری با بزرگترین شرکت دارویی اروپا و وزارت بهداشت در سفر رئیس جمهوری به فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


عقد تفاهم نامه همکاری با بزرگترین شرکت دارویی اروپا و وزارت بهداشت در سفر رئیس جمهوری به فرانسه جامعه > سلامت - همزمان با سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری کشورمان به فرانسه، تفاهم نامه همکاری میان شرکت سانوفی، بزرگترین شرکت دارویی اروپا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ونبرگ، رئیس هیات مدیره شرکت سانوفی همزمان با امضای این تفاهم نامه که درحضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه وسایر مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران و فرانسه امضا شد؛ گفت: همزمان با رفع تحریم ها برعلیه ایران، فصل نوینی در روابط ایران و فرانسه آغاز شده است . وی گفت: شرکت سانوفی با حضور بلند مدت خود در ایران به عنوان بزرگترین شرکت دارویی چند مليتی در این کشور، متعهد به ارائه راه حل های نوآورانه و راهکارهای درمانی جدید خواهد بود.
ونبرگ گفت: همزمان با اجرای این تفاهم نامه، گام هایی درراستای تقویت جایگاه شرکت سانوفی و تقویت همکاری های صنعتی آتی ازسوی این کشور در ایران برداشته خواهد شد.
به گفته رئیس هیات مدیره شرکت سانوفی؛ همکاری های بالقوه اين تفاهم نامه شامل سه بخش دانست: سانوفی در جستجوی راههایی است تا ازاین طریق بتواند مشارکت کنونی خود با تولیدکنندگان داخلی ایرانی را گسترش داده و تجربه های خود در زمینه استانداردهای کیفی صنعت دارویی، تکنولوژی و دانش تولید داروهای بیماری های مزمن و غیرواگیردار با کیفیت بالا را در اختیار تولیدکنندگان بنام و معتبر ایرانی قرار دهد.
ونبرگ ادامه داد:‌ سانوفی در نظر دارد در پروژه های پیشگیری و کنترل برخی از بیماریهای مزمن و غیر واگیردار و مدیریت ریسک فاکتورهای مرتبط با این بیماری ها، به خصوص بیماری دیابت، با وزارت بهداشت ایران همکاری جدی و دایمی داشته باشد.
به گفته رئیس هیات مدیره سانوفی بخش سوم این تفاهم نامه در خصوص ارزیابی همکاری های آتی در جهت پیشبرد امکانات ثبت و مطالعات دقیق و معتبر اپیدمیولوژیک است.
او گفت: طرفین این تفاهم نامه معتقدند که در نظر گرفتن موارد مذکور برای سیاست گذاران بهداشت و درمان در ایجاد سیاست های تاثیرگذار در بخش درمان الزامی است. بنابراین سانوفی راههای همکاری با جامعه علمی ایران در این زمینه ها را بررسی کرده تا از این طریق بتواند دانش گسترده خود را در زمینه ثبت و مطالعات اپیدمیولوژیک در سطح ملی و بین المللی در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.
ونبرگ هدف عمده این همکاری ها را بهبود مدیریت بیماری های مزمن و غیر واگیردار از جمله دیابت، بیماری های قلبی، ام اس و بیماری های خاص عنوان کرد و گفت: کلیه ارزیابی ها منطبق با قوانین اجرایی از جمله قوانین مربوط به محدودیت های مبادلات بازرگانی خواهد بود.
گفتنی است شرکت سانوفی از سال 2006 با تأسیس دفتر نمایندگی درایران به طوررسمی فعالیت هایش را آغاز کرد. همچنین از سال 2009 درپی همکاری با شرکای کلیدی ایرانی در زمینه تولید برخی از محصولات دارویی اصلی و مهم این شرکت و نیز انتقال دانش و تکنولوژی، حضور خود را در این صنعت گسترش داد. در نتیجه امروز بیش از 55درصد فروش سانوفی در ایران به محصولات تولید داخل اختصاص دارد. ۴۷۴۷

کلید واژه ها: ایران و فرانسه - وزارت بهداشت - دارو - سلامت -




جمعه 9 بهمن 1394 - 12:35:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن