تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821021588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور گذرنامه برای زائرين اربعين در عرض 2 ساعت +عكس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مرز چزابه صدور گذرنامه برای زائرين اربعين در عرض 2 ساعت +عكس

فرماندار دشت آزادگان؛
صدور گذرنامه برای زائرين اربعين در عرض 2 ساعت +عكس
تمامي امكانات با همكاري مردم و هيئت ها آماده و در اختيار زائرين  قرار دارد و مسير زوار عزيز از دشت آزادگان تا مرز چذابه در آسايش و امنيت با تمام امكانات مهيا است.



به گزارش سرويس ديني جام نيوز، شهرستان دشت آزادگان ميزبان زائريني است كه از مرز چذابه عزم سفر به كربلاي معلي جهت زيارت اربعين را دارند. به همين مناسبت راديو اربعين ارتباط تلفني با مجيدي پور فرماندار اين شهرستان داشت.     مجري اين راديو از كارهاي انجام شده براي رفاه حال زائرين پرسيد كه مجيدي پور با اشاره به اقدامات خودجوش و عاشقانه مردم در اين شهرستان و طول مسير تا مرز چذابه، گفت:«تمامي امكانات با همكاري مردم و هيئت ها آماده و در اختيار زائرين  قرار دارد و مسير زوار عزيز از دشت آزادگان تا مرز چذابه در آسايش و امنيت با تمام امكانات مهيا است.»  

آمادگي اقشار مختلف براي ميزباني از زائرين اربعين در دشت آزادگان ـ چزابه   مجيدي پور همچنين از صدور رواديد در عرض يك روز در اين شهرستان خبر داد و گفت:« در عرض 2 ساعت گذرنامه در سوسنگرد(دشت آزادگان) صادر مي شود.»     وي پيش بيني كرد در مدت ايام اربعين امسال، يك ميليون نفر از مرزهاي خوزستان خارج شوند.     گفتني است از مرز چذابه تا نجف اشرف 358 كيلومتر مي باشد.  

 



۲۵/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن