تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دژاگه: افتخار می‌کنم امروز کاپیتان بودم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دژاگه: افتخار می‌کنم امروز کاپیتان بودم
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه در بازی با ترکمنستان بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود بسته بود، افتخار می‌کند.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، اشکان دژاگه پس از برتری 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. مقابل ترکمنستان بازی سختی را شاهد بودیم و مانند بازی رفت، شانس‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم. پس از اینکه آنها به گل تساوی دست یافتند، در ادامه موفق شدیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم.

وی در ادامه افزود: چیزی که مهم است، استفاده از شانس‌های گلزنی است. ما سه‌شنبه با گوام بازی داریم و امشب باید مسیر طولانی را با پرواز طی کنیم. با این وجود به دنبال بازی خوب هستیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص کاپیتانی‌اش در این دیدار گفت: واقعاً افتخار می‌کنم که امروز کاپیتان تیم ملی ایران بودم. خیلی‌ها می‌دانستند که آندرانیک تیموریان، سیدجلال حسینی و پژمان منتظری شرایط همراهی تیم ملی را نداشتند. از طرفی احسان حاج‌صفی بازی‌های ملی زیادی دارد، اما سرمربی تیم تصمیم گرفت که من کاپیتان باشم. خوشحالم که توانستم در این روز که کاپیتان تیم ملی بودم، گل هم بزنم.

دژاگه در واکنش به اینکه در روز کاپیتانی‌اش بازی خوبی را مقابل ترکمنستان به نمایش گذاشت، تصریح کرد: سعی می‌کنم که بهترین بازی‌هایم را برای تیم ملی انجام دهم و به تیم کمک کنم. برخی روزها می‌توانیم به تیم کمک کنیم، اما برخی روزها نیز اتفاق می‌افتد که هر کاری بکنی، نمی‌توانی به تیم کمک کنی.

وی در خصوص اهدای پیراهن تیم ملی به باشگاه هواداران فوتبال گفت: پیراهنی بود که ما امضا کردیم. دیگر نمی‌دانم چه چیزی در مورد این مسئله بگویم.




تیم ملی ایران اشکان دژاگه

ارسال به تلگرام


18:06  1394/08/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن