تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798349296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با انجمن ها و تشکل هاي معدني کشور مشکلي نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲ب.ظ)
نائب رئيس خانه معدن ايران در گفتگو با موج: با انجمن ها و تشکل هاي معدني کشور مشکلي نداريم موج - محمدرضا بهرامند، نائب رئيس خانه معدن ايران در گفتگو با موج گفت: سرمايه گذاري در بخش معدن مي تواند ثروت زيادي براي کشور ايجاد کند و در کنار نفت و گاز که در اقتصاد از اهميت زيادي برخوردارند مي تواند سرمايه زيادي براي کشور و به تبع آن مردم به ارمغان بياورد.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه جامعه امروز ما در بخش اقتصاد آسيب خورده و به تعبيري يخ زده است و دولت بايد در جهت رفع اين مشکل کاري کند و از جمله فعاليت هايي که مي تواند در اين جهت مفيد واقع شود تمرکز و توجه بر روي معادن که ثروتي خدادادي محسوب مي شود است.
نائب رئيس خانه معدن ايران افزود: توجه ما به برنامه ششم اقتصادي کشور و رويکرد رهبر معظم انقلاب و رياست دولت يازدهم است و اين برنامه را مي توان با توجه بر روي معادن با سرعت بيشتري پيش برد و متحقق کرد.
بهرامند در پاسخ به سوال خبرنگار موج مبني بر اينکه چه فعاليت هايي بايد در اين راستا صورت گيرد؟، گفت: بايد به مديريت ريسک توجه کرد و به جذب سرمايه گذار داخلي و خارجي پرداخت. و از جهتي بايد قوانين بخش معدن کشورمان را مديريت کيفيت کنيم چرا که اين کار باعث شفافيت براي سرمايه گذاران خواهد بود.
وي در ادامه به سرمايه گذاري در اين بخش اشاره کرد و گفت: بدون تغيير در شرايط کنوني متاسفانه نمي توان در انتظار ورود سرمايه گذاران بود. بايد پيش از ورود سرمايه گذاران به بخش معادن، قوانين آن را روشن و صريح نوشت و در اختيار افرادي که تمايل به سرمايه گذاري در اين بخش دارند قرار داد. بخشي از اين کار مربوط به دولت است و بخش ديگر به قانون گذار که مجلس است مربوط است و ما هم به عنوان کساني که در درون اين موضوع قرار داريم بخش ديگري از اين وظيفه را به عهده داريم.
بهرامند در پاسخ به سوال خبرنگار موج مبني بر اينکه نقش تشکل هايي مانند خانه معدن و انجمن ها در ضفاف سازي قوانين چيست؟، گفت: تشکل ها و انجمن هاي معدني مي توانند در جهت شفاف سازي معادن نقش مشورتي ايفا کنند چرا که به هر حال اين افراد هستند که در کار معدن سالها تجريه و تبحر دارند و بايد به آنها اعتماد کرد.
وي در ادامه به تشکيل کميته تحقيقاتي در خانه معدن اشاره کرد و گفت: ما در خانه معدن کميته هايي تخصصي ايجاد کرده ايم که هر کدام در بخشي مشغول به فعاليت و تحقيق حرفه اي هستند و در اين ميان افرادي همچون مهندس حميدي، مهندس احمدي نژاد، مهندس صادقي پناه و ديگر پيشکسوتان معدن ايران به چشم مي خورند که با دغدغه اي فراوان مشغول تحقيقات براي احياي دوباره معادن کشورمان هستند.
بهرامند گفت: کميته کارشناسان ما با دانشگاه مکيل کانادا قرار دادي بسته اند و مبني بر معضلات پيش روي معادن کشورمان گزارشي به متخصصان آنجا ارائه کرده اند. اين امر مي تواند موانع سرمايه گذاري در بخش معدن را حل کند و ما شاهد بهره برداري صحيح از اين نعمت الهي باشيم.
نائب رئيس خانه معدن ايران افزود: تمام کارها و فعاليت هاي اين کميته و تحقيقات و نتايج به دست آمده اين کارگروه هم به دولت و هم به مجلس اطلاع رساني مي شود.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه صنعت و معدن موج مبني بر اينکه آيا خانه معدن با انجمن ها و تشکل هاي ديگر اختلافي دارد يا خير؟، گفت: ما به هيچ وجه با انجمن ها و تشکل هاي معدني کشور مشکلي نداريم و از همه اين بزرگواران در موضوع خاص و تخصصي خودشان بهره مند مي شويم. براي مثال ما قطعا از سنگ آهني ها و براي نمونه آقاي مهندس جميلي بهره مند خواهيم شد و از تجارب ايشان نهايت بهره مندي را خواهيم داشت.
بهرامند در پايان خاطر نشان کرد: خانه معدن در پي تحقق وحدت کلمه ميان صاحب نظران و کارشناسان تمامي بخش هاي معدن کشور است و در کنار استفاده و بهره مندي از صاحب نظران بخش خصوصي کشور به دولتي ها و صاحب نظران دولتي هم رجوع مي کند.
گفتگو: محمدرضا زماني














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن